Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Akcja / Przygodowe

Nie daj się zastraszyć, walcz, bij i strzelaj! Przeżywaj fantastyczne przygody!

527 posty

Ostatnia aktywność, 05-04-2015 10:03 przez Radon
Radon
Radon Odpowiedział(a) w Assassin's Creed UNITY 9 lata temu ( 05-04-2015 10:03 )
Re: Assassin's Creed UNITY
Nadal wygląda tragicznie. PS4 nawet gdy nic się nie dzieje nie utrzymuje 30 fps.
Radzio
Radzio Odpowiedział(a) w Assassin's Creed UNITY 9 lata temu ( 04-04-2015 19:41 )
Re: Assassin's Creed UNITY
Na tym filmie wygląda to przerażająco Frown Myślę, że jak zagrasz to zmienisz zdanie o tej grze Pfft Chociaż w małym stopniu Grin


Filmik po aktualizacjach:
[movie=youtube]KIDuHISn7wU[/movie]

Tak jak mówiłem, spadki są tylko w dużych tłumach Pfft Mi i tak nie przeszkadzało to w grze :f
Radon
Radon Odpowiedział(a) w Assassin's Creed UNITY 9 lata temu ( 04-04-2015 19:05 )
Re: Assassin's Creed UNITY
[movie=youtube]clQfCP3NFuc[/movie]

Jak dla mnie to jakaś kpina. 30 fps to absolutne minimum konieczne do gry, jeśli mamy mówić o komfortowej rozgrywce. W ogóle nie rozumiem jakim prawem ta gra trafiła na półki w takim stanie, nawet pod koniec kadencji X360 i PS3 30 fps to był standard, którego nie spełniały tylko największe kaszanki. Za takie zagrywki ja ubi bojkotuję i od premiery Watch Dogs nie kupiłem ich żadnej gry i nie kupię aż nie zmienią polityki.
Radzio
Radzio Odpowiedział(a) w Assassin's Creed UNITY 9 lata temu ( 04-04-2015 15:03 )
Re: Assassin's Creed UNITY
Radon - grałem na PS4 i na fpsy nie narzekałem Wink Spadek odczuwałem tylko, gdy przechodziłem obok wielkiego tłumu i w niektórych scenkach. Na pewno nie przeszkadzało mi to w grze Grin
Ale jeśli ktoś zwraca uwagę na fpsy i ma to dla niego duże znaczenie to już inna sprawa Pfft



Wczoraj przeszedłem dodatek Dead Kings i powiem wam, że kozak! Grin
Radon
Radon Odpowiedział(a) w Assassin's Creed UNITY 9 lata temu ( 04-04-2015 13:57 )
Re: Assassin's Creed UNITY
Czekam aż dadzą za friko w Games with Gold, nie zamierzam dawać kasy na grę, która na wiodącej konsoli nie jest w stanie utrzymać nawet tych hiper-filmowych 27 fps, a na większości PC nawet się nie odpala.
Radzio
Radzio Odpowiedział(a) w Assassin's Creed UNITY 9 lata temu ( 02-04-2015 20:47 )
Re: Assassin's Creed UNITY
Przeszedł ktoś z was Unity? Ja dzisiaj skończyłem w 100% główną ścieżkę gry i muszę przyznać, że mimo licznych błędów (których nie doświadczyłem, bo grałem od początku z aktualizacjami) gra jest rewelacyjna Smile

Fabuła - jest całkiem okej. Prosta i nieprzekombinowana, potrafiła zaskoczyć. Ciekawe postacie i idealna jak dla mnie długość fabuły.
Na koniec gry miałem straszną rozkminę o co walczą Assassini a o co Templariusze. Konflikt tych 2 zakonów jest dodatkowo poplątany z polityką i w pewnym momencie można się pogubić. Odnoszę się do całej serii, nie tylko do Unity.

