Ja bym bardzo chciał żeby było więcej aktywności potrzebnych do wymaxowania gry, ale innych niż jakieś znajdźki ze słabymi nagrodami
Danio4 lata temu
Heat był świetny, ale długość (a raczej krótkość) fabuły i brak wsparcia szybko zabiły grę.
Siekierka4 lata temu
P.S. @Radzio
, tak się udzielasz na sb, to może skomentuj auta EDIT: A pozostałe dwa?
Siekierka4 lata temu
Też chciałbym karierę tajniaka, tylko zrealizowaną lepiej niż w Undercover - ten miał ciekawy wątek fabularny, ale zabrakło mu rozwinięcia moim zdaniem.
Radzio4 lata temu
Jako kierowca też nigdy nie wiesz czy w wyścigu nie ma tajniaka. W sumie Rivals miał kilka dobrych mechanik, gdyby je połączyć i rozwinąć z ostatnimi NFS mogłaby wyjść naprawdę oryginalna odsłona.
Radzio4 lata temu
Ja ostatnio rozmarzyłem się nad fuzją rozgrywki HP/Rivals z ostatnimi NFS. Jako gliniarz tajniak podstawiasz się do wyścigu stuningowanym autem i nagle zaczynasz atakować kierowców, wzywasz wsparcie..
Reev4 lata temu
Gdyby nie te sztuczne zwalnianie auta na offroadzie i ogólny feeling z handlingu to przyjemniej by się jeździło w Heat
Radon4 lata temu
Model z Most Wanted był idealny. Rivals ma trochę podobny i uważam, że działa tak samo dobrze.
Siekierka4 lata temu
Ale fakt, w ostatnich NFS nie ma zbyt dużej motywacji do przechodzenia, może z wyjątkiem Payback jak dla mnie, bo tam - mimo stulejarskich tekstów - każdy wyścig był jakoś "ubrany".
Siekierka4 lata temu
...i szczerze mówiąc, Heat by się jakoś utrzymał gdyby przez chociaż rok od premiery dostawał dodatkową darmową zawartość. Przy tak regularnym wsparciu krótka fabuła itd nie jest problemem.
Siekierka4 lata temu
...teraz by to nie wypaliło. Dla mnie model jazdy z Heat jest ok w tym, czym miał być, nie jest to FH4, ale też nie ma to być FH4. Świat gry poszedł wreszcie w dobrym kierunku, jest w końcu otwarty...
Siekierka4 lata temu
Odblokowywanie dzielnic nie ma sensu, bo jest wielu potencjalnych kupców takiej gry która nie ma za bardzo czasu na długie granie. Co do modelu z MW - to był 2005, zupełnie inne czasy, stawiam, że...
Radzio4 lata temu
A otwartość świata gry? Czy poszczególne dzielnice nie powinny się odblokowywać wraz z postępem jak to było kiedyś w NFS?
Radzio4 lata temu
W Heat były do odblokowania samochody i naklejki za znajdzki. Wychodzi na to, że model z MW byl idealny Była motywacja aby wspinać się na szczyt BL.
Radon4 lata temu
Które także nie są ani nagradzane jakoś szczególnie
Radon4 lata temu
Postępy w grze nue są wystarczająco umotywowane, potem nie są idczuwalnie nagrodzone, główna oś gry jest ultra krótka i uboga, za to mapa zasypana jest pobocznymi aktywnościami
Radon4 lata temu
Fizyka jazdy zmierza w dobrym kierunku ale wciąż odległa jest od tego co powinno być standardem. Ponadto projekt rozgrywki ogólnie leży i kwiczy w ostatnich trzech odsłonach.
Radzio4 lata temu
@Radon
a jakie problemy ma NFS? Co według Ciebie musi się zmienić/poprawić w nowej odsłonie?
Radzio4 lata temu
Criterion nie powinien też zawieść jeśli chodzi o multi. Natomiast moim zdaniem właśnie dobrze napisana historia byłaby kluczem do sukcesu "kontynuacji" MW.
Radzio4 lata temu
Miałem na myśli, że przy stworzeniu MW2 nie martwiłbym się o gameplay, bo są w stanie zrobić to dobrze. Heat daje nadzieję, że idzie to w dobrą stronę.
Serwis NFSPolska.pl używa plików cookie do przechowywania informacji o sesji i analizowania danych w celu zapewnienia użytkownikom lepszej wrażeń z portalu.