19. marca 2018
Radzio
Marcowa aktualizacja już jutro!
W końcu jest - nowy artykuł z serii Pod Maską! Chyba nie muszę mówić co to oznacza? Gotowi na nową aktualizację?
Tytanowe Próby Castrol Edge!
Czeka na was seria zupełnie nowych zawodów w Fortune Valley. Udowodnij, że jesteś najlepszym kierowcą, wygrywając Tytanową Próbę Castrol Edge. Nowe zawody pojawią się automatycznie na twojej mapie w grze i będą widoczne dla wszystkich graczy, którzy ukończyli rozdział drugi. Szukaj po prostu ikonek zawodów w Silver Canyon, na pustyni Liberty i w Mount Providence.
Nowe Samochody
Do Fortune Valley trafią dwa zupełnie nowe samochody: Pontiac Firebird oraz Aston Martin DB5! Amerykański pony car z 1978 czy pierwsze auto agenta 007? Dwa piękne klasyki, którym nie sposób się oprzeć - wybieramy oba. Wozy będą dostępne jako osobny zakup.
Dodatkowo dla wszystkich, którzy grali zarówno w Need for Speed 2015, jak i w Need for Speed Payback czeka Nissan Skyline Eddiego, zupełnie za darmo! Jest to pierwszy samochód, który przejdzie z poziomu 299 na 399. Jeśli ta zmiana otrzyma pozytywny odzew będzie to miało wpływ na zwiększanie limitów kolejnych samochodów.
Skrzynie przynęty
Od dawna bardzo duża część graczy prosiła o otwarte pościgi policyjne. Dlatego Ghost zrobił to co powinno być od samego początku... skrzynie przynęty bez punktów kontrolnych! Zostanie tylko meta, ale to, jak do niej dotrzecie, zależy tylko od was. Dodatkowo została zwiększona częstotliwość z jaką skrzynie będą się pojawiać w Fortune Valley.
Wyczyny w AllDrive
Ostatnią znaczącą nowością jest dodanie wyczynów w trybie AllDrive. Strefy driftu, próby prędkości, fotoradary i skoki od teraz będą dostępne w rozgrywce ze znajomymi.
Nowa Aktualizacja będzie dostępna już jutro! Oczywiście oprócz powyższych nowości naprawiono też masę błędów. Szczegóły znajdziecie poniżej:
Tytanowe Próby Castrol Edge!
Czeka na was seria zupełnie nowych zawodów w Fortune Valley. Udowodnij, że jesteś najlepszym kierowcą, wygrywając Tytanową Próbę Castrol Edge. Nowe zawody pojawią się automatycznie na twojej mapie w grze i będą widoczne dla wszystkich graczy, którzy ukończyli rozdział drugi. Szukaj po prostu ikonek zawodów w Silver Canyon, na pustyni Liberty i w Mount Providence.
Nowe Samochody
Do Fortune Valley trafią dwa zupełnie nowe samochody: Pontiac Firebird oraz Aston Martin DB5! Amerykański pony car z 1978 czy pierwsze auto agenta 007? Dwa piękne klasyki, którym nie sposób się oprzeć - wybieramy oba. Wozy będą dostępne jako osobny zakup.
Dodatkowo dla wszystkich, którzy grali zarówno w Need for Speed 2015, jak i w Need for Speed Payback czeka Nissan Skyline Eddiego, zupełnie za darmo! Jest to pierwszy samochód, który przejdzie z poziomu 299 na 399. Jeśli ta zmiana otrzyma pozytywny odzew będzie to miało wpływ na zwiększanie limitów kolejnych samochodów.
Skrzynie przynęty
Od dawna bardzo duża część graczy prosiła o otwarte pościgi policyjne. Dlatego Ghost zrobił to co powinno być od samego początku... skrzynie przynęty bez punktów kontrolnych! Zostanie tylko meta, ale to, jak do niej dotrzecie, zależy tylko od was. Dodatkowo została zwiększona częstotliwość z jaką skrzynie będą się pojawiać w Fortune Valley.
Wyczyny w AllDrive
Ostatnią znaczącą nowością jest dodanie wyczynów w trybie AllDrive. Strefy driftu, próby prędkości, fotoradary i skoki od teraz będą dostępne w rozgrywce ze znajomymi.
Nowa Aktualizacja będzie dostępna już jutro! Oczywiście oprócz powyższych nowości naprawiono też masę błędów. Szczegóły znajdziecie poniżej:
- Nowa funkcja – AllDrive: wyczyny
- Nowe zawody: Tytanowe Próby Castrol Edge
- Nowy samochód: Pontiac Firebird
- Nowy samochód: Aston Martin DB5
- Nowy samochód: Skyline Eddiego na poziomie 399
- Ulepszenie funkcji: punkty kontrolne usunięte z systemu skrzyń – przynęt
- Ulepszenie funkcji: zwiększona częstotliwość pojawiania się skrzyń – przynęt
- Naprawiono błąd, który powodował, że ekran wczytywania wyświetlał się w nieskończoność przy próbie powrotu z gry wieloosobowej do jednoosobowej.
