26. stycznia 2011
Se3a
Shift 2 Unleashed: Career Trailer.
Czyżby najlepszą grą 2011 roku, był właśnie Shift 2 Unleashed? Wiele osób twierdzi że tak i ja jestem również tego zdania, a przecież do premiery jeszcze sporo czasu, więc co tak naprawdę pozwala nam tak twierdzić i być o tym przekonanym?
Need For Speed był zawsze serią gier, która mimo udanego lub mniej projektu, zawsze była chętnie kupowana i promowana na różnych targach czy imprezach. Jednakże w 2010 roku, po niezbyt dobrych projektach jakim był Undercover czy dla niektórych Pro Street, przyszła pora na część sygnowaną nazwą Shift, jeszcze przed premierą wiele osób zniesmaczonych ubiegłymi projektami studia Black Box i EA twierdziło że to będzie totalny nie Shift a Shit ! Gdy przyszła pora na premierę wielu dostało od studia Slightly Mad Studios niezłego kopniaka w dupę, gdyż Shift był nie tylko o wiele lepszy od poprzedników ale i stał się obiektem porządania nie tylko fanów serii NFS ale i tych którzy na konsoli pogrywują w Gran Turismo czy Forzę Motorsport. Co tak naprawdę wpłynęło na taki obrót sprawy ? Twórcy projektu Shift zgodnie twierdzą że jest to jeden z najlepszych obecnie NFS'ów jaki został wydany a Shift 2 Unleashed ma być najlepszą częścią serii ! Oczywiście wszyscy dobrze wiemy że Shift nie jest produktem idealnym, ale śmiało możemy stwierdzić iż od czasów Pro Streeta gdzie tryb legalnych wyścigów był wprowadzony, zaszła diametralna zmiana, ogólnie Need for Speed Shift, uciekł daleko, daleko od poprzednich cześci NFS i stał się dla nich wzorem i przykładem do naśladowania. Nie będę tu wypisywał plusów i minusów Shift'a bo każdy wie co należało poprawić a co polepszyć tworząc Shift'a 2 i miejmy nadzieję że to właśnie ta gra okaże wielkim sukcesem EA i Slightly Mad Studio. Po krótce co w nowym trailerze można wyłapać jako ciekawostkę, no naprzykład to że tryb kariery będzie bardzo rozbudowany i pojawią się w nim nawet zawodowi kierowcy a my będziemy tworzyć własnego kierowcę nadając mu Imię i oczywiście Nazwisko. Ułatwieniem będzie system dobierania wyścigów do prezentowanych na torze umiejętności czyli np: jeśli dominujemy w wyścigach długodystansowych to takowe będą się pojawiać na pierwszym miejscu, jeśli jednak bardziej od tego wolimy solidny drifting to i takie event'y będą przodować na ekranie kariery. Do fabuły prócz znanych wszystkim Mistrzostw Świata dochodzą Mistrzostwa FIA GT1 oraz GT3. Więcej informacji prócz tego, że gra będzie miała lepszą oprawę graficzną, więcej pojazdów, rozbudowany tuning, więcej eventów w trybie kariery i ulepszoną fizykę zachowania samochodu na torze nie mamy.
Apel do wszystkich krytykujących "legalność w serii Need for Speed"
- Kto wam powiedział że Need for Speed czyli Potrzeba Prędkości musi być interpetowana jako tylko i wyłącznie nielegalne wyścigi? Seria NFS, odwołuje się do typowej nielegalki, gdzie zachodzimy za skróę funkcjonariuszom ale i legalki, gdzie z licencją kierowcy zawodowego, wjeżdżamy na tor super szybką bryką i ścigamy się z innymi kierowcami. Fakt, ten mętlik fabularny może boleć bo zazwyczaj gry idą do przodu i ciągną fabułę za sobą a nie co chwile zaczynają od początku ale seria NFS taka była i chyba się już nie zmieni. Sami widzimy że producenci z powodu braku pomysłów proszą inne studia tworzące gry o pomoc przy kolejnych częściach po to by dogodzić właśnie wam ! Wiecznie nienasyconym "pseudo" graczom. Dla mnie Electronic Arts idzie w bardzo dobrym kierunku, kładąc nacisk na projekt Shift'a,
bo kto wie czy nie będzie to gra na miarę "Gran Turismo".
Zapraszam do komentowania tego, co powyżej wedle moich odczuć napisałem.
Na oficjalnej stronie needforspeed.com ruszyła oficjalna podstrona poświęcona grze Shift 2 Unleashed. Znajdziecie tam listę tras, pojazdów i inne ciekawe rzeczy na temat tej gry, a dane aktualizowane są codziennie.
