Ale te spadki nie są w miejscach gdzie jest dużo widocznego terenu. W tym niby porcie na dole mam spadki w tym miejscu gdzie jest ten drift w tych ciasnych uliczkach. A w tunelach na autostradzie też się spadki zdarzają. Jak dla mnie to dziwny przypadek, bo te góry to chyba najbardziej wymagający teren. Dużo roślinności, daleko sięgający widok i oświetlenie.
Czasami winny może być procesor. W GTA V ostatnio przydarzył mi się nietypowy przypadek. Tekstury ładowały się bardzo późno lub w ogóle. Okazało się, że jeden z procesów zajmował ok. połowy mocy obliczeniowej procesora. Po wyłączeniu tego procesu wszystko wróciło do normy i tekstury zaczęły się szybciej doczytywać. Wygląda na to, że może być bardzo dużo przyczyn w przypadku problemów z wczytywaniem tekstur.
Czy ktoś wie jak uporać się z tym problemem ? w jednym z wyścigów mam dziure bez tekstur zawsze w tym samym miejscu i nie mogę przez to ukończyć zawodów.. + raz po raz randomowo też znika mi asfalt z pod kół. i5 4460 + gtx 970 8gb ram sterowniki aktualne dysk po defragmentacji i tak dalej. Nfs to jedyna gra z która mam taki problem.
Poczytałem trochę o tym problemie i najczęściej, jeśli komputer spełnia wymagania systemowe z nawiązką i nie pomagają inne propozycje z tego tematu, to problemem może być zbyt wolny dysk twardy. Problem ponoć nie występuje na SDD i nowych dyskach twardych (kupionych w tym lub zeszłym roku).