01. maja 2011
Profesor
Wielki wyścig przez Amerykę. Need for Speed The Run
REDWOOD SHORES, Kalifornia – 29 kwietnia 2011. Jeśli lubisz jazdę na granicy ryzyka i jesteś uzależniony od prędkości i adrenaliny, zacznij odliczać czas do 18 listopada. Tego dnia Electronic Arts wypuści z boksów Need for Speed™ The Run, kolejną odsłonę kultowej serii wyścigowej, która zabierze cię w niesamowitą podróż drogami Ameryki od San Francisco aż po Nowy Jork. Nie nastawiaj się jednak na oglądanie krajobrazów, wkroczysz bowiem do światka nielegalnych wyścigów o dużą stawkę. Będzie gorąco, nie tylko z powodu policji na ogonie. WNeed for Speed™ The Run granice są po to, by przejeżdżać je na pełnym gazie, a zatłoczone miasta, oblodzone górskie zakręty i wąskie drogi w kanionach to nie ograniczenia, a dodatkowe atrakcje. Gra oszałamia grafiką, samochody trzymają się drogi jak przyklejone, a całość okraszona jest wciągającą fabułą. Wybierz jedno z superaut, usiądź w fotelu i nie zdejmuj nogi z gazu od startu na moście Golden Gate aż po metę przy Empire State Building!
„W tym roku Need for Speed wjeżdża na zupełnie nowy poziom” – deklaruje producent Jason DeLong. „Myślę, że Need for Speed The Run zaskoczy wszystkich trzymającą w napięciu fabułą i potężną dawką akcji. Oczywiście nie zabraknie też elementów obowiązkowych, czyli najlepszych samochodów świata i pościgów na złamanie karku. Szaleńcza jazda i igranie z ryzykiem przy 300 km/h – to właśnie The Run w pigułce”.
Need for Speed The Run stworzono z użyciem dysponującego ogromnym potencjałem silnika Frostbite™ 2, któremu gra zawdzięcza spektakularną grafikę i model jazdy samochodów. Gracz zostanie wplątany w intrygę, która rzuci go w wir wydarzeń w świecie bez ograniczeń prędkości, zasad ani przyjaciół. Fani rywalizacji sieciowej będą mieli do dyspozycji ulepszoną wersję funkcji Autolog, umożliwiającej nieustanną kontrolę nad rozwojem swojej kariery i statystykami.
Producentem Need for Speed The Run jest studio EA Black Box. Gra ukaże się 18 listopada w polskiej wersji językowej na PC, Xbox 360, PlayStation 3, Wii™ i Nintendo 3DS™. Więcej informacji o Need for Speed można znaleźć na stronie https://www.needforspeed.com, Poleć znajomym na Facebooku pod adresem https://www.facebook.com/needforspeedpl Poleć znajomym oraz na oficjalnym polskim kanale YouTube https://www.youtube.com/nfspolska
„W tym roku Need for Speed wjeżdża na zupełnie nowy poziom” – deklaruje producent Jason DeLong. „Myślę, że Need for Speed The Run zaskoczy wszystkich trzymającą w napięciu fabułą i potężną dawką akcji. Oczywiście nie zabraknie też elementów obowiązkowych, czyli najlepszych samochodów świata i pościgów na złamanie karku. Szaleńcza jazda i igranie z ryzykiem przy 300 km/h – to właśnie The Run w pigułce”.
Need for Speed The Run stworzono z użyciem dysponującego ogromnym potencjałem silnika Frostbite™ 2, któremu gra zawdzięcza spektakularną grafikę i model jazdy samochodów. Gracz zostanie wplątany w intrygę, która rzuci go w wir wydarzeń w świecie bez ograniczeń prędkości, zasad ani przyjaciół. Fani rywalizacji sieciowej będą mieli do dyspozycji ulepszoną wersję funkcji Autolog, umożliwiającej nieustanną kontrolę nad rozwojem swojej kariery i statystykami.
Producentem Need for Speed The Run jest studio EA Black Box. Gra ukaże się 18 listopada w polskiej wersji językowej na PC, Xbox 360, PlayStation 3, Wii™ i Nintendo 3DS™. Więcej informacji o Need for Speed można znaleźć na stronie https://www.needforspeed.com, Poleć znajomym na Facebooku pod adresem https://www.facebook.com/needforspeedpl Poleć znajomym oraz na oficjalnym polskim kanale YouTube https://www.youtube.com/nfspolska
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze
Mam nadzieję, że nie przesadzą z wymaganiami, inaczej będę musiał próbować podkręcić grafikę, a na laptopie nie jest to wskazane
angielsku
Do rzeczy, jeśli w The Run ma znowu pojawić się Autolog to jeszcza niecierpliwiej czekam ta tą gierkę, bo w HP ta funkcja się spisuje znakomicie. Tylko nie wiem po co ten Frostbite 2. W Battlefieldzie 3 owszem, jak najbardziej się cieszę że używają tego silnika w grze, ale po co on w The Run? Chociaż, może się sprawdzi przy waleniu w ściany i bramy przy 350 km/h heh. Kupię i TR i BF3 żeby porównać gdzie Frostbite 2 się bardziej będzie sprawdzało. Ciekawi mnie bardzo ten ''WIELKI WYŚCIG PRZEZ AMERYKĘ'', bo nie wyobrażam sobie ścigałki z jednym wyścigiem w całej karierze. Mam nadzieję żę będzie tak jak to gdzieś napisał Radek, że wyścig będzie podzielony na przystanki; martwi mnie bardzo studio które tworzy grę, Bo Black Box miało już swoje pięć minut i schrzaniło sprawę przy Undrcoverze, gdzie zapowiadało się świetnie tak jak teraz w The Run a na każdym kroku czekały bugi a grafika też nie powalała... Oby teraz się to się nie powtórzyło.
Inventer, jak przesadzą z wymaganiami to i tak ja się przejmować nie muszę bo mam odjechanego kompa ( nie żebym się przechwalał )
Ale się rozpisałem hahah.
Czekam na tę grę