Need For Speed był zawsze serią gier, która mimo udanego lub mniej projektu, zawsze była chętnie kupowana i promowana na różnych targach czy imprezach. Jednakże w 2010 roku, po niezbyt dobrych projektach jakim był Undercover czy dla niektórych Pro Street, przyszła pora na część sygnowaną nazwą Shift, jeszcze przed premierą wiele osób zniesmaczonych ubiegłymi projektami studia Black Box i EA twierdziło że to będzie totalny nie Shift a Shit ! Gdy przyszła pora na premierę wielu dostało od studia Slightly Mad Studios niezłego kopniaka w dupę, gdyż Shift był nie tylko o wiele lepszy od poprzedników ale i stał się obiektem porządania nie tylko fanów serii NFS ale i tych którzy na konsoli pogrywują w Gran Turismo czy Forzę Motorsport. Co tak naprawdę wpłynęło na taki obrót sprawy ? Twórcy projektu Shift zgodnie twierdzą że jest to jeden z najlepszych obecnie NFS'ów jaki został wydany a Shift 2 Unleashed ma być najlepszą częścią serii ! Oczywiście wszyscy dobrze wiemy że Shift nie jest produktem idealnym, ale śmiało możemy stwierdzić iż od czasów Pro Streeta gdzie tryb legalnych wyścigów był wprowadzony, zaszła diametralna zmiana, ogólnie Need for Speed Shift, uciekł daleko, daleko od poprzednich cześci NFS i stał się dla nich wzorem i przykładem do naśladowania. Nie będę tu wypisywał plusów i minusów Shift'a bo każdy wie co należało poprawić a co polepszyć tworząc Shift'a 2 i miejmy nadzieję że to właśnie ta gra okaże wielkim sukcesem EA i Slightly Mad Studio. Po krótce co w nowym trailerze można wyłapać jako ciekawostkę, no naprzykład to że tryb kariery będzie bardzo rozbudowany i pojawią się w nim nawet zawodowi kierowcy a my będziemy tworzyć własnego kierowcę nadając mu Imię i oczywiście Nazwisko. Ułatwieniem będzie system dobierania wyścigów do prezentowanych na torze umiejętności czyli np: jeśli dominujemy w wyścigach długodystansowych to takowe będą się pojawiać na pierwszym miejscu, jeśli jednak bardziej od tego wolimy solidny drifting to i takie event'y będą przodować na ekranie kariery. Do fabuły prócz znanych wszystkim Mistrzostw Świata dochodzą Mistrzostwa FIA GT1 oraz GT3. Więcej informacji prócz tego, że gra będzie miała lepszą oprawę graficzną, więcej pojazdów, rozbudowany tuning, więcej eventów w trybie kariery i ulepszoną fizykę zachowania samochodu na torze nie mamy.
Apel do wszystkich krytykujących "legalność w serii Need for Speed"
- Kto wam powiedział że Need for Speed czyli Potrzeba Prędkości musi być interpetowana jako tylko i wyłącznie nielegalne wyścigi? Seria NFS, odwołuje się do typowej nielegalki, gdzie zachodzimy za skróę funkcjonariuszom ale i legalki, gdzie z licencją kierowcy zawodowego, wjeżdżamy na tor super szybką bryką i ścigamy się z innymi kierowcami. Fakt, ten mętlik fabularny może boleć bo zazwyczaj gry idą do przodu i ciągną fabułę za sobą a nie co chwile zaczynają od początku ale seria NFS taka była i chyba się już nie zmieni. Sami widzimy że producenci z powodu braku pomysłów proszą inne studia tworzące gry o pomoc przy kolejnych częściach po to by dogodzić właśnie wam ! Wiecznie nienasyconym "pseudo" graczom. Dla mnie Electronic Arts idzie w bardzo dobrym kierunku, kładąc nacisk na projekt Shift'a,
bo kto wie czy nie będzie to gra na miarę "Gran Turismo".
Zapraszam do komentowania tego, co powyżej wedle moich odczuć napisałem.
Na oficjalnej stronie needforspeed.com ruszyła oficjalna podstrona poświęcona grze Shift 2 Unleashed. Znajdziecie tam listę tras, pojazdów i inne ciekawe rzeczy na temat tej gry, a dane aktualizowane są codziennie.
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze
"legalność serii" ("zjadłeś" L w wyrazie legalność ) - najbardziej się rzucają dzieciaki po 10 - 12 lat (choć w sumie sam mam jeszcze 14 - rocznikowo 15), którym NFS bardziej kojarzy się z obwieszaniem samochodów kartonami i uciekania przed niebieskimi. Gra dla nich jest za trudna (sam fakt, że granie na klawiaturze w samochodówki dla mnie jest śmieszny, no może poza kilkoma wyjątkami). Także sorry ale ci, którzy wolą uciekać przed smerfami niech zostaną przy Carbonie i jemu podobnych...
Kolejny przykład to Hot Pursuit: wielu odwróciło się od gry (sam nie grałem i w Shifta i w HP, ale mimo wszystko wiem, że to dobre gry) BO NIE MA TUNINGU. Ale to, że znajdują się tam najszybsze auta świata ich w ogóle nie interesuje. Owszem, gra nie jest doskonała, głównie przez "zburnoutowienie" (czyt. kilometrowe drifty) ale to wciąż kawał dobrej ścigałki (i nie przerabiam teraz słów sławnego już w niektórych kręgach Sauronika)!
