16. marca 2011
Se3a
Poniedziałek "kolejnych producentów"...
Poniedziałek 14-tego wraz z świtem, przyniósł nam informację o kolejnej (potwierdzonej) liście producentów, których to pojazdy znajdą się w grze Shift 2: Unleashed.
Oto więc ta lista...
ALFA ROMEO
8C Competizione Alfa Romeo
Alfa Romeo QV Giuletta
BUGATTI
Bugatti Veyron 16.4
KOENIGSEGG
Koenigsegg CCX
VOLKSWAGEN
Volkswagen GTI Mk1
Volkswagen Mk5 GTI
Volkswagen Scirocco
CATERHAM
Caterham Superlight R500
Gumpert
Gumpert Apollo
ALPINA
Alpina B6 GT3
BENTLEY
Bentley Continental Supersports Coupe
MITSUBISHI
Mitsubishi Lancer Evolution IX MR
Mitsubishi Lancer Evolution X
Zdjęcia i więcej informacji o specyfikacji poszczególnych pojazdów znajdziecie na oficjalnej stronie gry znajdującej się pod adresem: needforspeed.com/shift2unleashed
Kolejną ciekawą informacją jest umieszczenie na oficjalnym koncie NFS na FaceBook'u albumu prezentującego Mazdę RX-8 w wersji Mad Mike Whiddett's Team. Bardzo dobrze że ów zbiór ss'ów z gry został ujawniony ponieważ możemy zobaczyć jaki postęp nastąpił w porównaniu do pierwowzoru i powiem z własnego doświadczenia że diametralny. Lakier wygląda bardziej realnie, wnętrze pojazdu jest niemalże identyczne jak w realu, efekty typu (dym, ślady opon etc.) prezentują się wyśmienicie, a sam model pojazdu zdaje się przypominać prawdziwy samochód. Fakt ten powoduje że przestaje się przejmować dość małą liczbą dostępnych pojazdów w grze a czekam jeszcze bardziej na premierę i wy też czekajcie!
Oto więc ta lista...
ALFA ROMEO
BUGATTI
KOENIGSEGG
VOLKSWAGEN
CATERHAM
Gumpert
ALPINA
BENTLEY
MITSUBISHI
Zdjęcia i więcej informacji o specyfikacji poszczególnych pojazdów znajdziecie na oficjalnej stronie gry znajdującej się pod adresem: needforspeed.com/shift2unleashed
Kolejną ciekawą informacją jest umieszczenie na oficjalnym koncie NFS na FaceBook'u albumu prezentującego Mazdę RX-8 w wersji Mad Mike Whiddett's Team. Bardzo dobrze że ów zbiór ss'ów z gry został ujawniony ponieważ możemy zobaczyć jaki postęp nastąpił w porównaniu do pierwowzoru i powiem z własnego doświadczenia że diametralny. Lakier wygląda bardziej realnie, wnętrze pojazdu jest niemalże identyczne jak w realu, efekty typu (dym, ślady opon etc.) prezentują się wyśmienicie, a sam model pojazdu zdaje się przypominać prawdziwy samochód. Fakt ten powoduje że przestaje się przejmować dość małą liczbą dostępnych pojazdów w grze a czekam jeszcze bardziej na premierę i wy też czekajcie!
Komentarze
Zastanawiam się...
Jaka będzie jazda VW Golfem MkI...