Zgadzam się, że marketingowo to NFS od lat leży i kwiczy - powinni dać jakieś oficjalne 10 minutowe video pokazujące właśnie zakup auta, modyfikacje, wyścig i hot pursuit, różne lokacje i podkreślić to co najlepsze, a oni co robią? Promują jakiegoś marnego sedanika od BMW - tak, marnego, bo od razu widać że dostali kasę z Monachium za lokowanie produktu, a cała gra i jej odbiór na tym leży - chociaż z drugiej strony może nie mają jak ukazać zalet tej gry, gdyż będzie to znowu crap jak 2015? Przykro mi to stwierdzać, ale odkąd Ghost Games wziął się za NFSy to są one wybrakowane pod względem poczucia predkosci, jeszcze Rivals jako tako dawał radę bo był we współpracy z Criterion, a Criterion właśnie robił dobre NFSy, które znowu inni krytykowali. W NFSach od GG jest jedna poważna wada, którą widać również w Payback - wysoka prędkość nie jest dobrze odwzorowana, auto niby śmiga te 250km/h, ale bez używania nitro nie czuje się tego wcale. Po części to wina kamery, powinni jakoś dynamiczniej ją ustawić jak chociażby w MW 2012, ale w większości to wina modelu jazdy i prowadzenia się auta, nie jest ono tak zwinne jak w grach Criteriona tylko prowadzi się jak kloc i na tym cierpi dynamika rozgrywki.