Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

NFS No Limits - wrażenia z gry

Ostatnia aktualizacja 7 lata temu
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 10 lata temu
#1
NFS No Limits jest już dostępny dla niektórych graczy i niedługo pojawi się w AppStore i Google Play. W tym temacie możemy się dzielić swoimi wrażeniami z gry. Możecie także zadawać pytania jeśli jesteście czegoś ciekawi :)
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 10 lata temu
#2
Jak ze sterowaniem? Auto jest cieżkie czy bardziej lekkie? Słyszałem gdzieś, że model jazdy jest kiepski, a na gameplayach wygląda całkiem okej ;)
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 10 lata temu
#3
Całkiem przyjemnie się kieruje, nie wiem jak inne samochody, ale Fiesta i Skyline są bardzo zwrotne.

Edit: szczególnie w jednym miejscu wyczuwam niewidzialną rękę autopilota, która kieruje mnie w odpowiednią stronę.
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 10 lata temu
#4
Cennik złota na Need for Speed No Limits. Niestety nie jest tanio. Dla porównania: odkrycie dodatkowej karty po wygranym wyścigu to koszt 2 sztabek, 1 kontener z czterema częściami klasy B - 100 sztabek, a samochód pokroju Porsche 911 (993) Carrera - ok. 400 sztabek złota.

fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/10841794_938795512798275_6357525093598855317_o.png
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 10 lata temu
#5
Do czego służy ta waluta i czy można ją zdobyć w grze bez wydawania prawdziwej gotówki?
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 10 lata temu
#6
Sztabki złota można zdobyć w grze osiągając kolejne poziomy kierowcy. Za każdy poziom kierowcy otrzymuje się 1 sztabkę (za 10. poziom dostałem dwie, więc być może za okrągłe dostaje się dwie zamiast jednej, ale to i tak jest bardzo mało). Poziomy zdobywa się coraz dłużej, bo coraz więcej punktów jest potrzebnych by te poziomy osiągać. Sztabki są najbardziej uniwersalną walutą w grze. Sztabkami złota zapłacimy gdy nie będziemy mogli zatankować by wystartować w wyścigu, gdy zabraknie nam koron do zapłacenia za nowe części. Stanowią także jedyną walutę, za którą kupimy kontenery z lepszymi częściami, a także tylko nimi odblokujemy dodatkowe karty nagród w wyścigach niefabularnych.
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#7
Wziąłem na warsztat nową wersję (1.0.31) i widzę kilka zmian oprócz tych opisanych tutaj - jest 60 eventów, w tym 10 oznaczonych jako blacklist: blacklist 10, blacklist 9 itp. Ostatni event, oznaczony numerem 60 ma dopisek blacklist 1. Pojawiły się nowe radiowozy: McLaren i Porsche. Wśród bodykitów jest też Rocketbunny.
xKajzerGaming007
xKajzerGaming007 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#8
Czy na Samsung Galaxy Tab 2 10.1 ruszy NFS No Limits? :/
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#9
Ciężko powiedzieć. Zobacz czy możesz kliknąć na wstępną rejestrację. Google Pały powinien akceptować tylko urządzenia, które uciągnąć grę.

A tymczasem mamy polski gameplay nowej wersji:
[movie=youtube]WRzl8ELpj7g[/movie]
R
Reev 
Czempion
Dodano 9 lata temu
#10
Ja już się zarejestrowałem, teraz wystarczy czekać ;D
L
laster 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#11
Ktoś się orientuje czy jest w planach wersja na Windows Phone ? :/
s22.postimg.org/vf8skoxxd/1909794_527986330708158_2152424573541035210_n.jpg
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#12
W planach nie ma wersji na Windows Phone, ale twórcy nie wykluczają, że w przyszłości No Limitis pojawi się na innych platformach niż dotychczasowe.
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#13
Z racji, że jestem w podróży, napiszę krótko i treściwie - premiera No Limits już 30 września ;)
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#14
Newsa nie będzie, bo trochę bez sensu o samej dacie premiery :P Dodałem posta na naszym facebooku :)

Co do samej daty - tylko ja jestem zdziwiony, że tak szybko? xd
i.imgur.com/FrOlLrY.png
R
Reev 
Czempion
Dodano 9 lata temu
#15
Jak w SB. Grafika na Xperii T3 nie powala. Grać się da, ale wygląda to gorzej niż w MW 2012 na Androida...
R
Reev 
Czempion
Dodano 9 lata temu
#16
i.imgur.com/e5BK4vSh.jpg


trochę to się mija z tym co pokazywali
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#17
Wszystko zależy od sprzętu :P Widziałem screeny z innych urządzeń i nie wygląda to tak brzydko :D
i.imgur.com/FrOlLrY.png
R
Reev 
Czempion
Dodano 9 lata temu
#18
Mój sprzęt nie należy do słabych, i serio oczekiwałem czegoś innego... W dodatku wyścigi są bardzo krótkie, bez żadnego wysiłku w każdym wyścigu jest się pierwszym
MadaFaster
MadaFaster 
Czempion
Dodano 9 lata temu
#19
Wrażenia z gry jak dla mnie są całkiem fajne, tylko irytuje mnie kickowanie z gry (ale to wina sprzętu i poinstalowanych apek w tablecie ale to szczegół) Jedyne co mnie w tej grze irytuje to fizyka, a zwłaszcza jest to irytujące podczas driftu z włączonym nitro.

Otóż jak jest impreza typu "Airborne" i wjedziesz krzywo (połową auta albo innym jego ułamkiem) na rampę stojącą pod koniec zakrętu driftując z włączonym nitrem to szkoda gadać, lecisz nie wiadomo jak wysoko, uderzasz o ściany robiąc różne ewolucje w powietrzu, a jak napotka na swojej drodze wiadukt, bilbord czy inną rzecz to od razu się rozbija i DNF :p

Druga rzecz jaka mnie nie zadowala to likwidacja dostawania blueprintów na auta z eventów. Rozumiem jeszcze że nie można dostać blueprintów na auta z eventów, w których w ogóle nie uczestniczyłeś (np. Hoonicorn albo auta Razora), ale mogliby dać jeszcze szanse tym ludziom którzy mają wygrane auta (np. w moim wypadku Huracan z świąt BN albo niedawno z Jagiem F-Type) by uzbierać potrzebną ilość naklejek (blueprintów) do wymaksowania gwiazdek albo oblokowania auta, na które masz już pewną ilość blueprintów. Ci co grają, pamiętają pewnie noworoczny Event "Blackridge Spirit", w którym się zbierało blueprinty na LaFerrari. Był jeden haczyk - musiałeś mieć 4 auta, GT86, RX-7, Mustanga i M4 F82. Niestety, w niektórych wypadkach zbyt małe PR albo brak auta przekreślała moje możliwości na wymasterowanie eventu :( Więc trochę lipton...
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#20
To prawda, podpisuję się pod obiema kwestiami MadaFastera.

Oceniając grę z perspektywy czasu (grałem okazjonalnie od pierwszej bety) muszę przyznać, że w porównaniu do pierwszej wersji gra się dużo przyjemniej. Jest więcej wyzwań i wydarzeń, co powoduje, że można się cieszyć grą rzadziej, ale dłużej. Poprzednio, gdy było 6 tankowań i tylko jeden tryb gry, by w pełni wykorzystać tankowania musiałem siadać do gry mniej więcej co 2 godziny. Teraz wystarczy raz na 3-4 godziny, a liczba trybów (i rodzajów opłat za wyścigi) pozwala jednocześnie np. rano, gdy wszystko się odnawia, na 10-15 wyścigów bez żadnego czekania. Grałem trochę w SimCity BuildIt i muszę przyznać, że w No Limits łatwiej jest zdobyć w grze walutę, którą można kupić za prawdziwe pieniądze. Mamy listę z wyzwaniami, za które otrzymujemy złoto. Nie jest tego dużo, ale w porównaniu do innych gier zdobywanie tej gotówki jest szybsze, łatwiejsze i osiągnięcia resetują się każdego dnia, a więc pilni gracze mogą zgromadzić całkiem niezłe sumki złota. Gra jest typu Free2Play, więc pominę swoje narzekania, że niemal na każdym kroku brakuje gotówki w przypadku darmowego grania. Sytuację poprawia wprowadzony w jednej z aktualizacji drift, którego zastosowanie przynosi niemałe dodatkowe zyski.

Coś czego nie mogę zdzierżyć w No Limits to długość wyścigów. Te trwające minutę są jeszcze w miarę, ale zdarzają się też takie po 30 sekund... Chciałbym żeby część z nich była do dwóch minut. Rozumiem, że jest to gra mobilna, ale część wyścigów jest po prostu za krótka. Problemem jest też EasyDrive, a więc pewnego rodzaju autopilot. Owszem, można go wyłączyć, ale i tak na ostrzejszych zakrętach samochód samodzielnie skręca, co nieraz prowadzi do kolizji, bo na drodze pojawia się obcy samochód.

Ogólnie gra w ciągu roku poprawiła się i jest warta polecenia. Jednak ze względu na mikropłatności ląduje u mnie za płatnymi tytułami jak Hot Putsuit i Most Wanted.
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.