Heat sprawdziłem w trialu 10h i dobrze że była taka opcja bo nigdy bym za to nie dał nawet 5dych?
SlavicBoy3 lata temu
Nie będzie można wyłączyć nic z tych efektów dlatego ja sobie tego NFS odpuszczam, to kolejna odsłona po Heat której dziękuję
Danio3 lata temu
Siekierka ale być może kreskówkowy dym z opon będzie można wyłączyć, bo to może być jedna z opcji do wyboru.
SlavicBoy3 lata temu
Bo równie dużo mają te odsłony tuningowo ziomalskie a ja tego nie lubię wolę hot pursuitowe klimaty z zajadłymi pościgami, a nie ma innych gier z tą tematyką ?
Siekierka3 lata temu
Czemu o dziwo? Bardzo dobre gry.
SlavicBoy3 lata temu
Mogliby zrobić NFS stricte poscigowego w 4k60FPS to dawało dużo frajdy z rozgrywki i te odsłony mają wielu fanów o dziwo
Siekierka3 lata temu
@SlavicBoy
ja się trochę lepiej bawiłem w Rivals o dziwo, no i to jest tak naprawdę gra zrobiona na wzór HP 2010. Nie ma raczej potrzeby robienia kolejnej takiej póki co
Siekierka3 lata temu
Tak czy siak, wywieśmy może pod zegarem na stronie baner, że efektów nie będzie dało się wyłączyć, plis, pod ostatnimi newsami już z 50 takich wypowiedzi było
SlavicBoy3 lata temu
Ale mnie wciągnął HP2010. Ciekawe czy jeszcze kiedyś zrobią coś na wzór tego NFS? Jest świetny pomimo małej zawartości!
Reev3 lata temu
@Siekierka
cel shading w niektórych przypadkach wygląda nawet lepiej, gdy model 3D jest low-poly, przynajmniej ja tak robię gdy chce zrobić, dajmy na to, właśnie dym
Radzio3 lata temu
Tak. Jutro news o Lakeshore właśnie.
Danio3 lata temu
Lakeshore jest rozmiarowo takie samo jak Palm City?
Radzio3 lata temu
To się pisze chyba przez jedno L
Siekierka3 lata temu
Jak się nakłada i tworzy tekstury wiem, o proceduralnym generowaniu słyszałem, ale o cell shadingu nigdy wcześniej.
Reev3 lata temu
Oprócz proceduralnego generowania można nałożyć jeszcze zwykle obrazy jako tekstury
Reev3 lata temu
Tu nie chodzi o gotowe modele a o to w jaki sposób tworzony jest cellshading - polega to na proceduralnym generowaniu, co zawsze będzie bardziej pochłaniało zasoby
Siekierka3 lata temu
Heat Deluxe 90% taniej na MS Store jak coś
Siekierka3 lata temu
Powinno bardziej obciążać, bo cell shading się robi na gotowych modelach 3D.
Danio3 lata temu
Czy dodanie efektów animowanych takich jak np. dym z opon, zamiast realistycznego, mniej obciąża silnik gry?
NFSPolska.pl używa ciasteczek, aby poprawić komfort korzystania z portalu. Kontynuując, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie zgodnie z naszym Regulaminem i Polityką ciasteczek.