30. października 2011
Siekierka
51 plus 2
Jak zwykle, Witam Wszystkich bardzo serdecznie. Ostatnio wiele dzieje się nie tylko w świecie NFS - Run wychodzi przecież 15 listopada - lecz także ogółem w motoryzacji. Wyciekły zdjęcia Toyoty FT-86 i Subaru Imprezy, na rynku supersamochodów zaczęły pojawiać się kolejne firmy (m. in. Arrinera), ukazano światu nowe BMW 3, Audi A4 przeszło face lifting... Wyszły też pogłoski, jakoby Subaru BRZ miało być napędzane silnikiem o mocy ok. 300 KM. Do tego niedługo zbliżają się targi SEMA. Najciekawsze jest jednak to, iż nowy Viper napędzany będzie... 8,7-litrowym V10. To największy silnik w historii Chryslera. Można by tak wymieniać bez końca, jednak nie o tym jest ten news - ma się tyczyć przecież Need for Speeda - a dokładniej dwóch części: Runa i Worlda. Zacznę od tego pierwszego, gdyż tutaj niusów trochę mniej.
Otóż pojawił się właśnie nowy, 51-szy już pojazd - tym razem jednak nie żaden nowicjusz, gdyż podziwiać go można zarówno w Hot Pursuicie, jak i Shifcie Unleashed. Do tego można go było ujrzeć w Hottests Cars Trailer. Jeśli nie wiecie, o jaką maszynę chodzi, pomogę naprowadzić Was na właściwy trop - samochód ten to jeden z modeli ulubionej firmy Jamesa Bonda, a wyprodukowano go w liczbie... 77 egzemplarzy. Teraz już wiadomo, tak?
Aston Martin One-77 - bo o nim mowa - to jeden z najbardziej ekscytujących pojazdów w historii tej marki. Można to stwierdzić już po pierwszym przyjrzeniu się mu - statyczne, eleganckie linie przeplatają się z ostrymi akcentami - przednie światła połączone z wlotami powietrza czy ogromny, trapezjodalny grill to tylko niektóre z nich.
To jednak jedna z tych bestii, w której forma nie przerasta treści - wręcz przeciwnie. Można sądzić, iż ledwo za nią nadąża. Jak przecież "nadążyć" za 7,3-litrowym, 750-konnym V12? Które przekłada się dodatkowo na 3,5 sekundy do setki oraz prędkość maksymalną wynoszącą... 355 km/h! Z pewnością więc nadawać się on będzie do końcowych etapów gry, dzielnie stawiając czoła takim superautom jak Lamborghini Aventador.
Przechodzimy do drugiej części newsa - a dotyczy ona Worlda. Tutaj wydarzyło się wiele więcej aniżeli w przypadku gry działającej na silniku Frostbite 2.
Zacznijmy od samochodów - czyli najważniejszej części gry. Tutaj mamy jedną nowość oraz dwie niespodzianki - jedną większą, drugą - mniejszą. Nowość w tym wypadku to specjalna wersja jednego z samochodów, do pewnego czasu króla klasy pierwszej - Nissana Silvii. Mowa oczywiście o szumnie zapowiadanej Touge Cop, którą oprócz wysokiej jak na pojazd T1 ceny, wynoszącej 2000 Boost, wyróżniają policyjne światła, włączane przyciskiem L. Nie tylko jednak "lampy" są tutaj nowością - sądząc po parametrach zamontowane ma ona części profesjonalne, które przecież niełatwo zdobyć. Zdecydowanie więc polecam.
Dla zagorzałych przeciwników "płacenia za darmową grę" EA również jednak coś przygotowała. Jak zresztą pamiętacie, od kilku tygodni trwała już promocja na Forda GT, gdzie cenę z 5500 SB obniżono do 3000. W końcu jednak pojawiła się wersja IGC, kosztująca 850000$, czyli tyle co Chevrolet Corvette. I powiem Wam jedno - przyśpieszenie i v-max są świetne, gorzej z prowadzeniem. Do tego GT jest lepszą opcją niż Vette dlatego, iż posiada części uliczne tuningowane, a więc niedostępne jeszcze w sklepie.
