10. stycznia 2011
Siekierka
Pagani C9 - trochę informacji, filmik z testów i teasery
Niestety, w najbliższym czasie na stronie Need for Speed'a nie pojawiło się dosłownie nic, oprócz rozstrzygnięć konkursów itp. Przecież w marcu już premiera Shifta 2! Panowie z Electronic Arts nas jednak zwyczajnie olewają, a powinni się tym bardziej przykładać do promowania gry, bo dokładny miesiąc przed premierą ich najnowszego dziecka wychodzi groźny konkurent, a jest nim nie byle kto, bo Test Drive Unlimited 2. A to już duży powód. Większość pewnie przeszła Hot Pursuit'a i czeka na więcej, na podsycenie organizmu kolejnymi nowinkami... A tu... Pustka. Dobrze jednak, że człowiek nie samym NFS'em żyje; gdyby tak było, to... Świat by wyginął. Potem znowu zmartwychwstał, przeszedł kolejną część i... Nie będę się powtarzał. :-)
Nie samym NFS'em? Psychofani zabiliby mnie zaraz, gdyby się o tym dowiedzieli. Przecież są inne gry wyścigowe... I nie tylko. Co występuje w tych grach? Coś, o czym jest ten news... Coś pięknego, szybkiego, urzekającego swym nieskazitelnym wyglądem. Kocha to każdy człowiek, no, może z wyjątkiem ekologów. A mam na myśli... Supersamochody. Te piękne, piekielnie szybkie bestie, z 8-, czasem 10- lub 12-cylindrowymi silnikami pod maską... Chwila, chwila, strasznie się rozmarzyłem. Przecież ten news jest o Pagani! I to nie byle jakim, bo o następcy znanej wszystkim Zondy, która w wersji R bije wszelkie rekordy (zarówno na szybkość, jak i głośność).
Pagani Deus Venti (lub Huayra) - tak, tak brzmi nazwa kolejnego modelu włoskiego producenta. A "Deus Venti" oznacza nic innego, niż "Bóg Wiatrów". Nie wiem czemu, ale ja bardziej, w przeciwieństwie do innych, preferowałem nazwę "Huayra" (nazwa jednego z wiatrów) - jest bardziej zwariowana, pasująca do superauta, przecież nazwa Zonda brzmi bardzo spontanicznie, więc dlaczego następca miałby nagle spoważnieć?
Co do silnika, który będzie napędzał tego "potwora" - otóż specjalnie dla C9'tki AMG stworzyło nową jednostkę napędową, niestety, jej moc oraz pojemność nadal są nieznane. Spekuluje się, iż Deusa napędzać będzie 6,0-litrowy silnik V12, o mocy ok. 700 KM i aż 1000 Nm momentu obrotowego. Co ciekawe, samochód posiada carbo-tytanową budowę, dzięki czemu jego masa ma nie przekraczać 1230 kilogramów. A to oznacza niesamowite osiągi i doznania z jazdy tym superautem. Pomarzyć każdy może...
A oto i filmik:
A co z teaserami? Łącznie ma ich powstać pięć, a ukazały się już dwa - niestety, nie ukazują one wyglądu auta. Miejmy nadzieję, że w kolejnym się pojawi. W pierwszym mężczyzna najpierw pije kawę, potem na chwilkę czyta gazetę i zabiera ze sobą metalowy kluczyk, właśnie od Deus Venti. Na drugim dzieje się już nieco więcej: widzimy tu wysmakowane detale supersamochodu, prezentuje się to wręcz nieskazitelnie.
Oto i one:
Nie samym NFS'em? Psychofani zabiliby mnie zaraz, gdyby się o tym dowiedzieli. Przecież są inne gry wyścigowe... I nie tylko. Co występuje w tych grach? Coś, o czym jest ten news... Coś pięknego, szybkiego, urzekającego swym nieskazitelnym wyglądem. Kocha to każdy człowiek, no, może z wyjątkiem ekologów. A mam na myśli... Supersamochody. Te piękne, piekielnie szybkie bestie, z 8-, czasem 10- lub 12-cylindrowymi silnikami pod maską... Chwila, chwila, strasznie się rozmarzyłem. Przecież ten news jest o Pagani! I to nie byle jakim, bo o następcy znanej wszystkim Zondy, która w wersji R bije wszelkie rekordy (zarówno na szybkość, jak i głośność).
Pagani Deus Venti (lub Huayra) - tak, tak brzmi nazwa kolejnego modelu włoskiego producenta. A "Deus Venti" oznacza nic innego, niż "Bóg Wiatrów". Nie wiem czemu, ale ja bardziej, w przeciwieństwie do innych, preferowałem nazwę "Huayra" (nazwa jednego z wiatrów) - jest bardziej zwariowana, pasująca do superauta, przecież nazwa Zonda brzmi bardzo spontanicznie, więc dlaczego następca miałby nagle spoważnieć?
Co do silnika, który będzie napędzał tego "potwora" - otóż specjalnie dla C9'tki AMG stworzyło nową jednostkę napędową, niestety, jej moc oraz pojemność nadal są nieznane. Spekuluje się, iż Deusa napędzać będzie 6,0-litrowy silnik V12, o mocy ok. 700 KM i aż 1000 Nm momentu obrotowego. Co ciekawe, samochód posiada carbo-tytanową budowę, dzięki czemu jego masa ma nie przekraczać 1230 kilogramów. A to oznacza niesamowite osiągi i doznania z jazdy tym superautem. Pomarzyć każdy może...
A oto i filmik:
A co z teaserami? Łącznie ma ich powstać pięć, a ukazały się już dwa - niestety, nie ukazują one wyglądu auta. Miejmy nadzieję, że w kolejnym się pojawi. W pierwszym mężczyzna najpierw pije kawę, potem na chwilkę czyta gazetę i zabiera ze sobą metalowy kluczyk, właśnie od Deus Venti. Na drugim dzieje się już nieco więcej: widzimy tu wysmakowane detale supersamochodu, prezentuje się to wręcz nieskazitelnie.
Oto i one:
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze