Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Tuning - Porady i Dyskusje

Ostatnia aktualizacja 6 lata temu
Yosimoro
Yosimoro 
Amator
Dodano 6 lata temu
#1
Minął prawie rok od ostatniego posta w tym temacie. Może by tak odnowić ten temat? Z tego co widzę nie ma tu nic o Payback'u i NFS15, a myślę, że znalazłyby się osoby, które chętnie podyskutowałyby o tuningu w tych grach, w tym ja. Sam osobiście posłuchałbym rad na temat robienia landscape'ów, mam w głowie kilka pomysłów. Chciałbym zrobić jakieś stonowane, subtelne malowania na droższych autach typu Lambo czy Mercedes, ale nie wiem jak się za nie zabrać :)
MadaFaster
MadaFaster 
Czempion
Dodano 7 lata temu
#2
Porada do NFS PS - Nigdy nie maluj naklejek sponsorów na czarno :p
Anoax
Anoax 
Uliczny kierowca
Dodano 7 lata temu
#3
Dawno nic się tu nie pojawiło wiec podbijam. Może ktoś będzie miał jakieś ciekawe porady. :D
Nie ma sensu przejmować się czymś, na co nie ma się żadnego wpływu. ~Yoh Asakura, Król Szamanów
Slight
Slight 
Czempion
Dodano 8 lata temu
#4
Też się wypowiem. Jak tunujecie auta to sobie określcie czy ma wyglądać agresywnie czy łagodnie czy lansersko elegancko. Części dobierać tak by współgrały z liniami karoserii no i przejść do vinyla. Tu uwaga jak tworzycie wzory, to należy robić to tak by wszystkie elementy ze sobą współgrały, były adekwatne do reszty i żeby były idealne przejścia pomiędzy nimi, odpowiednie kąty itd. trudny temat ale da się to pojąć jak się na spokojnie do tego podejdzie, przemyśli. Następnie kolorystyka, też ciekawy temat, można się w niego zagłębić ale, że to fanowska stronka to lepiej podejść by po prostu było ok xd. Na początek to najlepiej używać 3-4 barw na auto (np. róż, czerwień, fiolet, niebieski czy czerwień, pomarańcz, żółc), a gdy się nabierze wprawy próbować ciekawsze rozwiązania.

PS. i tak robie na spontana hihi
Anoax
Anoax 
Uliczny kierowca
Dodano 8 lata temu
#5
Powiem wam tak - naklejki róbcie na końcu, dopiero jak uznacie że auto jest do tego "gotowe", a dopiero potem malujcie.
Nie ma sensu przejmować się czymś, na co nie ma się żadnego wpływu. ~Yoh Asakura, Król Szamanów
Kubaa
Kubaa 
Uliczny kierowca
Dodano 8 lata temu
#6
A to prawda, np. w RX8 body bodajże 3. jest mega zbugowany, konkretnie zderzaki i dokładki progów. Za to wygoda użytkowania samego edytora jest zajebista.
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 8 lata temu
#7
ProStreet jest strasznie zbugowany. Chętnie bym coś jeszcze ulepił w tej grze, ale na pewnym etapie to już jest frustrujące, gdy chce stworzyć coś bardziej ambitnego, ale okazuje się, że na przykład naklejki nie pojawiają się na połowie karoserii gdy wybierze się określone body.
Kubaa
Kubaa 
Uliczny kierowca
Dodano 8 lata temu
#8
Akurat moim zdaniem Pro Street ma najwygodniejszy w obsłudze edytor vinyli ze wszystkich nfs'ów w jakie grałem. Najgorszy to zdecydowanie Shift2. Gdyby połączyć ilość warstw z Shifta oraz obsługę i ilość gotowych naklejek z PS'a, to można by już było robić projekty pokroju tych z Forzy.
MadaFaster
MadaFaster 
Czempion
Dodano 8 lata temu
#9
Ja tam już przechodzę do PSa po nieudanym epizodzie z UC i dalej kręcę typowo "undergroundowe" projekty. Tylko pozostaje jeszcze nauka systemu tunigowania by wyczuć smak w tym wszystkim :p
Allure
Allure 
Zawodowiec
Dodano 8 lata temu
#10
Jedyną furą z mojej galerii jakim chciałbym (lub mógłbym) się wozić to żółta RX-7 z UG2. Stary już to projekt. Inspiracje czerpie z otoczenia, czasem wystarczy spojrzeć przez okno by pomysł wpadł do głowy. I nieskromnie powiem, że chwała mi, że pomimo tego, iż UG2 wydaje się być tytułem już dość oklepanym i zjechanym jak klapki Mojżesza, to próbuje w nim klecić coś czego nie było, pomimo tego, że teoretycznie w UG2 zrobiono już wszystko, co gra ma do zaoferowania. I ponoć wg
Was się wypalam - co być może jest prawdą, co widać po moich ostatnich.. tfu.. dziełach. I jak już się w UG2 wyjaram jak pet do końca na żadną inną grę nie przechodzę, zaznaczam z góry
Kubaa
Kubaa 
Uliczny kierowca
Dodano 8 lata temu
#11
Zdecydowanie popieram Radona, no może poza tym, że w oryginalnym stanie zostawił bym kilka wyjątków xD Np. Lancia 037 (dream <3), Skyline C110, i inne auta tego pokroju.
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 8 lata temu
#12
Żadnego z moich projektów nie chciałbym mieć w garażu, w realu poza paroma wyjątkami wolę klasyczne samochody w maksymalnie oryginalnym stanie.
MadaFaster
MadaFaster 
Czempion
Dodano 8 lata temu
#13
No mnie ostatnio dobiły oceny jak wrzucałem auta z UC... Nawet projekt na Sylwka został zjechany jak szmata :( Już sam nie wiem co mam robić...
Morvic
Morvic 
Zawodowiec
Dodano 8 lata temu
#14
Gdybym ja miał się kierować zasadą inventera to w prawdzie tylko jedno auto zostało by w SR :>
@Topic Nigdy nie mam pomysłu na auto, zawsze improwizuje, często też rezygnuje, bo stwierdzam że wózek będzie się nadawał tylko na złom.
Muszę zacząć robić tak jak mówi siekierka, inventer dzięki Ci za odświeżenie tematu :)
i.imgur.com/N09J2tP.jpg
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 8 lata temu
#15
Usłyszałem głosy, że do SR wpadają coraz gorsze fury, dlatego odświeżam temat. Od jakiegoś czasu przy tuningu kieruję się jedną zasadą: czy chciałbym mieć na własność dokładnie taki samochód, jak zaprojektowałem? I nagle się okazuje, że w mojej galerii powinny pozostać ze 3-4 samochody. Do reszty bym się nie przyznał :)
Allure
Allure 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#16
Ja lubię raczej sobie trochę poślęczeć, może coś do bani wpadnie. Jak nie, to odpuszczam :P
Anoax
Anoax 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#17
Major