1. ma być 36 marek
2. 155 aut ma być
3. 35 tras
4. OGROMNA ilość screenów
5.tu masz link do nowego menu SH 2 :
link
tyle ode mnie
edit// co ważna AUTOLOG tak jak w HP będzie w sh2
Co do treści... Jak ja kocham twierdzenie, że Shift2 będzie mógł dorównać GT5, albo jeszcze lepiej, że w ogóle je zdeklasuje. Po pierwsze, widzę tu błędne pojmowanie faktu, że seria GT od POCZĄTKU jest zbiorem tytułów SYMULACYJNYCH!!! natomiast NFS ARCADE'owych!!! i proszę o nie łączenie, a zatem również o nie porównywanie tych gier!!! gdyż nie ważne czego to by oni nie zrobili NFS NIE będzie symulatorem!!! Po drugie, EA nie potrafi połączyć cech wszystkich części... Ostatni tytuł, czyli HP2010 był naprawdę udanym projektem, ALE dlaczego na miłość Boską dali nam suche wyścigi!? Naprawdę tak trudno było wzbogacić tą grę o tuning wizualny i mechaniczny ??? Przecież mamy tak piękne samochody do dyspozycji..., a gra nudzi się po max 3-4h po rozpoczęciu! Rozumiem, producenci po prostu chcą się szybko wzbogacić wydając jakąś nędzną, NIGDY niedopracowaną grę co 6-8 miesięcy? Dla mnie to jest dno. Teraz też się podniecają, że jaka to ona będzie piękna i ładna i w ogóle mega zajebiaszcza... Już przestało mnie to interesować, co producenci o niej myślą produkując te wszystkie trailery, liczy się tylko I WYŁĄCZNIE zdanie gracza, ale jak widać EA ma je głęboko, bo pomimo licznych próśb i zachęt, aby zrobili Undergrounda 3, czy Most Wanteda 2 mamy kichę... :/
A co masz do GRIDA? Dla mnie genialna gierka, mimo właśnie braku tuningu i innych pierdół, ale to jest pierwsza część serii i wytycza nowe, dla siebie ważne, nurty. A NFS? NFS jest TERAZ śmieciową grą.
Jest to komercyjna gra, którą reklamami, podrasowanymi trailerami i screenami, niby cudowną grafiką, kompletnie nie potrzebną chcą napchać kabzę kosztem dzieciaków omotanych tym w czym EA zawsze było najlepsze... marketingiem światowej klasy. Założę się, że sprzedali by nawet gówno w pudełku nazywając to Need for Shit, i nazywając to najlepszą grą roku wg. Instytutu Matki i Dziecka.
Ja się nie znam? Jeżeli tak, to co wy wiecie o grach? hahah
NFS robi komerchę, pierwsze NFSy to były klasyki, szał na gry arcade panował wtedy, bo nikt nic więcej z gier wyciągnąć nie mógł! A ja jako gracz wymagający i wbrew temu co pieprzysz, znający się na temacie, jestem załamany tym co robi EA. W nowej dekadzie, gdzie gra to nie tylko kilka zajebiście dopracowanych pixeli, ale też "klimat", o ile arcadowe stare HP miało mimo cienkiej grafiki i praktycznie brakuj fabuły ten właśnie klimat, to HP2010 jest po prostu pustą, komercyjną gierką. I przejdź się człowieku wreszcie na jakiekolwiek większe targi, gdzie ma kontakt z redakcjami, producentami i ogranymi ludźmi, a nie wzoruj się na kupowanych recenzjach ludzi, którzy NFS pierwszy raz na oczy widzieli. A MY, mówię tu o ludziach, któzy wychowali się na produkcjach typu NFS, Settlers i Gothic, grach genialnych, grach przełomowych, patrzymy na serie przez pryzmat tego co zapoczątkowała i zamiast to kontynuować, wpieprza się w coś co im nie wychodzi, pozostawiając ludzi z jajami na wierzchu i wspomnianym gównem w pudełku.
A teraz dam ci kolejny przykład na jednoczesnie spartolenie serii, ale i trzymanie się nurtu przez "studio matkę".
Gothic 4 - tragedia, porównać można z NFS, gra jako osobny tytuł może na chwilę przykuć swoją grafiką, ale na końcu i tak ocenimy ją jako "niezła" i zapomnimy lada dzień. - BO ROBIŁO JE INNE STUDIO.
Piranha Bytes mimo sprzedania tytułu zrobiła osobą grę, z innym bohaterem, ciutkę gorszą grafiką, pod inną nazwą, a do cholery dało się wyczuć TO, co czuło się w G1, G2, i o tej grze się nie zapominało, a o niej się mówiło i mówić będzie latami