31. stycznia 2016
Inventer89
TurboFlesz #21
Dziś będzie tylko o trzech samochodach, ale za to jakich! Dwóch polskich i jednym starym, acz legendarnym amerykańskim.
Na wstępnie zaglądamy na Autosport International Racing Car Show w Birmingham, gdzie zaprezentowano już oficjalną, finalną wersję Arrinery Hussarya GT - pierwszego polskiego supersamochodu. Muszę przyznać, że od MotorShow w Poznaniu, samochód znacznie się zmienił - pojawiły się liczne wstawki poprawiające aerodynamikę i samochód nabrał bardziej drapieżnego wyglądu. Kiedy zobaczymy ją w akcji? Wersję GT ujrzymy na torach wyścigowych jeszcze w tym roku - wystartuje w imprezach wyścigowych. Data premiery edycji 33, która będzie przeznaczona na drogi, jeszcze nie jest znana.
Po szczegółowe informacje o Arrinerze Hussarya GT odsyłam do artykułu na Auto Świat.
Wszystkim fanom motoryzacji polecam zalajkowanie oficjalnego profilu Arrinery oraz dodania do ulubionych zakładek stronę Arrinery.
Trochę w cieniu Arrinery w Polsce powstaje druga marka samochodowa - AK Motor, która rozpoczyna produkcję Syreny - nowej odsłony popularnego w PRL-u samochodu. Syrena Meluzyna R, będąca sportową wersją auta ma już pierwszy wyścig za sobą i właśnie ruszyły na nią zapisy. Seria nie będzie duża, ponieważ powstanie tylko 25 sztuk. Każda z nich jest składana ręcznie i będzie kosztować 60 tys. euro. Pod maską znajdziemy silnik o pojemności 2l z doładowaniem, który generuje 400 KM. Do setki przyspiesza w 3,5 sek. Wersje drogowe, podobnie jak Arrinery powstaną w późniejszym czasie i będą w bardziej przystępnych cenach. Aktualności o Syrenie możecie śledzić na oficjalnym profilu Syreny oraz na stronie Syreny.
Na koniec wspaniała wiadomość dla fanów trylogii Powrotu do przyszłości! DeLorean po 33 latach przerwy wraca na linię produkcyjną! Legendarny DMC-12 powstanie w limitowanej edycji 300 sztuk, w cenie do 100.000 $ za sztukę. Wszystko za sprawą zmiany prawa w USA, które umożliwia stawianie małych firm motoryzacyjnych na równi z wielkimi koncernami oraz umożliwia powrót do produkcji limitowanej serii replik aut starszych niż 25 lat. Pierwsze egzemplarze mają trafić do nowych właścicieli już w 2017 roku.
Na wstępnie zaglądamy na Autosport International Racing Car Show w Birmingham, gdzie zaprezentowano już oficjalną, finalną wersję Arrinery Hussarya GT - pierwszego polskiego supersamochodu. Muszę przyznać, że od MotorShow w Poznaniu, samochód znacznie się zmienił - pojawiły się liczne wstawki poprawiające aerodynamikę i samochód nabrał bardziej drapieżnego wyglądu. Kiedy zobaczymy ją w akcji? Wersję GT ujrzymy na torach wyścigowych jeszcze w tym roku - wystartuje w imprezach wyścigowych. Data premiery edycji 33, która będzie przeznaczona na drogi, jeszcze nie jest znana.
Po szczegółowe informacje o Arrinerze Hussarya GT odsyłam do artykułu na Auto Świat.
Wszystkim fanom motoryzacji polecam zalajkowanie oficjalnego profilu Arrinery oraz dodania do ulubionych zakładek stronę Arrinery.
Trochę w cieniu Arrinery w Polsce powstaje druga marka samochodowa - AK Motor, która rozpoczyna produkcję Syreny - nowej odsłony popularnego w PRL-u samochodu. Syrena Meluzyna R, będąca sportową wersją auta ma już pierwszy wyścig za sobą i właśnie ruszyły na nią zapisy. Seria nie będzie duża, ponieważ powstanie tylko 25 sztuk. Każda z nich jest składana ręcznie i będzie kosztować 60 tys. euro. Pod maską znajdziemy silnik o pojemności 2l z doładowaniem, który generuje 400 KM. Do setki przyspiesza w 3,5 sek. Wersje drogowe, podobnie jak Arrinery powstaną w późniejszym czasie i będą w bardziej przystępnych cenach. Aktualności o Syrenie możecie śledzić na oficjalnym profilu Syreny oraz na stronie Syreny.
Na koniec wspaniała wiadomość dla fanów trylogii Powrotu do przyszłości! DeLorean po 33 latach przerwy wraca na linię produkcyjną! Legendarny DMC-12 powstanie w limitowanej edycji 300 sztuk, w cenie do 100.000 $ za sztukę. Wszystko za sprawą zmiany prawa w USA, które umożliwia stawianie małych firm motoryzacyjnych na równi z wielkimi koncernami oraz umożliwia powrót do produkcji limitowanej serii replik aut starszych niż 25 lat. Pierwsze egzemplarze mają trafić do nowych właścicieli już w 2017 roku.
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze
Co do Syrenki to nie zachwyca ona wyglądem, ale osiągami zaskakuje.
MadaFaster - Nie zrobią repliki. Spójrz na BMW czy Audi - obecne modele też nie mają zbyt wiele wspólnego ze starymi modelami. W Syrenie można się dopatrzyć charakterystycznego grilla, okrągłych świateł i maski zwężającej się ku przodowi.