27. lipca 2011
Inventer89
Kolejny poprawiony model RUF'a
Czy można poprawić ideał? Okazuje się, że tak i to bardzo, do czego przekonał nas RUF. Ten niemiecki tuner, który często poprawia modele Porsche przedstawił kolejne swoje dzieło: trzecią generacje modelu RUF CTR3 oznaczonego liczbą 2012.
Jakie zmiany wprowadził w Caymanie? Oprócz bardzie aerodynamicznego body, wprowadził też szereg zmian pod maską. I to nie byle jakich. Sercem samochodu jest 6-cylindrowy podwójnie turbodoładowany silnik o pojemności 3,8-litra. Moc takiego cacuszka to 750 KM i momencie obrotowym 960Nm, który osiągniemy po przekroczeniu 4000 obr./min. Napęd na tylną oś przekazywany jest przez 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów.
Pierwsza setka pęka po 3,2 sekundach, druga 9,6 sekundach, a prędkość maksymalna to... 380km/h.
Wszystko cacy, gdyby nie zużycie paliwa:
cykl miejski: 20 l/100 km
autostrada: 9,9 l/100 km
cykl mieszany: 13,5 l/100
Pojemność baku: nieznana
Skoro news o tunie, to przypominam, że na dniach mój kolejny tun z Undercovera. Bądźcie czujni, bo nie znacie dnia, ani godziny
Jakie zmiany wprowadził w Caymanie? Oprócz bardzie aerodynamicznego body, wprowadził też szereg zmian pod maską. I to nie byle jakich. Sercem samochodu jest 6-cylindrowy podwójnie turbodoładowany silnik o pojemności 3,8-litra. Moc takiego cacuszka to 750 KM i momencie obrotowym 960Nm, który osiągniemy po przekroczeniu 4000 obr./min. Napęd na tylną oś przekazywany jest przez 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów.
Pierwsza setka pęka po 3,2 sekundach, druga 9,6 sekundach, a prędkość maksymalna to... 380km/h.
Wszystko cacy, gdyby nie zużycie paliwa:
cykl miejski: 20 l/100 km
autostrada: 9,9 l/100 km
cykl mieszany: 13,5 l/100
Pojemność baku: nieznana
Skoro news o tunie, to przypominam, że na dniach mój kolejny tun z Undercovera. Bądźcie czujni, bo nie znacie dnia, ani godziny
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze