Mozliwym jest tez, ze tylko cutsceny wygladaja jak animacja. Spójrzcie na trailer chociażby w 0:53. Oświetlenie, tekstury, refleksy na autach to cell-shading. W innych ujęciach tego nie ma
Allure2 lata temu
kto by spykera chciał
Siekierka2 lata temu
Vette C8.
Reev2 lata temu
No, niekoniecznie. Musieliby przygotować 2x więcej materiałów, tekstur, zestawów oświetleń (z cell-shadingiem inaczej sie oswietla srodowisko 3d).
MadaFaster2 lata temu
Mowa o Spykerze C8 czy o vette?
Siekierka2 lata temu
Nowe furki: C8 i Lotus Emira, za to rx-8 nie zauważyłem.
SlavicBoy2 lata temu
ma sobie to do serca
SlavicBoy2 lata temu
Wystarczy ze będzie opcja wyłączenia tego przecież to i tak są nakladki generowane w normalnym środowisku gry, większość wypowiadających się na forach i YT narzeka na te kreskówki więc może twórcy wez
Radon2 lata temu
i na jaką dostali zielone światło od niego.
Radon2 lata temu
Wiem jak wygląda praca kreatywna i przypuszczam, że zbyt czaso-, praco- i kosztochłonnym jest stworzenie dwóch zestawów efektów specjalnych, w tym jeden niezgodny z wizją, którą zaprezentowali wydawcy
Reev2 lata temu
Mozliwe jest, ze ta kreskowkowosc bedzie tylko w jakichś trybach. Dużo jest sprzecznosci w tym, co pokazali
Reev2 lata temu
Nie wylaczysz elementu narracji czlowieku. Zauwaz, ze nawet elementy swiata wygladaja kreskowkowo. Drzewa, krzaki, elementy budynków są renderowane cell-shadingiem. Wyglada to bardzo dobrze
kam9452 lata temu
Oby udalo sie wylaczyc ta cala ‘rysunkowosc’.Kontrast z pojazdami gryzie ogromnie,a na te pojazdy i efekty nie da sie patrzec.Doslownie jakby wlaczylo sie cudowna gierke dla dzieciakow na telefonie.
Siekierka2 lata temu
Będzie można coś ustawić z policją, czy źle rozumiem?
MadaFaster2 lata temu
Jak ten tryb "takeover" ma wyglądać jak jego realistyczny odpowiednik to... Podziękuję XD
Radzio2 lata temu
Tworzymy artykuły - potem w zbiorczym newsie wszystko podlinkujemy.
Reev2 lata temu
System fizyki pojazdów został stworzony od podstaw
Reev2 lata temu
ASAP Rocky będzie miał swój własny tryb Takeover Scene, gdzie wraz z nim będziemy przejmować części miasta
Serwis NFSPolska.pl używa plików cookie do przechowywania informacji o sesji i analizowania danych w celu zapewnienia użytkownikom lepszej wrażeń z portalu.