Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
Tuning Panel
Aktualności
08. październik 2022 Radzio

Criterion dzieli się wieloma szczegółami na temat swojej nowej gry!

Criterion dzieli się wieloma szczegółami na temat swojej nowej gry!To był tydzień pełen emocji, a to jeszcze nie koniec. Dzisiaj mamy dla Was wiele informacji na temat NFS Unbound - wyścigi, pościgi, model prowadzenia samochodów i więcej!

Długo oczekiwany NFS Unbound od studia Criterion będzie wykorzystywał silnik Frostibe i na konsolach obecnej generacji zapewni grafikę w 4K przy 60 klatkach na sekundę. Odświeżony styl graficzny ma jeszcze mocniej oddać ducha wyścigów i kultury ulicznej. Seria Need for Speed przez całe swoje istnieje niejednokrotnie zaskakiwała, przełamywała schematy i wyznaczała nowe trendy. Zawsze innowacyjne rozwiązania znajdują zwolenników jak i przeciwników. Nie łatwo przekonać ludzi do czegoś nowego, jednak Criterion zaryzykował, bo wierzy w sukces.

NFS Unbound to połączenie buntu, fantazji i sztuki ulicznej. Zapewni zupełnie nowe sposoby, aby pokazać swój styl i wyróżnić się na tle innych. Warto podkreślić jednak, że mimo widocznych różnic nie jest to nowy początek serii. To ewolucja tego co rozpoczęło się w 2015 roku. Seria Need for Speed nadal będzie stawiała na wyścigi w otwartym świecie z tuningiem i pościgami. Matt Webster powiedział, że Heat był dla nich wyjątkowo udany więc nie zamierzają zmieniać kierunku rozwoju marki.

Nowa produkcja ma sprawić, aby gracz poczuł wzloty i upadki, esencję nielegalnych wyścigów i ryzyko jakie one niosą. Kampania dla pojedynczego gracza ma mieć zupełnie odświeżoną strukturę. Bohaterowie mają mieć osobowość, własny styl ubierania, tuningu i prowadzenia samochodów. Każda postać zaoferuje swoją mini fabułę z zadaniami pobocznymi, które raczej mają skupić się na naszej satysfakcji z pokonania kogoś niż np. zarobieniu gotówki.

A skoro mowa o dolarach to, aby wziąć udział w wyścigu trzeba mieć kasę na tzw. wpisowe. Pamiętacie jak w pierwszych filmach serii Szybcy i Wściekli przed rozpoczęciem wyścigu najpierw zbierano kasę od kierowców? Wygrany zgarnia wszystko, przegrany zostaje z niczym - podobnie ma być w NFS Unbound. Trzeba przemyśleć czy w danym wyścigu czujesz się pewnie i ile wpisowego chcesz zaryzykować. Można też postawić zakład, że dojedziemy na metę przed konkretnym przeciwnikiem.

NFS - Need for Speed Unbound - Gameplay


Na ulicach Lakeshore nie zabraknie policji. Tym razem podejście do pościgów będzie znacznie bardziej taktycznie. Poszczególne pojazdy będą miały swoje mocne i słabe strony, które gracze będą mogli wykorzystać podczas pościgów. Na zwiastunie mogliśmy zauważyć policyjne Dodge, śmigłowce i nowe pojazdy jak np. Ford Raptor w wersji SWAT. Z każdym wyścigiem rośnie też poziom obławy. Jeśli w jednej sesji weźmiesz udział w wielu zawodach, poziom obławy będzie wysoki. A to z kolei niesie ze sobą bardzo duże ryzyko. Pamiętacie nocny mechanizm w NFS Heat? Tutaj ma być podobnie, ale w grę wchodzą pieniądze a nie reputacja. A więc jak złapie Was policja to stracicie cały zarobiony hajs, który macie przy sobie!

Jednak uspokajamy tych, którzy nie lubią nadmiaru adrenaliny w grach. Aby policja nie przeszkadzała w wykonaniu jakiegoś zadania lub po prostu w swobodnym przemieszaniu się mają być odpowiednie mechanizmy. Gracz świadomie ma mieć możliwość zdecydowania jaki poziom obławy jest w stanie przyjąć w danym momencie. Najprawdopodobniej jak wyjedziemy na miasto i nie będziemy robić nielegalnych akcji to policja nie zwróci na nas uwagi jak to było w Heat za dnia. Dodatkowo mamy mieć skaner policyjny i mechanizm wykrywania, co pozwoli na uniknięcie radiowozów.

NFS - Need for Speed Unbound - Policja


W trybie wieloosobowym można jeździć po całym świecie, spotykać się ze znajomymi lub po prostu mieć fun. Pojawią się playlisty, do których będzie można dołączyć bezproblemowo w każdym momencie. Multiplayer zapewni zabawę między platformową, ale nie będzie możliwości przenoszenia swoich zapisów. Tryb zawiera system banerów, który pozwoli graczom pochwalić się zdjęciami i osiągnięciami. Oprócz tego mamy dostać osobną kampanię multiplayer - A$AP Rocky pojawi się w grze jako lider w specjalnym trybie o nazwie Takeover Scene, w którym gracze współpracują, aby przejąć część Lakeshore.

Matt Webster podkreśla, że Criterion ma duże ambicje i plany. W nowoczesnych grach premiera to dopiero początek i nie inaczej ma być z NFS Unbound. Mamy dostać bezpłatne aktualizacje, bogate w nową zawartość. Szczegóły popremierowego wsparcia mają zostać ujawnione już niedługo.

Model prowadzenia samochodów został zbudowany od podstaw dla NFS Unbound. Ma to być najlepiej rozwinięty i dopracowany system jazdy, wzbogacony o zupełnie nową fizykę. Niczym symulacja, ale jak najbardziej przystępna dla każdego gracza. Będzie mechanika wspomagania przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego pułapu umiejętności. Ma być mocno wyczuwalna różnica w prowadzeniu małego europejskiego auta, dużego amerykańskiego muscle czy hipersamochodu. Nie zabraknie możliwości dostosowania prowadzenia, aby każdy gracz znalazł swój własny styl.

Criterion chciał w jakiś sposób nagradzać gracza za dobrą jazdę. Informacją zwrotną za np. efektywne wykorzystanie nitra, dobry skok lub drift będą właśnie efekty kreskówkowe czyli graffiti pojawiające się podczas jazdy. Ma to być sygnał, że robimy coś dobrze a dodatkowo podkreślić uliczny klimat wyścigów. Efektowny wybuch tych efektów, który mogliśmy zauważyć na zwiastunie to tzw. Burst Nitrous - dodatkowy dopalacz za stylową jazdę. Pojawiły się przesłanki, że te efekty będzie można wyłączyć, ale nie mamy oficjalnego potwierdzania.

W NFS Unbound nie będzie kamery z kokpitu, co nikogo nie powinno dziwić. Samochody zostaną podzielone na klasy i będą miały opcje dostosowania na wielu poziomach. Oprócz standardowej listy aut mają być też Legendary Customs - specjalnie zmodyfikowane wersje. Możliwości ich tuningu będą mocno ograniczone.

NFS - Need for Speed Unbound - Garaż


Przeczytaj także:
Need for Speed Unbound w pigułce! Najważniejsze informacje
Oficjalny zwiastun NFS Unbound!
Oficjalne screeny z gry i nowe informacje

