27. października 2017
Radzio
Tuning - prawie godzina materiałów!
Tuning w Need for Speed Payback ma być najbardziej rozwinięty spośród wszystkich odsłon. Ghost obiecywał dużo więcej części i możliwości niż w poprzedniej odsłonie, ale nagrania z EA Play nie do końca nas przekonały. W końcu mamy materiały z ostatecznej wersji gry - jest bardzo dobrze!
Najwięcej obaw budziły supersamochody jak McLaren P1, Porsche 918 czy Ford GT. Jak się okazuje, zupełnie niepotrzebnie. Części jest naprawdę dużo i wszystkie wyglądają świetnie. Samochody z poprzedniej odsłony również dostały zupełnie nowe elementy.
Edytor naklejek nie uległ większym zmianom, ale przybyło dużo nowych i ciekawych wzorów. Na filmach mamy też pokazane dodatki indywidualne czyli neony, kolor dymu z opon, dźwięk, zawieszenie pneumatyczne i kolor nitro.
Najwięcej obaw budziły supersamochody jak McLaren P1, Porsche 918 czy Ford GT. Jak się okazuje, zupełnie niepotrzebnie. Części jest naprawdę dużo i wszystkie wyglądają świetnie. Samochody z poprzedniej odsłony również dostały zupełnie nowe elementy.
Edytor naklejek nie uległ większym zmianom, ale przybyło dużo nowych i ciekawych wzorów. Na filmach mamy też pokazane dodatki indywidualne czyli neony, kolor dymu z opon, dźwięk, zawieszenie pneumatyczne i kolor nitro.
Komentarze
Co do filmów - jestem pod wrażeniem, wygląda obłędnie. Nie mogę się doczekać, aż dorwę tego Golfa <3 Graficznie samochody w garażu wyglądają dużo lepiej niż w NFS 2015, więcej szczegółów i te wszystkie refleksy światła na lakierze... pięknie.
W końcu dali możliwość obejrzenia auta podczas przymierzania części przed kupnem :p
- Ale widziałeś co kupowałeś
Aha.