Re: Wasze samochody dla danych zawodów
RACE: Porsche 911 RSR 2.8 (399), choć Ford Mustang (399 wrak) wydawał mi się dużo stabilniejszy w zakrętach i płynniej wchodził w drift, choć misji nim nie przechodziłem.
DRIFT: Nissan Fairlady 240ZG (misje przeszedłem bez problemu na 399, ale z wyzwaniami mam problem), mówią że najlepszy jest Lamborghini Huracán Coupé, albo Mazda RX-7 Spirit R, czy Nissan 350Z, choć królem powinien być Nissan Silvia Spec-R Aero.
OFFROAD: Początkowo Subaru Impreza WRX STI, a potem chwalony Porsche Panamera Turbo (399) z wymaksowanym kartami (które losowałem z pół godziny) z zawieszeniem na 10 i powiem, że gorszego samochodu w grze dawno nie prowadziłem - jest bardzo niestabilny, z podsterownego przechodzi niespodziewanie w mocno nadsterowny, jakby zawieszenie nie radziło sobie z mocą i najlepiej radzi on sobie na prostej drodze, czy asfalcie i w jednym wyścigu musiałem użyć Volkswagen Golf GTI (399 - ale przypadkowe karty), bo Porsche Panamera Turbo nie byłem w stanie wygrać. Mówią, że najlepszy jest Chevrolet Bel Air (wrak) i Ford Mustang (wrak).
DRAG: Volkswagen Beetle (399), choć w slalomie dragsterów miałem z nim poważny problem i musiałem rozwinąć Chevrolet Bel Air do 399 i nim ukończyłem wyścig za pierwszym razem.
RUNNER: Chevrolet C10 Stepside Pickup (399) jest nie do zatrzymania, Audi S5 Sportback nie ulepszałem ponad ~210, a do misji kurierskich używałem Mitsubishi Lancer Evolution IX (399) z uwago na zwinność znaną mi z NFS Heat.
Dopiero co ukończyłem fabułę w NFS Payback na PS5, a niedawno w 100% NFS Heat (PC ale też na kontrolerze) i NFS Rivals (PS4). NFS Payback niestety zraża sztucznym podziałem na klasy i sposobem ulepszania samochodów, więc chyba do niego nie wrócę - to NFS Heat wydaje się najlepszym z najświeższych NFS na dłuższą zabawę, a NFS Unbound to znów krok wstecz (pomijając kontrowersyjną grafikę).