Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
Artykuły

Need for Speed ProStreet - Mapa kariery i trasy

Mapa kariery to przewodnik na drodze do zostania królem kierownicy. Na mapie kariery znajdują się dni wyścigów sponsorowane przez jedną z wielu organizacji ProStreet.


Mapa kariery - NFS - Need for Speed ProStreet


Większość dni wyścigów jest dostępna w podstawowej wersji gry. Po zaktualizowaniu gry do wersji 1.1 pojawiają się 4 nowe, a po wpisaniu kodu COLLECTORSED - 4 kolejne.


Mapa kariery z dodatkowymi dniami wyścigów - NFS - Need for Speed ProStreet


Wyścigi w Need for Speed ProStreet nie ograniczają się do jednej lokalizacji - możemy się ścigać na trasach kilku obszarów zlokalizowanych w różnych miejscach świata.

Ebisu
Na zboczu tej góry mieści się Ebisu, duchowa ojczyzna driftingu. Wyzwanie Fukuyamy przecina tereny wiejskie i skręca na drogę szybkiego ruchu.

Portland International Raceway
Portland International Raceway w pobliżu góry Rainier na północno-zachodnim wybrzeżu Pacyfiku to wymagająca trasa z doskonałym odcinkiem do wyścigu typu drag.

Nevada Highway
Autostrada 318 to odcinek rozgrzanego słońcem asfaltu na pustyni w Nevadzie. Można tu jechać ponad 200 mil na godzinę, ale trzeba uważać na zawodniczo proste łuki.

Tokyo Dockyard
Japońscy kierowcy zbudowali w tokijskim porcie wymagający tor wyścigowy - Tokyo Dockyard, wykorzystując niemal każdy możliwy element miejskiego krajobrazu.

Mondello Park
Mondello Park to niesamowicie zwarty i pokręcony tor, znajdujący się w samym środku irlandzkiego krajobrazu.

Texas World Speedway
W Teksasie wszystko jest większe, a tamtejszy tor wyścigowy jest tego najlepszym dowodem. Pełna zakrętów droga przecina tu owalny tor wyścigowy o dużym nachyleniu.

Chicago Airfield
Kierowcy wietrznego miasta zajęli opuszczony pas startowy i uznali go za swój nowy tor wyścigowy - Chicago Airfield. Tor ten posiada kilka tras dla wyścigów w trybie driftu, gripu oraz dragu.

Autobahnring
Niemiecki Autobahnring to połączona sieć dróg szybkiego ruchu, która zawiera sekcje Autobahnu, a także tunele i pochyłe zakręty.

Leipzig
Elitarny tor testowy firmy Porsche w Lipsku zawiera kopie najsłynniejszych zakrętów w sportach wyścigowych.

Infineon
Trasa wyścigowa Infineon w północnej Kalifornii to skomplikowany ciąg zakrętów na różnych wysokościach. Jeden zły ruch i tracisz prędkość lub wbijasz się w ścianę.

Willow Springs
Willow Springs znajduje się na wyżynnym terenie kalifornijskiej pustyni. Charakteryzuje się dużymi różnicami wysokości i umożliwia osiągnięcie wysokiej średniej prędkości.

Inventer89 11. lipiec 2007 3572 czytania 0 komentarze Drukuj


Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?