- Gracze mogą teraz zabrać żeton pokerowy znajdujący się w pobliżu miejsca zawodów „Danza Macabra”, prowadząc McLarena P1.
- Rekomendacje Autologa wyświetlają teraz typ i klasę samochodu w przypadku powtarzalnych zawodów.
- Znaleźliśmy rzadki błąd, który powodował, że gra czasami zawieszała się przy wyborze „wymiany z magazynem” w AllDrive. Już tego nie robi.
- Usunęliśmy błąd umożliwiający defraudację pieniędzy w grze. Nie jesteśmy na was źli, tylko rozczarowani.
- W warsztacie wyświetlany jest teraz prawidłowy przycisk aktywujący opcję pomocy.
- Gracze nie mogą już poruszać się po menu pauzy po wciśnięciu przycisku „Wstecz” w poczekalni gry wieloosobowej.
- Naprawiono błąd, który powodował nietypowe zachowanie w przypadku zamknięcia menu tuningu na trasie w pobliżu nieswojego garażu.
- Usunięto fragmenty kodu programistycznego z zawodów „Intro Showmana”. Te nie były ściśle tajne.
- W pobliżu strefy driftu „Poślizg kontrolowany” znajduje się formacja skalna. Wcześniej nie powodowała kolizji, teraz już tak. Nie wpadajcie na nią.
- Ekran wczytywania nie wyświetla się już w nieskończoność przy nieudanej próbie dołączenia do AllDrive: Hangout.
- W warsztatach czasami wyświetlały się nieczytelne przyciski. Teraz są już czytelne.
- We wrakach Forda Mustanga, Nissana Fairlady i Chevroleta C10 pojawiały się zaciski hamulcowe, chociaż wersja fabryczna ma już hamulce bębnowe. Wersje fabryczne mają teraz tylko hamulce bębnowe.
- Zmiana salonów samochodowych nie powoduje już problemów przy przeglądaniu dostępnych do pobrania samochodów.
- Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie chowają się już w ziemi w czasie przyspieszania Chevroletem C10 o superkonstrukcji drag.
- Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie chowają się już w ziemi w czasie przyspieszania Chevroletem Bel Air o superkonstrukcji drag.
- Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie unoszą się już nad ziemią w czasie przyspieszania Volkswagenem Beetle o superkonstrukcji drag.
- Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie unoszą się już nad ziemią w czasie przyspieszania Nissanem Fairlady o superkonstrukcji drag.
- Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie unoszą się już nad ziemią w czasie przyspieszania Fordem Mustangiem o superkonstrukcji drag.
- Gdybyście przegapili – usunęliśmy trochę błędów związanych z podpórkami do jazdy na tylnych kołach.
- Interfejs wyświetla teraz prawidłowo nagrody za wyczyny.
- Rankingi Speedwall za wyczyny aktualizują się teraz szybciej w przypadku graczy na tym samym serwerze.
- Gracze nie mogą już utknąć pod przyczepą w pobliżu miejsca rozgrywania „Pościgu w Boomville”. Ale generalnie nie polecamy wjeżdżać pod przyczepy.
- Światła hamowania w Lamborghini Huracan emitowały białą poświatę.
- Użycie błotników, zderzaków lub progów bocznych Mansory w Lamborghini Huracan nie ogranicza już wyboru gracza do części Mansory.
- Pasek postępu „następnej dostawy” na ekranie wyzwań aktualizuje się teraz po ukończeniu każdego dziennego wyzwania.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom dostęp do dostaw. Nawiasem mówiąc, udało się to zrobić dzięki poprawce na serwerze jakiś tydzień temu.
- Gracze nie otrzymują już komunikatu „Spróbuj ponownie później” przy przechodzeniu do menu wyzwań.
- Gry w trybie Speedlist przechodziły czasem w stan, w którym były zakończone i kierowały graczy na nowe serwery, ale jednocześnie wciąż przyjmowały nowych graczy na wyłączony serwer. Już tak nie jest.
- Wielokrotne wciskanie przycisku A nie powoduje już zawieszenia gry przy otwieraniu dostaw. Cierpliwości, szkoda sprzętu.
- Gracze zostają teraz prawidłowo przywróceni na trasę, jeśli dotrą do miejsca w pobliżu płotu po prawej stronie rampy, obok jednej z części wraku Forda Mustanga.
- Dyfuzory w Nissanie GT-R mają teraz właściwą geometrię.
- Wcześniej mogliście zmieniać poziom trudności w trakcie misji (na przykład z trudnego na łatwy), by zyskać więcej czasu na zaliczenie punktu kontrolnego bez zaczynania misji od nowa w próbie czasowej „Gonitwa w Elysium”. Już nie.
- Jeśli rozpoczęliście próbę czasową „Kto dba o bezpieczeństwo?” na poziomie trudnym, a potem zmieniliście go na łatwy bez ponownego rozpoczęcia misji, mieliście więcej czasu na zaliczenie punktu kontrolnego, niż gdybyście cały czas grali na trudnym. Ale to też już nie działa.
- Gra zawieszała się czasem przy otwieraniu mapy tuż przed rozpoczęciem wyczynu AllDrive. Naprawiliśmy to, nim zdążyliście to zauważyć.
