Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Tuning Panel
Aktualności
29. stycznia 2017 Radon

TurboFlesz #34

TurboFlesz #34Pierwszy miesiąc nowego roku dobiega już końca. Ci, którzy w ogóle pamiętali sylwestrowe zabawy, już pewnie posłali je w niepamięć, pozostali zdołali już wytrzeźwieć. Sprzedaż fajek wróciła do normy, siłownie zaludnione są już tylko przez swoich stałych bywalców, a właściciel złotego Lambo może zdołał już otrząsnąć się po noworocznym incydencie. To doskonały moment by porzuciwszy negatywne wspomnienia rozliczyć się ze starym rokiem i zapoznać z postanowieniami na nowy. Zakładając, że wszystkie nierealne poległy zabite przez lenistwo i upojenie alkoholowe, pozostały nam do rozważenia tylko te poważne. Motoryzacyjne na przykład. Zobaczcie co producenci szykują dla nas na ten rok!

Zamaskowani

Na pewno nie ma mowy o czczej gadaninie, gdy samochód obklejony wzorzystymi osłonami pojawia się na drodze. To oznacza, że prace nad nim są już na tyle zaawansowane, że w niedalekiej przyszłości oficjalnie zaprezentowana zostanie wersja produkcyjna, która następnie trafi do salonów. W tym roku na pewno zobaczymy wiele ciekawych konstrukcji, w tym kilka oczekiwanych już od wielu lat. Na przykład Toyotę Suprę. Następca klasyka serii NFS oraz F&F długo pozostawał wielką niewiadomą. Aż do teraz, bowiem fotografom udało się wypatrzeć skrzętnie zamaskowaną Toyotę, wraz z jej bliźniakiem - następcą BMW Z4, przypuszczalnie Z5. To wskazuje, że wersje produkcyjne możemy ujrzeć już w trzecim kwartale tego roku! Ekscytujące, przyznacie jednak, że staranna okleina utrudnia wyciągnięcie jakichkolwiek wniosków, poza tym, że BMW wróci do płóciennego dachu.
Tego problemu nie ma z nowym Corvette ZR1. Maskowanie jest naprawdę umowne i ujawnia nowy spoiler i spasione body. Jeszcze więcej atrakcji czeka pod maską - nowa jednostka LT5 osiągnie około 750 KM, co może dać nawet 100 koni przewagi nad poprzednim modelem. To niestety kosztem charakterystycznego dźwięku sprężarki mechanicznej, która zastąpiona zostaje przez podwójne doładowanie.
2017 przyniesie nam również długo wyczekiwanego następcę małego Astona - Vantage V8. Model ten przez lata udoskonalany zachwycał lekką sylwetką doskonale łączącą brytyjską elegancję ze sportem. Uchwycony na zdjęciu egzemplarz sprawia wrażenie podobnego pod tym względem do poprzednika. Zwraca jednak uwagę silne oklejenie okolic tylnego słupka - to może wskazywać na zapożyczenia stylistyczne z DB11. Pod maską znaleźć się ma zmodyfikowane 4-litrowe V8 znane miedzy innymi z Mercedesa AMG GT.

NFS - Need for Speed - Toyota Supra i BMW Z5 NFS - Need for Speed - Aston Martin V8 Vantage NFS - Need for Speed - Corvette ZR1


Nowy rok nowy ja

Znacie to? Każdy z początkiem roku czuje ten nastrój, nie utrzymuje się on jednak długo. Chyba, że faktycznie coś istotnego się zmieni. Mogą to potwierdzić pracownicy rodzimej Arrinery, która nowy rok otwiera pierwszym sprzedanym samochodem. Nie wiadomo oczywiście kto jest nabywcą, można jednak spodziewać się, że zapłacił za tą przyjemność co najmniej 229 tysięcy dolarów. Oczekujemy więc w tym roku debiutu Arrinery w brytyjskiej serii GT3, co będzie stanowiło swego rodzaju kamień milowy w historii polskiego producenta.
Podobnie radosną nowiną podzielił się ostatnio również Ford - wraz z końcem 2016 roku fabrykę opuścił pierwszy seryjny egzemplarz nowego Forda GT. Czarny, wzbogacony o pomarańczowe pasy wóz jest pierwszym z liczącej 250 egzemplarzy serii planowanej na rok 2017. Całkowita wielkość produkcji ma wynieść 1000 egzemplarzy, każdy wart około pół miliona dolarów. Jeśli ktoś nie czuje się jeszcze przekonany by sięgnąć głębiej do kieszeni i dać Fordowi więcej powodów do radości, ten zdecydował się w końcu podać szczegółowe dane techniczne nowego cacka. Tak więc GT korzystający z silnika 3,5 V6 ecoboost osiąga moc 647 KM przy 6 250 obrotach na minutę oraz moment obrotowy 745 Nm przy 5 900 obrotach na minutę. Moc ta przenoszona za pośrednictwem 7-biegowego automatu Getrag ma zapewnić ważącemu 1345 kg autu prędkość maksymalną wynoszącą 347 km/h. Trzeba więc przyznać, że zakończenie roku w wykonaniu Forda było niczego sobie. Warto dodać do tego, że 2017 amerykanie także rozpoczynają z przytupem, gdyż na sprzedaż wystawiony został pierwszy jeżdżący egzemplarz Forda GT. Tym razem chodzi jednak o poprzedni, wciąż rozchwytywany model z roku 2003. GT oznaczony kodem CP-1 jest wyjątkowy, gdyż jest pierwszym zdatnym do jazdy prototypem, wyróżnia się paroma detalami w okolicy komory silnika oraz podpisami osób zaangażowanych w budowę, w tym Carrolla Shelby. Wewnątrz dzieli niektóre podzespoły z innymi modelami Forda, takimi jak na przykład demon prędkości - Windstar. Te "usprawnienia" pozwalają mu na osiągnięcie prędkości 8 km/h. Cóż, może sprzedaż starych rupieci wraz z początkiem roku to dobry pomysł, nie tylko dla producentów aut? Oceńcie sami!

