14. stycznia 2011
Se3a
Nadchodzi następca Bugatti Veyrona
Już dziś możemy śmiało powiedzieć że prawie każdy słyszał o Buggati Veyronie. Pojazd ten rozpędził się do zabójczej prędkości 431 kilometrów na godzinę! i dzięki temu zyskał sławę na całym świecie. Myślicie więc że to idealny pojazd ? Wcale nie, gdyż nadchodzi jego następca, który ma być jeszcze szybszy!
W zagranicznych mediach pojawiają się pierwsze doniesienia dotyczące następcy obecnego Bugatti Veyrona. Wiadomo, że zadebiutuje na rynku około roku 2013, a jego cena wynosić będzie ok. 1,2 mln euro.
Stylistycznie odbiegać będzie od swojego poprzednika i jak tak na niego patrzę to przypomina mi Morgan'a Aeromax SuperSports, a szczególnie przód nawiązuje do jego stylistyki. Projekt stworzył Walter de Sivla w 1999 roku. Lecz mimo pozorów to będzie odświeżony stary projekt.
Jeśli chodzi o napęd nowego Veyrona, to tu niewiele się zmieni. Nadal pod karoserią upakowany będzie 8-litrowy silnik o 16 cylindrach w układzie W, który dzięki czterem turbosprężarkom dysponować będzie mocą i momentem obrotowym porównywalnymi z obecnym Veyronem Super Sport, czyli ok. 1200 KM i 1500 Nm.
Maksymalna prędkość pierwszego Veyron'a zaprezentowanego 6 lat temu wynosiła 375 km/h,
a po usunięciu blokady 408 km/h. Nowy ma osiągać niewiarygodną predkość na poziomie rekordu świata czyli około 434 km/h. Przyśpieszenie do setki zajmie mu zaledwie 2,5 sekundy. Parametry te zostaną uzyskane poprzez zmniejszenie masy własnej pojazdu związane z zastosowaniem lekkich materiałów. Pomóc w tym mają inżynierowie Lamborghini, specjaliści od produkcji ultralekkich supersamochodów. Całkowita masa Veyrona ma być o ok. 100 kg mniejsza niż w obecnym modelu. Brzmi pięknie nieprawdaż? Więc nie pozostaje nam nic innego jak tylko czekać na oficjalną premierę na Targach Samochodowych w 2013 roku.
W zagranicznych mediach pojawiają się pierwsze doniesienia dotyczące następcy obecnego Bugatti Veyrona. Wiadomo, że zadebiutuje na rynku około roku 2013, a jego cena wynosić będzie ok. 1,2 mln euro.
Stylistycznie odbiegać będzie od swojego poprzednika i jak tak na niego patrzę to przypomina mi Morgan'a Aeromax SuperSports, a szczególnie przód nawiązuje do jego stylistyki. Projekt stworzył Walter de Sivla w 1999 roku. Lecz mimo pozorów to będzie odświeżony stary projekt.
Jeśli chodzi o napęd nowego Veyrona, to tu niewiele się zmieni. Nadal pod karoserią upakowany będzie 8-litrowy silnik o 16 cylindrach w układzie W, który dzięki czterem turbosprężarkom dysponować będzie mocą i momentem obrotowym porównywalnymi z obecnym Veyronem Super Sport, czyli ok. 1200 KM i 1500 Nm.
Maksymalna prędkość pierwszego Veyron'a zaprezentowanego 6 lat temu wynosiła 375 km/h,
a po usunięciu blokady 408 km/h. Nowy ma osiągać niewiarygodną predkość na poziomie rekordu świata czyli około 434 km/h. Przyśpieszenie do setki zajmie mu zaledwie 2,5 sekundy. Parametry te zostaną uzyskane poprzez zmniejszenie masy własnej pojazdu związane z zastosowaniem lekkich materiałów. Pomóc w tym mają inżynierowie Lamborghini, specjaliści od produkcji ultralekkich supersamochodów. Całkowita masa Veyrona ma być o ok. 100 kg mniejsza niż w obecnym modelu. Brzmi pięknie nieprawdaż? Więc nie pozostaje nam nic innego jak tylko czekać na oficjalną premierę na Targach Samochodowych w 2013 roku.
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze