NFS No Limits jest już dostępny dla niektórych graczy i niedługo pojawi się w AppStore i Google Play. W tym temacie możemy się dzielić swoimi wrażeniami z gry. Możecie także zadawać pytania jeśli jesteście czegoś ciekawi :)
Jak ze sterowaniem? Auto jest cieżkie czy bardziej lekkie? Słyszałem gdzieś, że model jazdy jest kiepski, a na gameplayach wygląda całkiem okej ;)
Całkiem przyjemnie się kieruje, nie wiem jak inne samochody, ale Fiesta i Skyline są bardzo zwrotne.
Edit: szczególnie w jednym miejscu wyczuwam niewidzialną rękę autopilota, która kieruje mnie w odpowiednią stronę.
Do czego służy ta waluta i czy można ją zdobyć w grze bez wydawania prawdziwej gotówki?
Sztabki złota można zdobyć w grze osiągając kolejne poziomy kierowcy. Za każdy poziom kierowcy otrzymuje się 1 sztabkę (za 10. poziom dostałem dwie, więc być może za okrągłe dostaje się dwie zamiast jednej, ale to i tak jest bardzo mało). Poziomy zdobywa się coraz dłużej, bo coraz więcej punktów jest potrzebnych by te poziomy osiągać. Sztabki są najbardziej uniwersalną walutą w grze. Sztabkami złota zapłacimy gdy nie będziemy mogli zatankować by wystartować w wyścigu, gdy zabraknie nam koron do zapłacenia za nowe części. Stanowią także jedyną walutę, za którą kupimy kontenery z lepszymi częściami, a także tylko nimi odblokujemy dodatkowe karty nagród w wyścigach niefabularnych.
Czy na Samsung Galaxy Tab 2 10.1 ruszy NFS No Limits? :/
Ciężko powiedzieć. Zobacz czy możesz kliknąć na wstępną rejestrację. Google Pały powinien akceptować tylko urządzenia, które uciągnąć grę.
A tymczasem mamy polski gameplay nowej wersji:
[movie=youtube]WRzl8ELpj7g[/movie]
Ja już się zarejestrowałem, teraz wystarczy czekać ;D
Ktoś się orientuje czy jest w planach wersja na Windows Phone ? :/
W planach nie ma wersji na Windows Phone, ale twórcy nie wykluczają, że w przyszłości No Limitis pojawi się na innych platformach niż dotychczasowe.
Z racji, że jestem w podróży, napiszę krótko i treściwie - premiera No Limits już 30 września ;)
Newsa nie będzie, bo trochę bez sensu o samej dacie premiery :P Dodałem posta na naszym facebooku :)
Co do samej daty - tylko ja jestem zdziwiony, że tak szybko? xd
Jak w SB. Grafika na Xperii T3 nie powala. Grać się da, ale wygląda to gorzej niż w MW 2012 na Androida...
Wszystko zależy od sprzętu :P Widziałem screeny z innych urządzeń i nie wygląda to tak brzydko :D
Mój sprzęt nie należy do słabych, i serio oczekiwałem czegoś innego... W dodatku wyścigi są bardzo krótkie, bez żadnego wysiłku w każdym wyścigu jest się pierwszym
Wrażenia z gry jak dla mnie są całkiem fajne, tylko irytuje mnie kickowanie z gry (ale to wina sprzętu i poinstalowanych apek w tablecie ale to szczegół) Jedyne co mnie w tej grze irytuje to fizyka, a zwłaszcza jest to irytujące podczas driftu z włączonym nitro.
Otóż jak jest impreza typu "Airborne" i wjedziesz krzywo (połową auta albo innym jego ułamkiem) na rampę stojącą pod koniec zakrętu driftując z włączonym nitrem to szkoda gadać, lecisz nie wiadomo jak wysoko, uderzasz o ściany robiąc różne ewolucje w powietrzu, a jak napotka na swojej drodze wiadukt, bilbord czy inną rzecz to od razu się rozbija i DNF :p
Druga rzecz jaka mnie nie zadowala to likwidacja dostawania blueprintów na auta z eventów. Rozumiem jeszcze że nie można dostać blueprintów na auta z eventów, w których w ogóle nie uczestniczyłeś (np. Hoonicorn albo auta Razora), ale mogliby dać jeszcze szanse tym ludziom którzy mają wygrane auta (np. w moim wypadku Huracan z świąt BN albo niedawno z Jagiem F-Type) by uzbierać potrzebną ilość naklejek (blueprintów) do wymaksowania gwiazdek albo oblokowania auta, na które masz już pewną ilość blueprintów. Ci co grają, pamiętają pewnie noworoczny Event "Blackridge Spirit", w którym się zbierało blueprinty na LaFerrari. Był jeden haczyk - musiałeś mieć 4 auta, GT86, RX-7, Mustanga i M4 F82. Niestety, w niektórych wypadkach zbyt małe PR albo brak auta przekreślała moje możliwości na wymasterowanie eventu :( Więc trochę lipton...
To prawda, podpisuję się pod obiema kwestiami MadaFastera.
Oceniając grę z perspektywy czasu (grałem okazjonalnie od pierwszej bety) muszę przyznać, że w porównaniu do pierwszej wersji gra się dużo przyjemniej. Jest więcej wyzwań i wydarzeń, co powoduje, że można się cieszyć grą rzadziej, ale dłużej. Poprzednio, gdy było 6 tankowań i tylko jeden tryb gry, by w pełni wykorzystać tankowania musiałem siadać do gry mniej więcej co 2 godziny. Teraz wystarczy raz na 3-4 godziny, a liczba trybów (i rodzajów opłat za wyścigi) pozwala jednocześnie np. rano, gdy wszystko się odnawia, na 10-15 wyścigów bez żadnego czekania. Grałem trochę w SimCity BuildIt i muszę przyznać, że w No Limits łatwiej jest zdobyć w grze walutę, którą można kupić za prawdziwe pieniądze. Mamy listę z wyzwaniami, za które otrzymujemy złoto. Nie jest tego dużo, ale w porównaniu do innych gier zdobywanie tej gotówki jest szybsze, łatwiejsze i osiągnięcia resetują się każdego dnia, a więc pilni gracze mogą zgromadzić całkiem niezłe sumki złota. Gra jest typu Free2Play, więc pominę swoje narzekania, że niemal na każdym kroku brakuje gotówki w przypadku darmowego grania. Sytuację poprawia wprowadzony w jednej z aktualizacji drift, którego zastosowanie przynosi niemałe dodatkowe zyski.
Coś czego nie mogę zdzierżyć w No Limits to długość wyścigów. Te trwające minutę są jeszcze w miarę, ale zdarzają się też takie po 30 sekund... Chciałbym żeby część z nich była do dwóch minut. Rozumiem, że jest to gra mobilna, ale część wyścigów jest po prostu za krótka. Problemem jest też EasyDrive, a więc pewnego rodzaju autopilot. Owszem, można go wyłączyć, ale i tak na ostrzejszych zakrętach samochód samodzielnie skręca, co nieraz prowadzi do kolizji, bo na drodze pojawia się obcy samochód.
Ogólnie gra w ciągu roku poprawiła się i jest warta polecenia. Jednak ze względu na mikropłatności ląduje u mnie za płatnymi tytułami jak Hot Putsuit i Most Wanted.