Mi chodzi że wymyślam w między czasie nie koniecznie na szybko. czasem wyjdzie coś dobrego. :)
Nie ma sensu przejmować się czymś, na co nie ma się żadnego wpływu. ~Yoh Asakura, Król Szamanów
dragmaster
dragmaster 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#18
Co ważne w początkach, nie należy brać za dużo na klatę. Owszem, trzeba być ambitnym, ale nigdy nic, co może nas przerosnąć. Jako pierwszy projekt nie wybierajcie nie wiadomo czego, czegoś, co potrzebuje wielu tygodni pracy. Najlepiej schować trudny do wykonania pomysł na później, najpierw trening i eksperymenty, zabawa kolorami, później robienie porządnych rzeczy. Jak na siłowni, chcesz wyrobić masę to nie bierzesz na start 200kg na klatę :P
Siekierka
Siekierka 
Mistrz
Dodano 9 lata temu
#19
Rada dla Was - nie róbcie projektów na siłę.

Mam swoje sposoby na pobudzenie weny, aczkolwiek są one tajne. Róbcie projekt wtedy, gdy przyjdzie Wam na niego pomysł. Dlaczego rzadko wrzucałem projekty? Dlatego, że wizje możemy podzielić na dwie kategorie: te chwilowe i te dalekosiężne. Jeżeli załapiecie w danej chwili pomysł, a zaraz go stracicie, oznacza, że ta wizja nie była warta uwagi. Jeśli z kolei wizja kiełkuje w Was przez jakiś czas, oznacza to, że to ta prawdziwa wizja. Warto zapisywać chwilowe pomysły, ale niekoniecznie uznawać ich za te ostateczne. Tak jest przy projektowaniu samochodów, grafice - i tak też przy projekcie malowania. Sama technika nie wystarczy - liczy się to, co siedzi Wam w głowach.

Tak, to malowanie jest najważniejszą częścią tuningu. Części dobieramy po to, by malowanie odpowiednio układało się na tak zbudowanym nadwoziu (tyczy się to widebody, które całkowicie załamują sylwetkę). Lepiej niż wrzucać wiele projektów na siłę, spójrzcie na nie po np. kilku godzinach - już wydają się inne, widać, co w nich poprawić, czy w ogóle ten pomysł był dobry, ponadczasowy, czy zachwyci, złapie za serca. Mówię to jako osoba, która będzie pracować w designie - i myślę, że tak samo jest z pozornie "głupimi" projektami tuningu.
i.imgur.com/xWDZwKE.png
Allure
Allure 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#20
Ja nigdy na biegu. Po co się śpieszyć jak można posiedzieć, pomyśleć, pokombinować? Nie rozumiem tego :P
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.