NFS - Need for Speed - Arrinera NFS - Need for Speed - Ford GT 2017 NFS - Need for Speed - Ford GT CP-1


Nie taki diabeł straszny?

Dotychczas zachwycaliśmy się perspektywami na rok 2017, co jednak z 2016? Zdaniem internautów był tak zły, że warto o nim zapomnieć, przekuwając uprzednio w wywołującą kwaśny uśmiech serię memów. Motoryzacja rządzi się jednak własnymi prawami, i trzeba przyznać, że pomimo panujących światowych niepokoi ma się zupełnie dobrze. Już 6 marca przyjdzie nam się o tym przekonać, wtedy bowiem miejsce mają międzynarodowe targi motoryzacyjne w Genewie. Poza masą istotnych nowości, o których przyjdzie nam pomówić w następnych odsłonach TurboFlesza, ujawniony zostanie tam zwycięzca plebiscytu Car of The Year 2017. Samochód ten zostanie wyłoniony przez jury składające się z 58 dziennikarzy motoryzacyjnych z całego świata. Do tego prestiżowego tytułu nominowane zostało 26 samochodów, spośród których wytypowano 7 finalistów: Alfa Romeo Giulia, Citroen C3, Mercedes klasy E, Nissan Micra, Peugeot 3008, Toyota C-HR i Volvo S90/V90. Które z nich wygra nie sposób powiedzieć, sami możecie jednak wybrać swój typ i podzielić się nim w komentarzach!

NFS - Need for Speed - Car of the Year 2017

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • MadaFaster
    MadaFaster  ·  8 lata temu
    Przez tą okleinę Supra ma naprawdę grube i niekształtne dupsko :/ Oby wersja produkcyjna była naprawdę ładna :p
    • Morvic
      Morvic  ·  8 lata temu
      W sumie nie trzeba chyba Ci pisać opinii o turbofleszu co każdy artykuł, bo są po prostu na poziomie Wink
      Co do Supry zgodzę się z Gustawem. A co do Astona - na pewno zastąpi on V12 Vantage, więc jestem ciekaw jak będzie wyglądała wersja GT3. No a z lookiem Corvette to się raczej nie postarali xd ale osiągi zacne.
      • dragmaster
        dragmaster  ·  8 lata temu
        Turboflesz standardowo na poziomie :] Nie wiedziałem, że targi w Genewie będą w moje urodziny ^^
        • Siekierka
          Siekierka  ·  8 lata temu
          Chciałbym, by COTY wygrała w tym roku Giulia. Alfie się należy za tak mocne przywalenie. Albo Alfa, albo Volvo.
          Supra już widać, że sylwetką będzie podobna do kochanego przez nas poprzednika. Szkoda tylko, że z taką sylwetką mało przeszczepią z FT-1 - ale może to i dobrze? Większy popis dla tunerów.
          A jeśli chodzi o nową ZR1 - szykuje się nowy rekord Ringu? Smile Zejście z czasem do 6:57 jest myślę do osiągnięcia. O, warto wspomnieć, że fani Vipera zbierają kasę na pobicie nim rekordu.
          Ford GT - cacko. Tylko z czym będzie konkurować?
          • Gregi
            Gregi  ·  8 lata temu
            Ja też jestem za COTY dla Alfy - przypierdzieliła Giulią ostro. Oprócz tego czekam na nową Suprę, mam nadzieję że będzie ładna w miarę Smile Artykuł git, jak zwykle Wink.
            • Radon
              Radon  ·  8 lata temu
              Konkurentem GT jest McL 675LT
              • MadaFaster
                MadaFaster  ·  8 lata temu
                http://www.initialp.hk/home/article/2...3%E5%9B%B3

                rendery na podstawie zdjęć szpiegowskich Supry. Moim zdaniem jednak tył będzie ładny, ale przód... trochę taki skwaszony :/

                Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
                10 (0)0 %
                9 (0)0 %
                8 (0)0 %
                7 (0)0 %
                6 (0)0 %
                5 (0)0 %
                4 (0)0 %
                3 (0)0 %
                2 (0)0 %
                1 (0)0 %
                Ostatnie tematy
                Przywitajka
                18-11-2024 14:54dev1ance
                Strefa driftu
                03-11-2024 17:12Radzio
                Ekipa 50 lvl
                01-11-2024 11:14Windymanpol
                Problem z misją
                17-09-2024 04:43Ebeebe
                Polski jezyk
                13-09-2024 17:09dexterekk
                Prestige
                02-08-2024 22:34czablu012
                Ostatnie komentarze
                Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                Natomiast jakbym miał klasyfikować ścigałki pod kątem odczuć z samej mapy, to po dodaniu drugiej...
                Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                Do TCM doszła druga wyspa z ponad 400 km dróg, więc będzie już coś koło 1000. Zrobili tym niezły...
                Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                Danio Ty ostatnio stwierdziłeś, że Unbound powinien wyjść na PS4, bo nie ma względem Heata dużej...
                Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                Z pewnością Motorfest ma o wiele ładniejszą grafikę niż Unbound XDDDD Bez porównania jakiegokolwiek...
                Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                Tylko jaki jest sens porównywania pod kątem realizmu "plastikowego" Motorfest z Unbound, które samo...
                Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                Mówię o Motorfest, dla mnie ta grafika jest plastikowa. Ale każdy może mieć inne odczucia :)
                Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                Motorfest ma imo lepszą grafikę. Mówimy o tej samej grze czy masz na myśli TC2?
                Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                Ok przesadziłem, nie miażdży, ale w TC jest wyraźnie słabsza :) Heat nie miał wsparcia w ogóle...
                Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                Swoją drogą imo w Unbound za 3 miesiące powinny zacząć rotować sezony wraz z nagrodami, jeśli...
                Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                Oj nie, Motorfesta graficznie nie miażdży. No i raczej NFS 2025, eol dla Unbound na 2 lata przed premierą...
                Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                Chyba chciałeś napisać NFS 2026 ;) Nadzieja jest, ale na przyszły rok lepiej się nie nastawiać....
                dev1ance > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                Minus za motocykl(mi się to kojarzy z Burnout Paradise i Midnight Club LA) i drugi za Integrę poliftową,...
                Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                Motocykl to jest coś czego kompletnie się nie spodziewałem! Tradycyjnie szkoda, że wszystkie nowości...
                Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                Przecież mam bekę z Celiki i FTO. A co do przeciętniaków, nie trzeba długo szukać - CRX, Prelude.
                Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                ITR to przeciętniak ale Celica której na drogach mozna spotkać całkiem sporo to już nie? xD
                Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                Skoro ITR jest przeciętniakiem to wymień jeszcze z kilka równie dobrych, przednionapędowych hothatchy...
                przemyslawj84 > mitsubishi lancer evo 9 Grzegorz Duda
                świetne (y)
                przemyslawj84 > keep it burnin' (unbound)
                Świetne B)
                Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                Klasyków JDM + fur, do których Chad wali konia, tj. Mitsubishi FTO i ostatnia generacja Celiki. Za...
                Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                Subaru jest mega, ciekawe kiedy dodadzą w końcu Skyline R33! Oby więcej takich klasyków JDM. Co...
                Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                Integra totalnie mnie nie jara - uważam to auto za przeciętniaka z przerośniętą legendą, ale pewnie...
                702games_pl > Need for Speed Mobile
                Pobieram to :)
                702games_pl > Subaru Impreza WRX STI
                Ładne :D
                702games_pl > Eclipse by serek
                Ja dodaje :)
                702games_pl > Ford Mustang
                Fajny. Ten biały pas robi robotę :D
                RustyTheStalker > RustyTheStalker
                no ba 8))
                basiabuszak > RustyTheStalker
                o kurde, toz to moja mezczyzna B)
                MadaFaster > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
                Wszystko w swoim czasie
                Siekierka > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
                @Gustaw kiedy jakaś fura w jebound
                Radzio > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
                Fajnie, że za granicą update kosztuje 14,99 ($/€/£) :D a u nas 100zł XD Dlaczego nie w przedziale...
                Ostatnio dostępni
                T
                tomeczek8811
                S
                Solarqs
                Siekierka
                Siekierka
                Tobiasz Malicki
                Tobiasz Malicki
                M
                Messer
                Radzio
                Radzio
                E
                Euron89
                M
                MlodyRowek
                K
                Krzykacz234
                czablu012
                czablu012
                K
                Koval1608
                dev1ance
                dev1ance
                M
                MarcePan
                Q
                Qkostek86
                H
                hideath06
                S
                seks
                Lee Rover Fural
                Lee Rover Fural
                K
                KND2001
                I
                Izen0571
                Shyfix
                Shyfix
                Pirr
                Pirr
                K
                klaczorex
                michciu1907
                michciu1907
                M
                MichaelGar
                K
                KaeS
                Ankiety
                Jak oceniasz wsparcie NFS Unbound na 2024 rok?