Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Need For Speed PC - znikające tekstury

Ostatnia aktualizacja 8 lata temu
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 8 lata temu
#1
Poczytałem trochę o tym problemie i najczęściej, jeśli komputer spełnia wymagania systemowe z nawiązką i nie pomagają inne propozycje z tego tematu, to problemem może być zbyt wolny dysk twardy. Problem ponoć nie występuje na SDD i nowych dyskach twardych (kupionych w tym lub zeszłym roku).
P
pitekk92 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#2
Czy ktoś wie jak uporać się z tym problemem ? w jednym z wyścigów mam dziure bez tekstur zawsze w tym samym miejscu i nie mogę przez to ukończyć zawodów.. + raz po raz randomowo też znika mi asfalt z pod kół. i5 4460 + gtx 970 8gb ram sterowniki aktualne dysk po defragmentacji i tak dalej. Nfs to jedyna gra z która mam taki problem.
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 8 lata temu
#3
Czasami winny może być procesor. W GTA V ostatnio przydarzył mi się nietypowy przypadek. Tekstury ładowały się bardzo późno lub w ogóle. Okazało się, że jeden z procesów zajmował ok. połowy mocy obliczeniowej procesora. Po wyłączeniu tego procesu wszystko wróciło do normy i tekstury zaczęły się szybciej doczytywać. Wygląda na to, że może być bardzo dużo przyczyn w przypadku problemów z wczytywaniem tekstur.
M
Mathixer 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#4
Ale te spadki nie są w miejscach gdzie jest dużo widocznego terenu. W tym niby porcie na dole mam spadki w tym miejscu gdzie jest ten drift w tych ciasnych uliczkach. A w tunelach na autostradzie też się spadki zdarzają. Jak dla mnie to dziwny przypadek, bo te góry to chyba najbardziej wymagający teren. Dużo roślinności, daleko sięgający widok i oświetlenie.
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 8 lata temu
#5

Cytat

Mathixer napisał(a):
Ja osobiście mam nfs'a na dysku SSD i nie mam takich problemów. Jedyny problem jaki zauważam to taki, że w niektórych miejscach na mapie spadają fps'y. Np. w górach zawsze mam ponad 60 fps, a na tej dolnej części mapy mam spadki do 50 fps.

bo w górach jest mniej rzeczy do renderowania niż w mieście. Tak samo będziesz miał różnicę gdy będziesz jechał w tunelu.
M
Mathixer 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#6
Ja osobiście mam nfs'a na dysku SSD i nie mam takich problemów. Jedyny problem jaki zauważam to taki, że w niektórych miejscach na mapie spadają fps'y. Np. w górach zawsze mam ponad 60 fps, a na tej dolnej części mapy mam spadki do 50 fps.
M
matmatrix121 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#7
364.51
Kondzio
Kondzio 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#8
Jaką masz wersję sterowników?
M
matmatrix121 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#9
Na fb ktoś pisał, że miał ten sam problem i pomogła defragmentacja dysku. Jutro spróbuję, może i mi pomoże.

Nie zmieni. Instalowałem po południu i nic :/
Kondzio
Kondzio 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#10
Właśnie wyszła aktualizacja sterowników karty graficznej Nvidia GeForce, zobaczymy czy coś się zmieni.
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 8 lata temu
#11
Czasami jest tak, że brakuje RAMu i wtedy system zrzuca część zawartości do SWAP. Dysk może nie wyrabiać jednocześnie czytając pliki gry i zwalniając część RAMu.
Gregi
Gregi 
Czempion
Dodano 8 lata temu
#12
Co do konieczności podobieństwa obu kości RAM - jeżeli jedna będzie mocniejsza, to zmniejszy częstotliwość do tej słabszej :) ale i tak lepiej kupić tą samą bo po co przepłacać ;)
M
matmatrix121 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#13
Dysk chodzi normalnie, nie słychać żeby nie wyrabiał.
Czyli nie jestem sam z tym problemem :) Poczekam do jakiejś aktualizacji, jak będzie to samo to kupię RAM , bo i tak już od jakiegoś czasu się do tego przymierzam ;)
Kondzio
Kondzio 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#14
Mam ten sam problem. Pewnie poprawią to z kolejną aktualizacją.

https://www.youtube.com/watch?v=1_pdIGkK5W4
R
Reev 
Czempion
Dodano 8 lata temu
#15
Możliwe też, że dysk nie wyrabia. Miałem podobny problem z dyskiem przy graniu w MW2012 i Rivals. Wymiana kabla SATA oraz przełożenie slotów pomogło, ale tak jak wyżej, RAM też odpowiada za wczytywanie tekstur i mapy, więc stawiam na pamięć.
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 8 lata temu
#16
A czy podczas tego zanikania tekstur jest zauważalna bardziej wzmożona praca HDD?
Milex1977
Milex1977 
Super Admin
Dodano 8 lata temu
#17
To jest wersja beta (Patrząc co się dzieje). Posiadam 8 GB RAM'u i mam dokładnie to samo, poczekaj na jakieś aktualizacje i może to naprawią. :)
M
matmatrix121 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#18
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi ;)
L
laster 
Uliczny kierowca
Dodano 8 lata temu
#19
Takie same.
s22.postimg.org/vf8skoxxd/1909794_527986330708158_2152424573541035210_n.jpg
M
matmatrix121 
Obserwator
Dodano 8 lata temu
#20
Nie ma różnicy, że jedna kość będzie szybsza, a druga wolniejsza? Czy muszą być dwie o tej samej prędkości?
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.