- Felgi Watanabe w Hondzie S2000 nie nachodzą już na inne tekstury.
- Spojler Rocket Bunny jest już widoczny w Hondzie NSX Type-R
- W pobliżu skał w górach, na trasie zawodów „Gaz do dechy”, znajdowała się niewidzialna ściana, która nie pozwalała graczom ukończyć zawodów z 3 gwiazdkami. Niewidzialna ściana została usunięta.
- Liczba klatek na sekundę jest teraz stabilniejsza przy pierwszym wejściu do garażu.
- Gracze nie będą już unieruchamiani na rampie po około 3,7 km zawodów „Pochwała pustyni”.
- Naprawiono różne błędy związane z tylnym zderzakiem i błotnikiem w Mercurym Cougarze.
- W czasie pościgu inicjowanego przez skrzynię – przynętę gracz otrzymuje wiadomość „Ucieczka”, kiedy pogoń się zatrzymuje, a w pobliżu nie ma żadnych radiowozów.
- Formacja skalna w pobliżu miejsca rozgrywania zawodów „Blitzkrieg” pozwala teraz na kolizję.
- Głowa postaci nie wystaje już przez prawe okno Mazdy RX-7 przy skręcaniu w lewo.
- Dźwięk odtwarzany przed złapaniem przez policję w pościgu inicjowanym przez skrzynię – przynętę nie jest już zapętlony w czasie wyboru reputacji, pieniędzy lub karty Speed po ukończeniu misji.
- Felgi Watanabe w Chevrolecie Bel Air nie wywołują już problemów z nakładaniem się tekstur.
- Gracze nie są wielokrotnie resetowani po upadku z rampy i nieudanym skoku podczas zawodów „Solar Project”.
- Dźwięk sonaru wykrywającego wraki jest teraz wyciszony, kiedy gra jest zatrzymana.
- W czasie samouczka Speedcrossu nie pojawia się już napis „$IDA_Axis0xNeg” zamiast „Driftowanie” i „Dobry drift”.
- Poprawiono kilka misji ucieczkowych, aby nagrody były bardziej zbalansowane.
- Wcześniej, jeśli gracz po raz pierwszy wjeżdżał do garażu Subaru Imprezą WRX STI o konstrukcji terenowej, dostępne części były na poziomie 13. Teraz się to zmieniło i karty są na odpowiednim poziomie.
- Po ukończeniu misji „Coś tu śmierdzi” gracze otrzymają karty Speed zgodne z aktualnie posiadanymi.
- W warsztatach są teraz dostępne części po zakupie Porsche Carrery 911 RSR 2,8 i teleportowaniu się do dowolnego warsztatu.
- Skały między trasami „Szlak przemytniczy” i „Z górki” teraz reagują na kolizje prawidłowo.
- Gracze są powiadamiani, gdy jeden z nich opuszcza serwer AllDrive.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gra czasem się zawieszała, kiedy gracz wjeżdżał do warsztatu w trybie AllDrive.
- Wprowadzenie parzystej liczby znaków na tablicy rejestracyjnej Plymoutha Barracudy nie powoduje już błędu. Ni w pięć, ni w dziewięć.
- Spojlery w Buicku GNX mogą być teraz modyfikowane w edytorze winyli.
- Kamera filmowa aktywowana w czasie skoku w trybie AllDrive włącza się teraz tylko u gracza wykonującego skok, a nie u wszystkich znajdujących się w pobliżu.
- Napis „Witamy w AllDrive: Hangout” będzie się teraz pojawiał tylko raz, przy pierwszej grze w tym trybie.
- Tęczowe nitro nie przenika już przez fabryczną rurę wydechową i tylny zderzak Lamborghini Murciélago.
- Gracze mogą teraz nakładać kolor bazowy i wykończenia na fabryczne felgi Forda Mustanga GT.
- Przednie zderzaki Nissana Fairlady mają teraz prawidłowo nałożone kalkomanie.
- Przednie zderzaki Subaru BRZ mają teraz prawidłowo nałożone kalkomanie.
- Standardowe tylne światła Volkswagena Golfa GTI są teraz dostępne na liście części.
- Autolog aktualizuje się teraz prawidłowo po pobiciu rekomendowanego wyniku w zawodach „Udo: Dziki szał”.
- Zwiększono jasność trzeciego światła hamowania w Audi S5, ponieważ wcześniej było zbyt ciemne.
- Publiczność nie unosi się już nad ziemią przy linii startu w czasie zawodów Grupy Wolne Ember. To było dziwne.
- Tryb zdjęć profesjonalnych został wyłączony w czasie sekwencji skoku.
- Gracze nie będą już tracić punktów na rzecz krążących kierowców, znajdując się przed nimi. Dotyczy to przede wszystkim następujących krążących kierowców: Lindsay, De’Aaron, Cassandra oraz LeAnne.
- Usunięto liczne błędy związane z nakładaniem się tekstur.
- Wprowadzono wiele poprawek związanych ze światem i geometrią gry.
- Wprowadzono wiele innych zmian, poprawek i ulepszeń.
Komentarze