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Albercikowski
    Albercikowski  ·  2 miesiące temu
    Skoro chcą rozwinąć mechanikę zakładów, to może w przyszłości jest jakaś szansa na pink slip races, w których gracz może stracić swój samochód? Oczywiście bez możliwości restartowania wyścigu Grin
    • Siekierka
      Siekierka  ·  2 miesiące temu
      Jezu, liczę że policja będzie mniej denerwująca niż w Heat, albo że będzie można dać się małym kosztem złapać, jakimś trickiem zawsze uciec czy coś.
      • MadaFaster
        MadaFaster  ·  2 miesiące temu
        Ty może zagraj sobie w Euro Truck Sim 2 z wyłączonymi mandatami i modem na brak ruchu ulicznego jak już takie coś w NFS Ciebie denerwuje XD
        • Siekierka
          Siekierka  ·  2 miesiące temu
          Nie ten typ gry, nfs ma mnie bawić w arkadowy sposób
          • Radon
            Radon  ·  2 miesiące temu
            Moim zdaniem policja w heat była tragiczna, zupełny brak balansu, nie wiem jak ktokolwiek mógł to uznać chociaż za grywalne a co dopiero przyjemne xd
            • Danio
              Danio  ·  2 miesiące temu
              W Heat było bardzo trudno i były ogromne emocje, ale trochę przesadzili z tym, że w ogóle nie opłacało się atakować radiowozów, bo wtedy też mocno cierpiał twój samochód. W HP czy Rivals było to lepiej zbalansowane pod tym względem.
        • Inventer89
          Inventer89  ·  2 miesiące temu
          W Heat jest miejsce do łatwej ucieczki - rampa nad wodą i linia kolejki naziemnej. Ale brakuje trochę systemu spowalniaczy. To jednak dawało frajdę.
          • Siekierka
            Siekierka  ·  2 miesiące temu
            Podobał mi się system z Rivals - można było wejść do kryjówki przy odpalonym pościgu. To już wiele by zmieniło w moich oczach
        • G
          GT_Meria  ·  2 miesiące temu
          Za pięknie, za pięknie...
          • Radzio
            Radzio  ·  2 miesiące temu
            Dokładnie. Wiadomo, że będą też jakieś wady, ale patrząc jak wygląda to na papierze to mam duży optymizm. Czekamy na pierwszy gameplay - to nam na pewno dużo rozjaśni.
          • MadaFaster
            MadaFaster  ·  2 miesiące temu
            Mmm, tiery aut i przejmowanie dzielnic, szkoda że tylko na multi. Trochę Carbona tutaj czuć
            • Tobiasz Malicki
              Tobiasz Malicki  ·  2 miesiące temu
              Tak piszą że gra będzie miała zarąbista ale coś pewnie zepsują (mam nadzieję że nie) a poza tym już się przyzwyczaiłem to braku Toyoty czy braku kamery z kokpitu ale czasami mnie irytuje soundtrack tych nowych NFS-ów gdzie więcej rapu jest (niech będzie) ale brakuje utworów rockowych czy heavy metalowych. Taka pierdółka ale kiedyś to takie gatunki znajdowały się w poprzednich NFS-ach (Underground czy Most Wanted) Mam nadzieję że soundtrack Unboud będzie lepszy
              • Siekierka
                Siekierka  ·  2 miesiące temu
                Już było pisane, że głównie hip-hop.
              • Danio
                Danio  ·  2 miesiące temu
                Bardzo cieszy 60fpsów przy 4K oraz darmowe DLC po premierze Wink Intrygujące i ciekawe są zapowiadane zmiany w modelu jazdy (odejście od break2drift?) oraz taktyki podczas pościgów. Może być przydatny jakiś masywny wóz do pościgów, żeby dać sobie radę z policyjnym Raptorem Pfft Bardzo fajnie zapowiadają się też zakłady, będą miały o wiele większe znaczenie niż w Payback. Widać, że chcą nakłonić ludzi do multi, skoro stworzyli nawet dedykowany dla niego tryb. I oczywiście mam nadzieję, że te kontrowersyjne efekty będzie można wyłączyć.
                • Siekierka
                  Siekierka  ·  2 miesiące temu
                  Brake2drift*. "Break2drift" w tłumaczeniu brzmi co najmniej komicznie. No i chcesz całą karierę masywnymi wozami przechodzić?
                  • Danio
                    Danio  ·  2 miesiące temu
                    Lol nie. Po prostu zastanawiam się o jakie taktyki im może chodzić, czym to się będzie różnić od poprzedników itp.
                    • Siekierka
                      Siekierka  ·  2 miesiące temu
                      Niestety myślę, że to trochę marketingowy bełkot z tymi taktykami, albo w pewien sposób będzie się dało łatwo im zwinąć. W Heat nawet nie sama agresywność policji denerwuje, co naprawy i ich ograniczenie do 3.
                      • Danio
                        Danio  ·  2 miesiące temu
                        Być może funkcje skoków w Heat, teraz będą pełniły podziemne tunele/kanały burzowe - łatwe miejsce do zgubienia policji.
                        • Siekierka
                          Siekierka  ·  2 miesiące temu
                          Może... co bym jeszcze chciał - normalny soundtrack w trakcie pościgu, ale na to nie ma co liczyć.
                • WarriorRmi
                  WarriorRmi  ·  2 miesiące temu
                  oby dało się to anime wyłączyć , w niektórych momentach
                  • Siekierka
                    Siekierka  ·  2 miesiące temu
                    Jakie anime? To komiksowy styl... i jak niby chcesz wyłączyć coś, co jest tak głęboko w koncepcji gry?
                  • WarriorRmi
                    WarriorRmi  ·  2 miesiące temu
                    Postaci może i się nie da , ale może chociaż te efekty anime pod czas jazdy
                    Ostatnie komentarze
                    Siekierka > Nowe gameplaye i kilka nowych zdjęć z NFS...
                    Czy ten pościg nie wydaje się jakiś za prosty jak na 3 lvl? xD
                    Radon > i'm friends with the monster
                    Świetne to jest, też gadaliśmy o tym irl. Przyznam, że zaskoczyłeś mnie tą pracą, bardzo pozytywnie,...
