Dobrze, że jakąś grą przebiłeś swój grind autorsport na ponad 500h.
Chad_MC4 lata temu
Akurat tam gdzie startujemy w Dircie w każdym rajdzie startuje ponad setka drajwerów a takich tzw "klubów" gdzie się bierze udział jest sporo w tej grze
MadaFaster4 lata temu
otóż nie tym razem - żaden z aktywnych nie jest znajomym Betona XD
Siekierka4 lata temu
Gustaw - Chad i jego ziomale z instinct motorsport wypełniają pewnie połowę tych lobby, serio.
Siekierka4 lata temu
Ale HPR nie jest "pełnoprawną" częścią cyklu jednak. Przesunięcie tej premiery boli, zwłaszcza że nie oznacza to większej ilości pracy nad grą i obietnicy większej gry z lepszym wsparciem.
Radzio4 lata temu
No i nie można zapomnieć, że po Heat wyszedł HPR Tak naprawdę cykl wydawniczy się nie wydłuży. A multi w HPR też jest pełen graczy - przynajmniej narazie.
MadaFaster4 lata temu
NFSy świecą pustkami podczas gdy lobby dirtów czy gridów nadal istnieją do połowy zapełnione XD
Radzio4 lata temu
Tak i dodajmy, że w ostatnim czasie multi w NFS jest po prostu słabe. Sprzedaż premierowa Heata była naprawdę dobra - gdyby był fajny multi i regularne, darmowe aktualizacje to gracze by zostali.
Siekierka4 lata temu
Świeci po pół roku/roku pustkami, bo po 3-4 miesiącach kończą wsparcie gry. Zwyczajnie nie ma już co robić i koło się zamyka.
Priz4 lata temu
wparcie głównie zależy od aktywnosci graczy, a trudno by nfs miał kilkuletnie wsparcie gdy tryb sieciowy po pół roku /roku świeci pustkami
Siekierka4 lata temu
Nie popłaca, gdyby NFS był regularnie aktualizowany i wspierany. Wtedy mogą mieć cykl wydawniczy i co 4 lata, bo gra "żyje" dostając nową zawartość. Heat był trupem jakieś 3 miesiące po premierze.
Priz4 lata temu
jasne, tylko mi raczej chodzilo o to ze pospiech nie popłaca
Siekierka4 lata temu
NFS to dużo mniejsza gra niż Cyberpunk, do tego oni mają gotowe rzeczy pokroju aut, modelu jazdy, modeli/tekstur, ten NFS nie tworzy się od zera jak CP. Zupełnie inna sytuacja.
Priz4 lata temu
byleby nie było jak w przypadku cyberpunka co byl nacisk na najszybsze wydanie gry i wiadomo jak to sie skonczylo
Siekierka4 lata temu
Jeszcze lepiej, gdyby to Codemasters ucięli nosa Criterion, ot ludziom odpowiedzialni za gniot bez wsparcia można powiedzieć to, co pisowcom na strajku kobiet.
Priz4 lata temu
poczekamy zobaczymy, zawsze moze wyjsc to na plus
Siekierka4 lata temu
Kij z tym, liczę już w tym momencie na jakąś zapowiedź FH5 w tym roku i może coś ruszy z TDU:SC. Jak dla mnie NFS powinien sprzedażowo za to beknąć w 2022.
Priz4 lata temu
ale nie ma co płakać ani szykować wideł na ea tego powodu, nfsa na pewno nie porzucą od tak bo to duza i znana marka a ea raczej boi sie robic cos kompletnie od zera
Siekierka4 lata temu
FH4 i TC2 nadal dostają nową zawartość, są wspierane, NFS to jednorazówki. A żeby jednorazówki miały sens, muszą możliwie często wychodzić.
Siekierka4 lata temu
Ale przecież po to Ghost się wcieliło do Criterion by móc robić większe gry, czyli takie, które mogą przynieść profity. Szkoda, że ten rok "obsuwy" może się okazać gwoździem do trumny dla nfs.
Serwis NFSPolska.pl używa plików cookie do przechowywania informacji o sesji i analizowania danych w celu zapewnienia użytkownikom lepszej wrażeń z portalu.