03. marca 2011
Se3a
Spojrzenie na Nissana w Shift 2 Unleashed
Ekipa ze Speedhunters, bacznie obserwująca rozwój powstawania można już tak powiedzieć flagowej produkcji studia EA i Slightly jakim jest Shift, oraz dzięki temu że współpracuje i wspiera produkcje NFS, przetestowała przedpremierowo wszystkie dostępne pojazdy Nissana w grze. Po przeanalizowaniu ich, mam już swoje zdanie na temat tej produkcji, które możecie ujrzeć poniżej a po zapoznaniu się z moją subiektywną oceną, zapraszam was do treści rozszerzonej po resztę zdjęć z tych testów.
Sam projekt Shift'a był bardzo kontrowersyjny względem całej serii NFS ponieważ to było coś nowego, coś innego a zarazem jedno z najlepszych rozwiązań jakie w tych czasach mogło wybrać studio Slightly. Oczekiwania po pierwszych screenach z Shift'a były przeogromne a gra tuż przed premierą przez wielu fanów została okrzyknięta grą roku, niestety w dniu premiery te przekonania zostały zerwane, a jedyne co można było powiedzieć o tym projekcie to to że jest on godny roku 2010 i godny miana gry wyścigowej, niestety nic poza tym. Oczywiście jak na serię Need for Speed to jedna z NAJLEPSZYCH CZĘŚCI ale by konkurować z grami typu Gran Turismo czy Forza z jakimi mierzył się jeszcze przed premierą, daleko by szukać. Graficznie - bomba, Grywalnie - średnio, Muzyka - mało ale i dobrze, Wydajnościowo - perfekt. Jednym słowem Shift nie mógł być jedno strzałowcem ponieważ sam fakt że podniósł upadającą już serię NFS, świadczył o tym że tą ideę trzeba rozwijać i tak też zgodnie panowie z Slightly oraz EA, zakasali rękawy i zaczęli pracę nad drugą częścią SHIFT 2: Unleashed. To co mnie zaciekawiło w zdjęciach pokazanych przez Speedhunters to grafika, jest ona po prostu rewelacyjna, samo otoczenie powala, jakość wykonania otoczenia, toru jak i jego odwzorowanie to dla mnie esencja tego czego szukać w grach tego typu, pojazdy owszem i są piękne a nawet idealne ale tylko wewnątrz bo tam takiej rewolucji jak Slightly Mad Studios nawet nie dokonała ekipa Polyphony Digital, która stoi za serią Gran Turismo. No po prostu kokpit jest wyśmienity, odwzorowany prawie że idealnie, niestety całość psuje nieco tak samo jak w przypadku Jedynki, za bardzo lśniąca karoseria i te samo wrażenie woskowanego auta, oczywiście jak wiadomo mają być zabrudzenia i inne tego typu rzeczy, które na pewno zabrudzą naszą piękną brykę. Jednak widać bardzo duży postęp względem pierwowzoru i za to dziękujemy. Co do tuningu to jeszcze nie wiemy wszystkiego na ten temat, no fakt, wiemy ale tylko to że będzie rozwinięty ale na jaką skalę ? bo możliwość podrasowywania fury na własną rękę a nie pakietami dało by dużo większą frajdę i na pewno 20% więcej potencjalnych graczy, Pożyjemy zobaczymy. Tak przeglądając te fotki Nissana i nie tylko, mam wrażenie że duży nacisk w tej części będzie położony na drifting oraz wyścigi LE Mans i to chyba będą głównie dominujące tryby wyzwań w grze. Swoją drogą drifting owszem ale poprosimy nieco inny system niż ten w poprzedniej wersji, gdzie samochód tylko w idealnej lini toru jazdy potrafił zachowywać się normalnie natomiast po lekkim zboczeniu z trasy miał tendencję do wpadania w poślizg tak jakby natrafił na rozlany olej na asfalcie. (Dziwne). To czego nie wiedziałem dotychczas a dowiedziałem się od SpeedHunters to to że pojazd, będzie miał tendencję do wpadania w poślizg na podobnej acz o wiele bardziej realistycznej zasadzie jak to jest w nowej produkcji Test Drive Unlimited 2 ale tylko w szkole jazdy (przeważnie) gdzie zbyt szybko dodany lub za wcześnie puszczony gaz powoduje natychmiastowy poślizg a wszelkie nierówności na drodze mają wpływ na balans i utrzymanie pojazdu na optymalnej linii toru. Wiadomo również jakie rodzaje lakieru będą dostępne a będą to Gloss, Metallic, Candy, Pearlescent, Chrome, Matte i Flip. Kończąc moją wypowiedź dodam jeszcze że nareszcie każdy rodzaj pojazdu w grze będzie się inaczej prowadził (oby). Więc sądzę że SHIFT 2 będzie godny wydanej każdej złotówki ale czy zmierzy się on z Gran Turismo ? Pierwowzór był i jest porównywany z GT5 ale tylko pod względem graficznym bo wiadomo fizyka jazdy pozostawia wiele do życzenia, a więc jak będzie z jego następcą ? Zapowiada się ciekawie ale poczekajmy co przyniesie czas oraz 29 Marca 2011 kiedy to miejsce będzie miała premiera owej gry.
