ale i sam silnik, a także skomplikowanie brył samochodów już jest na tyle czasochłonne, że dużo osób mogło sobie odpuścić temat tworzenia nowej nieoficjalnej zawartości.
Inventer896 lata temu
Frostbite jest zbyt trudny do modyfikacji. Z tego co kojarzę, do stycznia nie było w miarę stabilnego narzędzia do ściągania z gry tekstur. Pojawiają się jakieś mody podmieniające samochody w grze,
Albercikowski6 lata temu
...więc tym bardziej szkoda, że kończy swój żywot w taki sposób. Może w przyszłości modderzy coś z tym zrobią?
Albercikowski6 lata temu
Jak już pisałem jakiś czas temu - przypadek Heata jest dość ironiczny, ponieważ nawet bez jakiegoś rozbudowanego marketingu, według mnie (nawet pomimo błędów) wystartował całkiem dobrze...
DiXXo6 lata temu
No, imo powinni skupić się chociaż trochę na Heacie, bo ma potencjał, a nie tworzyć kolejnego NFSa. Wiem, że chodzi o pieniądze, ale no bez przesady. TC2 i FH4 jakoś mogą.
Albercikowski6 lata temu
Ostatnio bardzo dużo zagrywam się w Forzę Horizon 4 i jeśli chodzi o wsparcie, to producenci gier wyścigowych takiego pokroju mogą się bardzo wiele nauczyć od Playground Games
Albercikowski6 lata temu
...(takiego typu speedlists ot chociażby) bardzo mnie boli, ponieważ w MW2012 spędziłem w nim bardzo dużo przyjemnych godzin.
Albercikowski6 lata temu
Ja zagłosowałem na słabe bo pytanie dotyczy tylko wsparcia popremierowego, które moim zdaniem było naprawdę marne. Potencjał mapy nie został wykorzystany do końca i brak multiplayera...
Inventer896 lata temu
Brak serii prób też nie rozumiem. Z technicznego punktu widzenia - banał. Wrzucamy trasę z fabuły, wybieramy samochód, dopasowujemy czas i gotowe. Niestety nie wiem jaki jest % dubli próby/fabuła w MW
DiXXo6 lata temu
Albo multiplayera w stylu Burnouta czy Summitu/ForzaThonu
DiXXo6 lata temu
Oddałem głos na średnio. Gra skończyła się dla mnie po fabule. Stuningowałem jedynie nowe bryki, które dodano do gry, ich jednak nie było zbyt wiele. Brakuje mi np. serii prób jak w starszych NFSach
Inventer896 lata temu
Myślę, że dużo graczy przysiadłoby do tuningu, gdyby ich praca mogła zostać nagrodzona w taki sposób. Mam wrażenie, że marketing to tam się bardzo obija.
Inventer896 lata temu
Samochody - ok, przy tuningu wymaga to dużo pracy, ale tras powinno być sporo. Underground przy mniejszej mapie miał ponad 100 wyścigów. Porzuconymi samochodami mogłyby być modele z malowaniami graczy
Inventer896 lata temu
Pudło - oddałem głos na średnio. Niestety Heat miał słaby marketing przed premierą i zawiodło wsparcie po premierze. Nie rozumiem jaki jest problem na gotowym świecie oddawać co jakiś czas wyścigi.
Siekierka6 lata temu
Jakim cudem dwie osoby zagłosowały "w porządku"... pewnie Przemek i Radzio
Inventer896 lata temu
1 nowe
Radon6 lata temu
3 dni przed końcem kwarantanny uciekło, jak było z wloskiego ip wrzucane przez 5g to ja go nie oceniam
Allure6 lata temu
Auta w poczekalni są na jakiejś kwarantannie że je kisicie półtora tygodnia przed wrzuceniem?
Allure6 lata temu
+1 as fuck.
Radon6 lata temu
Brak opcji "gry nie powinny być sprzedawane za pełną cenę jeśli w dniu premiery są tak niedorobione, że potrzebują jakiegoś wsparcia", a głosowałbym jak wściekły
NFSPolska.pl używa ciasteczek, aby poprawić komfort korzystania z portalu. Kontynuując, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie zgodnie z naszym Regulaminem i Polityką ciasteczek.