GT to jednak niejedyny pojazd, który dostępny ma być za IGC. Takowym najprawdopodobniej stanie się również... Audi TTRS. Dlaczego? Ponieważ cena jego obniżyła się z 2700 do 1600 SpeedBoost. Chętnym radzę jednak uzbroić się w cierpliwość i poczekać 2-3 tygodnie, kiedy zapewne dostaniemy TT za gotówkę. Niestety, nie znam jej wartości, ale jeśli ktoś ją posiada i wie, ile kosztuje odsprzedaż - niech pomnoży tą sumę razy 4 i ją poda w komentarzach.
Na koniec chciałbym zaprosić Was wszystkich do grania w NFS World. Spotkamy się w Palmont.
Otóż pojawił się właśnie nowy, 51-szy już pojazd - tym razem jednak nie żaden nowicjusz, gdyż podziwiać go można zarówno w Hot Pursuicie, jak i Shifcie Unleashed. Do tego można go było ujrzeć w Hottests Cars Trailer. Jeśli nie wiecie, o jaką maszynę chodzi, pomogę naprowadzić Was na właściwy trop - samochód ten to jeden z modeli ulubionej firmy Jamesa Bonda, a wyprodukowano go w liczbie... 77 egzemplarzy. Teraz już wiadomo, tak?
Aston Martin One-77 - bo o nim mowa - to jeden z najbardziej ekscytujących pojazdów w historii tej marki. Można to stwierdzić już po pierwszym przyjrzeniu się mu - statyczne, eleganckie linie przeplatają się z ostrymi akcentami - przednie światła połączone z wlotami powietrza czy ogromny, trapezjodalny grill to tylko niektóre z nich.
To jednak jedna z tych bestii, w której forma nie przerasta treści - wręcz przeciwnie. Można sądzić, iż ledwo za nią nadąża. Jak przecież "nadążyć" za 7,3-litrowym, 750-konnym V12? Które przekłada się dodatkowo na 3,5 sekundy do setki oraz prędkość maksymalną wynoszącą... 355 km/h! Z pewnością więc nadawać się on będzie do końcowych etapów gry, dzielnie stawiając czoła takim superautom jak Lamborghini Aventador.
Przechodzimy do drugiej części newsa - a dotyczy ona Worlda. Tutaj wydarzyło się wiele więcej aniżeli w przypadku gry działającej na silniku Frostbite 2.
Zacznijmy od samochodów - czyli najważniejszej części gry. Tutaj mamy jedną nowość oraz dwie niespodzianki - jedną większą, drugą - mniejszą. Nowość w tym wypadku to specjalna wersja jednego z samochodów, do pewnego czasu króla klasy pierwszej - Nissana Silvii. Mowa oczywiście o szumnie zapowiadanej Touge Cop, którą oprócz wysokiej jak na pojazd T1 ceny, wynoszącej 2000 Boost, wyróżniają policyjne światła, włączane przyciskiem L. Nie tylko jednak "lampy" są tutaj nowością - sądząc po parametrach zamontowane ma ona części profesjonalne, które przecież niełatwo zdobyć. Zdecydowanie więc polecam.
Dla zagorzałych przeciwników "płacenia za darmową grę" EA również jednak coś przygotowała. Jak zresztą pamiętacie, od kilku tygodni trwała już promocja na Forda GT, gdzie cenę z 5500 SB obniżono do 3000. W końcu jednak pojawiła się wersja IGC, kosztująca 850000$, czyli tyle co Chevrolet Corvette. I powiem Wam jedno - przyśpieszenie i v-max są świetne, gorzej z prowadzeniem. Do tego GT jest lepszą opcją niż Vette dlatego, iż posiada części uliczne tuningowane, a więc niedostępne jeszcze w sklepie.
GT to jednak niejedyny pojazd, który dostępny ma być za IGC. Takowym najprawdopodobniej stanie się również... Audi TTRS. Dlaczego? Ponieważ cena jego obniżyła się z 2700 do 1600 SpeedBoost. Chętnym radzę jednak uzbroić się w cierpliwość i poczekać 2-3 tygodnie, kiedy zapewne dostaniemy TT za gotówkę. Niestety, nie znam jej wartości, ale jeśli ktoś ją posiada i wie, ile kosztuje odsprzedaż - niech pomnoży tą sumę razy 4 i ją poda w komentarzach.
Na koniec chciałbym zaprosić Was wszystkich do grania w NFS World. Spotkamy się w Palmont.
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze
Rumunov, cena jest także uzależniona od statystyk pojazdu. Skyline jest za mocny.