Sam projekt Shift'a był bardzo kontrowersyjny względem całej serii NFS ponieważ to było coś nowego, coś innego a zarazem jedno z najlepszych rozwiązań jakie w tych czasach mogło wybrać studio Slightly. Oczekiwania po pierwszych screenach z Shift'a były przeogromne a gra tuż przed premierą przez wielu fanów została okrzyknięta grą roku, niestety w dniu premiery te przekonania zostały zerwane, a jedyne co można było powiedzieć o tym projekcie to to że jest on godny roku 2010 i godny miana gry wyścigowej, niestety nic poza tym. Oczywiście jak na serię Need for Speed to jedna z NAJLEPSZYCH CZĘŚCI ale by konkurować z grami typu Gran Turismo czy Forza z jakimi mierzył się jeszcze przed premierą, daleko by szukać. Graficznie - bomba, Grywalnie - średnio, Muzyka - mało ale i dobrze, Wydajnościowo - perfekt. Jednym słowem Shift nie mógł być jedno strzałowcem ponieważ sam fakt że podniósł upadającą już serię NFS, świadczył o tym że tą ideę trzeba rozwijać i tak też zgodnie panowie z Slightly oraz EA, zakasali rękawy i zaczęli pracę nad drugą częścią SHIFT 2: Unleashed. To co mnie zaciekawiło w zdjęciach pokazanych przez Speedhunters to grafika, jest ona po prostu rewelacyjna, samo otoczenie powala, jakość wykonania otoczenia, toru jak i jego odwzorowanie to dla mnie esencja tego czego szukać w grach tego typu, pojazdy owszem i są piękne a nawet idealne ale tylko wewnątrz bo tam takiej rewolucji jak Slightly Mad Studios nawet nie dokonała ekipa Polyphony Digital, która stoi za serią Gran Turismo. No po prostu kokpit jest wyśmienity, odwzorowany prawie że idealnie, niestety całość psuje nieco tak samo jak w przypadku Jedynki, za bardzo lśniąca karoseria i te samo wrażenie woskowanego auta, oczywiście jak wiadomo mają być zabrudzenia i inne tego typu rzeczy, które na pewno zabrudzą naszą piękną brykę. Jednak widać bardzo duży postęp względem pierwowzoru i za to dziękujemy. Co do tuningu to jeszcze nie wiemy wszystkiego na ten temat, no fakt, wiemy ale tylko to że będzie rozwinięty ale na jaką skalę ? bo możliwość podrasowywania fury na własną rękę a nie pakietami dało by dużo większą frajdę i na pewno 20% więcej potencjalnych graczy, Pożyjemy zobaczymy. Tak przeglądając te fotki Nissana i nie tylko, mam wrażenie że duży nacisk w tej części będzie położony na drifting oraz wyścigi LE Mans i to chyba będą głównie dominujące tryby wyzwań w grze. Swoją drogą drifting owszem ale poprosimy nieco inny system niż ten w poprzedniej wersji, gdzie samochód tylko w idealnej lini toru jazdy potrafił zachowywać się normalnie natomiast po lekkim zboczeniu z trasy miał tendencję do wpadania w poślizg tak jakby natrafił na rozlany olej na asfalcie. (Dziwne). To czego nie wiedziałem dotychczas a dowiedziałem się od SpeedHunters to to że pojazd, będzie miał tendencję do wpadania w poślizg na podobnej acz o wiele bardziej realistycznej zasadzie jak to jest w nowej produkcji Test Drive Unlimited 2 ale tylko w szkole jazdy (przeważnie) gdzie zbyt szybko dodany lub za wcześnie puszczony gaz powoduje natychmiastowy poślizg a wszelkie nierówności na drodze mają wpływ na balans i utrzymanie pojazdu na optymalnej linii toru. Wiadomo również jakie rodzaje lakieru będą dostępne a będą to Gloss, Metallic, Candy, Pearlescent, Chrome, Matte i Flip. Kończąc moją wypowiedź dodam jeszcze że nareszcie każdy rodzaj pojazdu w grze będzie się inaczej prowadził (oby). Więc sądzę że SHIFT 2 będzie godny wydanej każdej złotówki ale czy zmierzy się on z Gran Turismo ? Pierwowzór był i jest porównywany z GT5 ale tylko pod względem graficznym bo wiadomo fizyka jazdy pozostawia wiele do życzenia, a więc jak będzie z jego następcą ? Zapowiada się ciekawie ale poczekajmy co przyniesie czas oraz 29 Marca 2011 kiedy to miejsce będzie miała premiera owej gry.
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze
Zakochałem się...
W tych Nissanach...
Rzecz jasna.