Paryż - cóż... tutaj mam mieszane uczucia. Paryż jest duży i zróżnicowany (widać różnicę między poszczególnymi dzielnicami). Jednak moim zdaniem duży nie znaczy fajny. Do tej pory nie potrafię się w nim odnaleźć. Wysokie kamienice i wąskie uliczki pełne ludzi to tragedia xd Na szczęście miejsca z zabytkami - kościoły, zamki i pałace były naprawdę ciekawe. Prawie cała fabuła toczy się w północnej części Paryża i na wyspie. Do południowej części wybrałem się z własnej woli w celu synchronizacji punktów widokowych iii... Moim zdaniem w południowej części jest równie ciekawy teren i dziwie się, że nie było tam więcej misji. Na pewno wielki plus za możliwość zwiedzenia od środka zabytków - wszystkie pałace pokryte w środku złotem i innymi trogimi materiałami, Notre-Dame i Kościół św Genowefy robią ogromne wrażenie.

Rozgrywka - super! Na początku brak wyboru ukrytego ostrza jako nasza broń uznałem za minus. Ale teraz wiem, że to najlepsze co Ubisoft mógł zrobić. Nawet po rzuceniu bomby dymnej nie możemy zabić wszystkich jednym ciosem - trzeba normalnie walić mieczem, dym jedynie "oślepia" naszym wrogów i nas nie atakują. Przy normalnej walce fajne jest to, że atakuje nas kilka przeciwników na raz i jeśli mamy do czynienia z grupką +5 osób lepiej rzucić dymną i uciekać, bo po prostu nie mamy szans. Dwa strzały z broni palnej i po nas, dwa złe kontrataki i miecz przeciwnika przecina nas na wylot. Swobodny bieg to też wielki plus. Czasem "Arno nie ogarnia" i nie idzie tam, gdzie miałem zamiar, ale w poprzednich odsłonach ze starym sterowaniem było to samo. W górę i w dół poruszamy się bardzo szybko i zwinnie - a to wielki plus, szczególnie przy poruszaniu się w dół Pfft Odniosę się jeszcze do misji głównych - przechodzenie na 100% było nie lada wyzwaniem. Czasem rozkminiałem nad jedną misją ponad godzinę - jak dostać się do budynku, pozostać nie wykrytym i spełnić dodatkowe warunki. Dla mnie misje były najlepsze z całej serii Assassin's creed. Bardzo dużo skradania i zupełna dowolność w jaki sposób wykonamy misję. Oczywiście jak ktoś nie patrzy na dodatkowe cele, misja staje się o wiele łatwiejsza. Jak dla mnie nie ma wtedy tego dreszczyku emocji i poczucia, że jeden błąd może całkowicie zepsuć nasz plan i musimy zaczynać od nowa Wink

Podsumowując UNITY to obowiązkowa odsłona dla każdego fana serii. W skali do 10 daję mocne 8 Smile
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Battlefield Hardline 9 lata temu ( 05-02-2015 21:29 )
Re: Battlefield Hardline
Wczoraj grałem. Graficznie ładnie się prezentuje. W BF jestem niedzielnym graczem wiec raczej trudno mi się wypowiadać odnośnie zmian i ulepszeń (mam darmowego BF3). Mam trochę mieszane uczucia co do grania jako bandyci. Ok, w GTA też zabija się policjantów, ale jest w tym jakiś cel fabularny. Natomiast tutaj w niektórych trybach, szczególnie multi, zabija się dla zabawy (tak wiem, w poprzednich BF-ach mi to nie przeszkadzało, ale żołnierz przeciwko żołnierzowi to co innego), co bardziej identyfikuje tę grupę jako zamachowcy lub w obecnej sytuacji politycznej - islamistów. Jako policjant grało mi się przyjemnie. Bardzo ciekawe lokacje, masa możliwości odnośnie destrukcji otoczenia. Ogólnie gra spoko. 2h nad grą bardzo szybko i przyjemnie zleciało. Choć to pewnie też zasługa kemota, z którym rozmawiałem na TeamSpeaku i czasami się wspieraliśmy na polu walki Smile
Radon
Radon Odpowiedział(a) w Battlefield Hardline 9 lata temu ( 05-02-2015 16:40 )
Re: Battlefield Hardline
Krótka piłka - do 8-ego lutego można grać w betę Battlefielda Hardline, jest ona otwarta dla wszystkich, i z tego co wiem można grac na wszystkich platformach, na których pojawi się pełna wersja. Czemu piszę o tym tak późno, kiedy większość zagrywa się w to już od kilku dni? Do gry byłem dość sceptycznie nastawiony i jakoś nie spiesdzyło mi się, żeby ją wypróbować. A powiem szczerze, że beta bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Niektórzy może pamiętają jak po prezentacji na E3 nabijałem się z skali starć policjantów i bandytów, którzy bez skrupułów ładują sobie headshoty i masakrując całe miasta jakby zapominają o tym kto jest dobry a kto zły. Rzecz w tym, że to działa, i to zupełnie przyzwoicie. Gra zaskakuje już od samego początku - za pierwszym razem bezproblemowo połączyłem się z serwerem, z którym chciałem, gra uruchomiła się i pozwoliła grać bez przerwy przez 2 godziny, bez żadnego crasha, laga czy innego tym podobnego zjawiska. Nie przypominam sobie, żeby kiedykolwiek pełna wersja Battlefielda 3 lub 4 tak działała xd
Ale już dość złośliwości - przez te 2 godziny grałem w trybie "fucha", innych trybów nie sprawdziłem, ale opis tego jest wystarczający, żeby znaleźć się na stronie o NFS - kluczową rolę w tym trybie stanowią samochody i pościgi. Samochodów jest na tyle dużo, że starczy dla każdego i samotni oczekujący na headshota piechurzy nie są już problemem - cała akcja skupia się wokół kradzieży aut, pościgów i strzelanin pomiędzy samochodami. Całość jest absurdalnie wręcz dynamiczna, gra się zupełnie inaczej niż w pozostałe Battlefieldy, w trakcie gry zapomina się wręcz o militarnych korzeniach serii, nie zwraca się tez uwagi na w sumie absurdalny wygląd rozgrywki.


Ktoś jeszcze sprawdza betę? Jeśli tak, niech podzieli się wrażeniami, jeśli nie, polecam obczaić - nie zostało wiele czasu, a naprawdę warto.
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Grand Theft Auto V 9 lata temu ( 13-01-2015 21:04 )
Re: Grand Theft Auto V
24. marca - długo R* każe nam czekać na GTA V na PC Sad

Minimalne wymagania systemowe Grand Theft Auto V w edycji PC:
Windows 7 (SP1), 8, 8.1 lub Vista (SP2) w wersji 64-bit
Procesor Intel Core 2 Quad CPU Q6600 2.40GHz lub AMD Phenom 9850 2.5GHz
4GB RAM
Karta graficzna NVIDIA 9800 GT 1GB (rekomendowana dla Visty) lub AMD HD 4870 1GB
65 GB wolnego miejsca na dysku twardym

Zalecana konfiguracja:
Procesor Intel Core i5 3470 3.2GHZ lub AMD X8 FX-8350 4GHZ
8GB RAM
Kartę graficzną NVIDIA GTX 660 2GB lub AMD HD7870 2GB
65 GB wolnego miejsca na dysku twardym

Spodziewałem się większych wymagań, no może poza dyskiem twardym Grin
Radon
Radon Odpowiedział(a) w Grand Theft Auto V 9 lata temu ( 13-01-2015 19:36 )
Re: Grand Theft Auto V
link

Nowa data premiery GTA V na PC oraz wymagania sprzętowe Wink
Radzio
Radzio Odpowiedział(a) w Assassin's Creed UNITY 9 lata temu ( 04-12-2014 20:59 )
Re: Assassin's Creed UNITY
Wiem, widziałem już. Jaram się ogromnie. Jak UNITY wgl. mnie jakoś nie podnieca to wystarczyły 4 screeny z Victory i nie mogę się już doczekać! Grin Londyn i epoka wiktoriańska - <3.
Radon
Radon Odpowiedział(a) w Assassin's Creed UNITY 9 lata temu ( 04-12-2014 18:15 )
Re: Assassin's Creed UNITY
Nowy asasyn.
Radzio
Radzio Odpowiedział(a) w Assassin's Creed UNITY 9 lata temu ( 12-11-2014 00:30 )
Re: Assassin's Creed UNITY
Również się tego spodziewałem. Finalnie Unity po prostu nie udźwignęło tego wszystkiego. Tym razem Ubisoft przesadził, za dużo naobiecywał i zapowiadał i źle to się odbiło na ostatecznym wizerunku Unity. Jednak mimo wszystko myślę, że to dobra gra. Super miasto, świetna fabuła (przypuszczam), dużo pobocznych misji i bardzo dużo nowości. Na pewno kupię i spędzę w Paryżu dziesiątki godzin Smile

Dzisiaj zamówiłem AC Rogue. Obejrzałem kilka gameplayów i jestem bardzo zaskoczony - pozytywnie. Myślałem, że skupiony na Unity Ubisoft, weźmie Rogue na drugi plan i że będzie to krótka, nudna gierka - wielkie dlc do Black Flaga. Jak się okazuje jest naprawdę świtnie. Fabuła na maksa mnie ciekawi, świat jest wielkości Black Flaga... cóż, z niecierpliwością czekam na kuriera Grin Moim zdaniem Rogue > Unity.
Radon
Radon Odpowiedział(a) w Assassin's Creed UNITY 9 lata temu ( 11-11-2014 21:04 )
Re: Assassin's Creed UNITY
Mój post jest złośliwą aluzją do wypowiedzi przedstawiciela Ubi, który próbował uzasadnić, dlaczego Unity tak a nie inaczej będzie wyglądać na konsolach. Grin

EDIT:
link
Recenzje UNITY. Jak dla mnie dosyć średniawo, i jak mam być szczery, troszkę się tego spodziewałem.
Radzio
Radzio Odpowiedział(a) w Assassin's Creed UNITY 9 lata temu ( 10-11-2014 22:23 )
Re: Assassin's Creed UNITY
Ja mówię o grafice, rozdzielczości i o doczytywaniu się postaci. Co z tym mają wspólnego fpsy? xD Chyba, że czegoś nie kumam Wink
Radon
Radon Odpowiedział(a) w Assassin's Creed UNITY 9 lata temu ( 10-11-2014 21:05 )
Re: Assassin's Creed UNITY
Nikogo nie oszukuje, 30 fps jest po prostu bardziej filmowe.
Radzio
Radzio Odpowiedział(a) w Assassin's Creed UNITY 9 lata temu ( 10-11-2014 20:50 )
Re: Assassin's Creed UNITY
Zmienię temat na konsole. UBISOFT już po raz kolejny oszukuje graczy. Na targach czy gameplayach udostępnianych przez nich, gra (chodzi o aspekt grafiki) prezentowała się po prostu rewelacyjnie. Ostatecznie jednak jest trochę gorzej. Nie jestem osobą, dla której grafika gra pierwsze skrzypce, jednak nie tylko to zawiodło. Obniżyli z 1080p na 900p, aby wszystko elegancko chodziło, a i tak doczytują się postacie w trakcie rozgrywki. Podobnie jak z łocz dogs i teraz lecą w kulki xd
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Assassin's Creed UNITY 9 lata temu ( 10-11-2014 20:38 )
Re: Assassin's Creed UNITY
Pierwsze dni po premierze powiedzą czy te wymagania to kwestia niezoptymalizowania gry czy rzeczywiście grafika wskoczyła na kolejny wyższy poziom.
Radon
Radon Odpowiedział(a) w Assassin's Creed UNITY 9 lata temu ( 10-11-2014 19:11 )
Re: Assassin's Creed UNITY
Ja się łapie na minimalne, aczkolwiek ulepszając piecyk miałem nadzieję, że odpalę tą grę co najmniej na średnich detalach...
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Assassin's Creed UNITY 9 lata temu ( 10-11-2014 18:59 )
Re: Assassin's Creed UNITY
Gdyby podane podzespoły dotyczyły mobilnych wersji, to dałbym radę zmieścić odpalić na minimalnych na laptopie, a tak bez szans, choć NFS The Run też był poza zasięgiem poprzedniego komputera, a jednak się udało Smile Niemniej uważam, że przegięli. RAM, rozumiem, ale grafika i procesor?
  • You can view all discussion threads in this forum.
  • You cannot start a new discussion thread in this forum.
  • You cannot start on a poll in this forum.
  • You cannot upload attachments in this forum.
  • You cannot download attachments in this forum.