Ostatnio poruszane tematy
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby opublikować wiadomość.
Radon
Radon10 minuty temu
Sam bym zagrał, przeszedłem tą grę dawno temu jeszcze na X360, która graficznie była sporo uboższa od pecetowej, a grafika naprawdę stanowiła atut tej gry
S
Samolocik1212 minuty temu
Mi też się zachciało The RunSmile
Z
Zivkovic81812 minuty temu
Radon, narobiłeś mi smaka na The Runa, gre mam na originie ale raczej na moim laptopie mi nie pójdzie :/
Radon
Radon20 minuty temu
Ale nie podoba mi się to, że NFSy ogólnie w żaden sposób nie karają za opuszczenie drogi, podobało mi się jak było to rozwiązane w The RUN, (jeden z niewielu naprawdę fajnych detali ratujących tą grę)
Radon
Radon22 minuty temu
Raczej nie o to, że nie można o nie skasować radiowozu xD Mi osobiście zwisa to jak się łamią, ta gra w założeniu nic z realizmem nie ma wspólnego
Radon
Radon23 minuty temu
Głównym minusem łamiących się palm chyba raczej jest to, że w rzeczywistości palmy raczej nie łamią się tak łatwo pod wpływem uderzenia samochodu, o to najpewniej chodzi malkontentom
S
Samolocik1255 minuty temu
Też nie Sad
S
Samolocik1256 minuty temu
Autka może nowe body kity... Choć i tak jedna rzecz za którą pokochalem MW 05" to wloty powietrza na masce i dachu oraz zmiana koloru szyby. Tego raczej nie będzie nawet w NFS 21 /23 i później raczej
Z
Zivkovic8181 godzina temu
Jak myślicie, co EA doda w jakims "większym" Patchu?
S
Samolocik121 godzina temu
Taki mały szczegół a jednak robi dużo...
S
Samolocik121 godzina temu
Danio - takie łatwe niszczenie palm ma swoje plusy i minusy np. plus to że jak się wpiep****z w nią to jedziesz dalej i nic a minus to jak jedziesz i policja cię goni ty ją spychasz a oni dalej gonią.
G
Gwozdek1 godzina temu
Jak będzie dobra promocja, to może się skuszę. W tej chwili RDR2 bardziej mnie pochłania.
Danio
Danio2 godziny temu
Ja na początku też marudziłem na to, że palmy niszczy się jak zapałki, ale niepotrzebnie. Zdaje to egzamin Wink Poza tym, dużych drzew się nie zniszczy.
G
Gwozdek2 godziny temu
W 'Force' nigdy nie grałem proszę Pana Smile A jak zagram to na pewno tej mechaniki nie będę pochwalał.
Z
Zivkovic8183 godziny temu
Czasem odnoszę wrażenie że ludzie o byle co sie przyczepią, byleby się doczepić, i jeszczw drugi typ ludzi który będzie krytykować Heata bo "forca lepsia"
Z
Zivkovic8183 godziny temu
No tak... Jak w Forzie mozna sie przebijać przez kamienne murki, niszczyć drzewa jakimś Peelem to jest wszystko git
G
Gwozdek3 godziny temu
Ostatni NFS, jaki mi się podobał, to... NFS 2015.
G
Gwozdek3 godziny temu
A ja nie grałem w Heata. Jakoś się nie mogę przekonać. A jak jeszcze widzę, jak wygląda destrukcja otoczenia, to aż mi się słabo robi ;P Andergranda 2 ogrywam po raz kolejny Grin
Danio
Danio7 godziny temu
Ale są miejsca, gdzie da się uciec policji bez takich cyrków, np. opuszczone centrum handlowe, tory jednoszynowe, kontenery.
Z
Zivkovic8189 godziny temu
Niby ta, ale jak usuną to będzie płacz i lament że nie da się policji uciec
Danio
Danio19 godziny temu
Żeby nie było, gra jest świetna. To tylko moje luźne spostrzeżenia, co wyszło gorzej
Danio
Danio19 godziny temu
Ja rozumiem, że musieli wymyślić jakiś sposób, żeby osłabić policję, ale piruety radiowozów przy każdej skoczni nad wodą to żenada XDD
Z
Zivkovic81819 godziny temu
Mam nadzieje że dostanie w najbliższym update nerfa. To jest niemożliwe żeby Np. FXX-K albo Regera dostawały bęcki od Starej 911
Danio
Danio20 godziny temu
Mnie już trochę irytuje fakt, że Carrera 911 RSR '73 jest tak mocno przehajpowana pod względem mocy
Danio
Danio21 godziny temu
Czytałem na Twitterze, że dużo graczy ma z tym problem i Ghost już o tym wie
Ostatnie komentarze
Ostatnio dostępni
P
piotrs92
Wyślij wiadomość
M
michal96445
Wyślij wiadomość
Inventer89
Inventer89
Wyślij wiadomość
Radon
Radon
Wyślij wiadomość
Z
Zivkovic818
Wyślij wiadomość
S
Samolocik12
Wyślij wiadomość
R
rosomaku
Wyślij wiadomość
G
Gwozdek
Wyślij wiadomość
Z
ziomal11
Wyślij wiadomość
Chad_MC
Chad_MC
Wyślij wiadomość
Danio
Danio
Wyślij wiadomość
czablu012
czablu012
Wyślij wiadomość
C
Chrobson1996
Wyślij wiadomość
D
daawid_m
Wyślij wiadomość
M
mawro2001
Wyślij wiadomość
NAVRASx
NAVRASx
Wyślij wiadomość
R
Redragonek
Wyślij wiadomość
R
raven2k
Wyślij wiadomość
osskarro
osskarro
Wyślij wiadomość
R
ramalho2601
Wyślij wiadomość
S
spinal25
Wyślij wiadomość
N
NeMek
Wyślij wiadomość
R
RudyKN46
Wyślij wiadomość
G
gruszka238
Wyślij wiadomość
L
logacz123
Wyślij wiadomość