                    Radon > explosion to be free
                    Chyba mój faworyt tego nowego garażu, który przygotowałeś
                    Radon > patostreamer
                    Mi się ta praca bardzo podoba, już chyba dwa razy irl ją oceniałem, także więcej do dodania nie...
                    Allure > you're just like my favorite sound
                    Jest naprawdę bardzo fajny, choć czegoś mi w nim brakuje. Może to nie mój favorite sound ale prezentuje...
                    Allure > hello kitty
                    Super konar ciutkę wadzi, poza tym klasa. Jedna z fajniejszych twoich prac.
                    Allure > welcome to the jungle
                    Ma klimacik, choć klapę z tyłu wolałbym założoną.
                    Morvic > you're just like my favorite sound
                    Ciekawe auto, podoba mi się wymieszanie dość nowoczesnego motywu ze starym autem. Podoba mi się też...
                    Morvic > hello kitty
                    Ale super :D Autko ma całkiem oldschoolowy vibe, wygląda jak topowa praca w NFS'15 na TF'a za czasów...
                    Morvic > welcome to the jungle
                    Tutaj już Radek nie czyta mi w myślach bo uważam, że jest perfekcyjny, nic tutaj do zmiany. Naprawdę...
                    Morvic > keep it burnin' (unbound)
                    Coś ten Radek czyta moje myśli, bo tutaj też dokładnie to samo myślę co on
                    Morvic > cannibal
                    Tu również zgadzam się z Radkiem, jakimś cudem wyciągnąłeś to za jaja
                    Morvic > achilles' heel (feat. john player special)
                    To co Radek, śliczniutka Huayra.
                    KLIPEK > hello kitty
                    ale słodki kotek:D
                    Siekierka > 🔥Nowy gameplay NFS Unbound!🔥
                    O, dzięki - i Danio zaorany xD
                    dev1ance > 🔥Nowy gameplay NFS Unbound!🔥
                    Z tego co na necie piszą to dynamic resolution od 720p do 1080p na PS4 i X1, jedyna różnica to że...
                    Radon > Podsumowanie informacji o NFS Unbound
                    jak jesteś taki dobry to jaką różnicę robi, że słabi twoim zdaniem gracze zaczynają grę wcześniej?...
                    Radon > Podsumowanie informacji o NFS Unbound
                    dotychczas sądziłem, że w tym nie ma nic skomplikowanego, ale teraz widzę, że dla wielu skomplikowany...
                    kam945 > Podsumowanie informacji o NFS Unbound
                    Duzo rzeczy nie jestesmy w stanie zrozumiec, a jesli takiego fikolka myslowego nie widziales to prawdopodobnie...
                    kam945 > Podsumowanie informacji o NFS Unbound
                    Nwm co takiego skomplilowanego jest w tekscie 'yes you can turn the effects off' a pozniej 'in fact u...
                    Siekierka > you're just like my favorite sound
                    W sumie szkoda że nie wrzucasz, fajne rejskary z Heat na instinct motorsport widziałem :P ale sam wiem,...
                    Chad_MC > you're just like my favorite sound
                    No a jak i nadal robię. No i dobry butleg.
                    Siekierka > cannibal
                    Spoko, tylko prostuję, że z mojej perspektywy to tam powtarzałem motyw.
                    Siekierka > 🔥Nowy gameplay NFS Unbound!🔥
                    Jesteś pewien, że to nie było oszukane 1080p jak na xone?
                    Danio > 🔥Nowy gameplay NFS Unbound!🔥
                    Na PS4 Heat chodził w 1080p.
                    MadaFaster > cannibal
                    Piszę co widzę w kolejności dropu, nie z perspektywy Twojej pracy co wykonałeś i kiedy :p
                    MadaFaster > Podsumowanie informacji o NFS Unbound
                    No takiego fikołka myślowego to jeszcze nie widziałem. To teraz pytanie jak zareagujesz na legendę...
                    MadaFaster > you're just like my favorite sound
                    Może i tak, ale wiemy jak było :D
                    Radzio > Podsumowanie informacji o NFS Unbound
                    Dokładnie. Przykładowo dym można ustawić na biały, ale i tak będzie w stylu cel-shading.
                    Ostatnio dostępni
                    Siekierka
                    Siekierka
                    Inventer89
                    Inventer89
                    Radzio
                    Radzio
                    Chad_MC
                    Chad_MC
                    B
                    Barsch
                    laster
                    laster
                    Danio
                    Danio
                    Shier
                    Shier
                    M
                    michuking
                    michciu1907
                    michciu1907
                    S
                    skibo05
                    Radon
                    Radon
                    R
                    Reev
                    czablu012
                    czablu012
                    R
                    Rafcio2104
                    kam945
                    kam945
                    Bazyl
                    Bazyl
                    Z
                    Ziebuleq
                    KLIPEK
                    KLIPEK
                    dev1ance
                    dev1ance
                    K
                    KubSoonTM
                    M
                    MZ Company
                    D
                    DragonFistXD
                    Allure
                    Allure
                    R
                    RudyKN46
                    Ankiety
                    Czy zamierzasz kupić NFS Unbound?