10. września 2011
Siekierka
Niespodziewany nowicjusz
Pamiętacie może, jak mówiono, iż na Car Liście gry NFS: The Run znajdzie się dużo aut nietypowych oraz sporo limitowanych edycji? Mam dla Was bardzo dobrą, choć zaskakującą wiadomość - dołącza teraz do niej niemało zaskakujący pojazd, którego nigdy jeszcze nie było nam dane przetestować w tytułach spod szyldu EA. Mogliśmy za to podziwiać go (w pewnym sensie) w konkurencyjnym tytule - Test Drive: Unlimited, gdzie to ów pojazd stanowił ścisłą czołówkę klasy G.
Lamborghini Miura SV - jeden z najpiękniejszych pojazdów w historii motoryzacji, za swoich czasów również jeden z najszybszych oraz najbardziej pożądanych. Charakterystyczna linia nadwozia, owalne światła przednie, lakierowana boczna listwa - wszystko to składa się na bardzo oryginalną i zarazem niezwykle pociągającą linię. Miura słynie zresztą z nietypowych rozwiązań - przecież w tamtych czasach silnika umieszczonego centralnie w ogóle nie stosowano w samochodach drogowych. Do tego nietypowe otwieranie klap - unosi się zarówno cały tył, jak i cały przód samochodu, razem ze światłami i zderzakami. Przejdźmy jednak do samych osiągów, które grają tu przecież pierwszorzędną rolę.
Tutaj jest jeszcze ciekawiej: otóż centralnie umieszczona, 3,9-litrowa V12 zamontowana została poprzecznie (!). Generuje ona jak na tamte czasy niebotyczne 380 koni mechanicznych, dzięki którym pojazd osiąga setkę w 6,4 sekundy oraz rozpędza się aż do 290 km/h. Na sam koniec chciałbym zachęcić Was do odwiedzenia Oficjalnej Strony NFS: The Run, gdzie znajdziecie dokładny opis wyżej opisanego pojazdu wraz z opisem i dokładnymi osiągami. Dodam jeszcze, iż na liście znajduje się juz 27 samochodów.
Lamborghini Miura SV - jeden z najpiękniejszych pojazdów w historii motoryzacji, za swoich czasów również jeden z najszybszych oraz najbardziej pożądanych. Charakterystyczna linia nadwozia, owalne światła przednie, lakierowana boczna listwa - wszystko to składa się na bardzo oryginalną i zarazem niezwykle pociągającą linię. Miura słynie zresztą z nietypowych rozwiązań - przecież w tamtych czasach silnika umieszczonego centralnie w ogóle nie stosowano w samochodach drogowych. Do tego nietypowe otwieranie klap - unosi się zarówno cały tył, jak i cały przód samochodu, razem ze światłami i zderzakami. Przejdźmy jednak do samych osiągów, które grają tu przecież pierwszorzędną rolę.
Tutaj jest jeszcze ciekawiej: otóż centralnie umieszczona, 3,9-litrowa V12 zamontowana została poprzecznie (!). Generuje ona jak na tamte czasy niebotyczne 380 koni mechanicznych, dzięki którym pojazd osiąga setkę w 6,4 sekundy oraz rozpędza się aż do 290 km/h. Na sam koniec chciałbym zachęcić Was do odwiedzenia Oficjalnej Strony NFS: The Run, gdzie znajdziecie dokładny opis wyżej opisanego pojazdu wraz z opisem i dokładnymi osiągami. Dodam jeszcze, iż na liście znajduje się juz 27 samochodów.
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze