Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Need For Speed PC - znikające tekstury

Ostatnia aktualizacja 8 lata temu
M
matmatrix121 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#1
Witam. Od wczoraj gram w Need For Speed na PC i mam pewien problem. Chodzi o znikające tekstury. Gdy biorę udział w wyścigu, w niektórych miejscach znikają tekstury, bądź się nie wczytują i albo wygląda jakbym był w powietrzu (dalej jadę) albo wpadam do jakiejś dziury, pojawia się czarny ekran z ikonką ładowania na kilkadziesiąt sekund, po czym znów się pojawiam w grze, a wyścig jest anulowany. Jest to o tyle frustrujące, że przydarza się dość często. Dodatkowo wszystko chodzi na najniższych detalach. Podkreślę, że w NFS Rivals miałem jakiś czas temu podobny problem. Moja specyfikacja:

Intel Core i5 4590
Palit GeForce GTX 750Ti 2GB
Ram 4GB
Dysk 1TB

Dzisiaj pobrałem najnowsze sterowniki do karty i niestety problem dalej występuje. Karta się nie grzeje, podczas gry ma max. 65-70 stopni.
Jeśli ktoś z Was wie, dlaczego tak się dzieje, albo ma jakieś porady to proszę o odpowiedź ;)
R
Reev 
Czempion
Dodano 8 lata temu
#2
Za mało RAM, a właśnie RAM odpowiada za wczytywanie terenu itd.
M
matmatrix121 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#3
Dzięki za odpowiedź ;) Tak właśnie myślałem. Da się jakoś przyspieszyć taktowanie, czy pozostaje ostateczność - zakup nowej pamięci?
Gregi
Gregi 
Czempion
Dodano 8 lata temu
#4
Tu bardziej chodzi o pojemność pamięci a nie o jej taktowanie. Do gry potrzeba zdaje się minimum 6GB, a jeżeli masz jedną kość 4GB i wolny slot to możesz dokupić jeszcze raz 4GB i RAM będzie ci działał dwukanałowo.
M
matmatrix121 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#5
Nie ma różnicy, że jedna kość będzie szybsza, a druga wolniejsza? Czy muszą być dwie o tej samej prędkości?
L
laster 
Uliczny kierowca
Dodano 8 lata temu
#6
Takie same.
s22.postimg.org/vf8skoxxd/1909794_527986330708158_2152424573541035210_n.jpg
M
matmatrix121 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#7
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi ;)
Milex1977
Milex1977 
Super Admin
Dodano 8 lata temu
#8
To jest wersja beta (Patrząc co się dzieje). Posiadam 8 GB RAM'u i mam dokładnie to samo, poczekaj na jakieś aktualizacje i może to naprawią. :)
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 8 lata temu
#9
A czy podczas tego zanikania tekstur jest zauważalna bardziej wzmożona praca HDD?
R
Reev 
Czempion
Dodano 8 lata temu
#10
Możliwe też, że dysk nie wyrabia. Miałem podobny problem z dyskiem przy graniu w MW2012 i Rivals. Wymiana kabla SATA oraz przełożenie slotów pomogło, ale tak jak wyżej, RAM też odpowiada za wczytywanie tekstur i mapy, więc stawiam na pamięć.
Kondzio
Kondzio 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#11
Mam ten sam problem. Pewnie poprawią to z kolejną aktualizacją.

https://www.youtube.com/watch?v=1_pdIGkK5W4
M
matmatrix121 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#12
Dysk chodzi normalnie, nie słychać żeby nie wyrabiał.
Czyli nie jestem sam z tym problemem :) Poczekam do jakiejś aktualizacji, jak będzie to samo to kupię RAM , bo i tak już od jakiegoś czasu się do tego przymierzam ;)
Gregi
Gregi 
Czempion
Dodano 8 lata temu
#13
Co do konieczności podobieństwa obu kości RAM - jeżeli jedna będzie mocniejsza, to zmniejszy częstotliwość do tej słabszej :) ale i tak lepiej kupić tą samą bo po co przepłacać ;)
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 8 lata temu
#14
Czasami jest tak, że brakuje RAMu i wtedy system zrzuca część zawartości do SWAP. Dysk może nie wyrabiać jednocześnie czytając pliki gry i zwalniając część RAMu.
Kondzio
Kondzio 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#15
Właśnie wyszła aktualizacja sterowników karty graficznej Nvidia GeForce, zobaczymy czy coś się zmieni.
M
matmatrix121 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#16
Na fb ktoś pisał, że miał ten sam problem i pomogła defragmentacja dysku. Jutro spróbuję, może i mi pomoże.

Nie zmieni. Instalowałem po południu i nic :/
Kondzio
Kondzio 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#17
Jaką masz wersję sterowników?
M
matmatrix121 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#18
364.51
M
Mathixer 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#19
Ja osobiście mam nfs'a na dysku SSD i nie mam takich problemów. Jedyny problem jaki zauważam to taki, że w niektórych miejscach na mapie spadają fps'y. Np. w górach zawsze mam ponad 60 fps, a na tej dolnej części mapy mam spadki do 50 fps.
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 8 lata temu
#20

Cytat

Mathixer napisał(a):
Ja osobiście mam nfs'a na dysku SSD i nie mam takich problemów. Jedyny problem jaki zauważam to taki, że w niektórych miejscach na mapie spadają fps'y. Np. w górach zawsze mam ponad 60 fps, a na tej dolnej części mapy mam spadki do 50 fps.

bo w górach jest mniej rzeczy do renderowania niż w mieście. Tak samo będziesz miał różnicę gdy będziesz jechał w tunelu.
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.