Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Need for Speed (2015)

Nowy, lepszy i jeszcze szybszy

1999 posty

Ostatnia aktywność, 17-03-2016 11:54 przez Chad_MC
Chad_MC
Chad_MC Odpowiedział(a) w Pierwsze bledy/bugi gry po premierze na pc 9 lata temu ( 17-03-2016 11:54 )
Re: Pierwsze bledy/bugi gry po premierze na pc
Może to kwesta włączenia jej w opcjach gry (może jest ściszona)? Chyba że już to sprawdzałeś.
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Pierwsze bledy/bugi gry po premierze na pc 9 lata temu ( 17-03-2016 11:51 )
Re: Pierwsze bledy/bugi gry po premierze na pc
Próbowałeś reinstalacji?
P
piszczala95 Odpowiedział(a) w Pierwsze bledy/bugi gry po premierze na pc 9 lata temu ( 17-03-2016 11:26 )
Re: Pierwsze bledy/bugi gry po premierze na pc
Witam, tu mozna wpisywac bledy/bugi jakie macie na wersji pc po premierze. Ja nie mam muzyki w czasie jazdy, w garazu jest. W ogole nie slysze rozmow gdy ktos do mnie dzwoni na telefon..
Ciekawe jak dlugo trzeba bedzie czekac na aktualizacje..
P
piszczala95 Odpowiedział(a) w Brak polskiego języka w NFS 9 lata temu ( 17-03-2016 11:24 )
Re: Brak polskiego języka w NFS
Do zamkniecia. Musialem kupic wersje cyfrowa z Polski zeby jezyk byl Polski, gra jest podzielona na regiony.
P
piszczala95 Odpowiedział(a) w Wersja cyfrowa preorder 9 lata temu ( 17-03-2016 11:23 )
Re: Wersja cyfrowa preorder
Do zamkniecia. Wyslali o 12 klucz.
bulowaty
bulowaty Odpowiedział(a) w Konfiguracje PC vs FPS 9 lata temu ( 17-03-2016 09:32 )
Re: Konfiguracje PC vs FPS
Jest to bardzo smutna wiadomość...

Notebook:
- i7-2670QM
- 8GB RAM DDR3 1333MHz
- GT 540M
- W10 Pro x64
- Gra zainstalowana na SSD
- Monitor: Acer AL2416W

W grze:
1280x800
Wszystko minimum, wyłączone.
11-14 FPS :C

[edit]
już całkowicie zmniejszyłem wszystko 1024x768
Grywalność na poziomie 20-25 fps Smile
Du*y nie urywa ale da się grać Smile
P
piszczala95 Odpowiedział(a) w Wersja cyfrowa preorder 9 lata temu ( 16-03-2016 23:47 )
Re: Wersja cyfrowa preorder
Kurde a chcialem juz o 12 pobrac i pograc.. Przy kupnie klucza nie zarejerstrowalem sie, mam nr zamowienia ale co mi z niego jak go nigdzie wpisac nie moge ani nic :/ Nie pisze w mailu kiedy przysla klucz nie rozumiem tego..
Gregi
Gregi Odpowiedział(a) w Wersja cyfrowa preorder 9 lata temu ( 16-03-2016 23:38 )
Re: Wersja cyfrowa preorder
Klucz powinien chyba dojść również odrazu, jeden z użytkowników Zone chyba wstawił raz dawno temu screena, jak miał już grę w pre-orderze w bibliotece Origin, a to oznaczało, że już wpisał kod do platformy Origin wiele wcześniej od premiery. Nie wiem, może przyślą z chwilowym opóźnieniem?
P
piszczala95 Odpowiedział(a) w Wersja cyfrowa preorder 9 lata temu ( 16-03-2016 23:29 )
Re: Wersja cyfrowa preorder
Witam, zakupilem na stronie konsoleigry preorder nfs wersja cyfrowa. Zaplacilem karta i przyszedl mi na mail tylko nr zamowienia. Czy klucz przyjdzie gdy bedzie premiera? Czyli za poltorej godziny?
Radzio
Radzio Odpowiedział(a) w Always Online - dyskusja 9 lata temu ( 16-03-2016 19:16 )
Re: Always Online - dyskusja
Po rozłączeniu internetu gra automatycznie przechodzi do menu początkowego (tam gdzie trzeba kliknąć - w przypadku PS4 - X, aby połączyć się z serwerem). Dla mnie wymagane połączenie z internetem nie jest problemem. Pisałem o tym w recenzji.
A jestem przekonany, że w przyszłości pojawi się paczka jak do SimCity Smile
T
tobexor Odpowiedział(a) w Konfiguracje PC vs FPS 9 lata temu ( 16-03-2016 16:05 )
Re: Konfiguracje PC vs FPS
mój złom
CPU: Athlon X3 450 3,75Ghz
Ram: 6 Gb 1333mhz
MOBO: MSI 760GM P23 (fx)
GPU: Club3D R7 260X 2GB 1250/1700
PSU: Huntkey HA600P 53A
1920x1080 średnie HBAO Fxaa
23-45 fps-ów
(poluje na i5 750 z mobo ktoś coś ?)
Wszystkie 3 rdzenie miedzy 80-95 a karta nawet nie 50 % Sad
Scored
Scored Odpowiedział(a) w Drag Racing Tournament 9 lata temu ( 16-03-2016 14:15 )
Re: Drag Racing Tournament
Spokoooojnie bez spiny ;D Kwestia turnieju jest na razie w proszku, wiec trochę mi zajmie ogarnięcie całego projektu.
W planach mam zrobienie oddzielnego pod kanału na moim YT. Będę wrzucał tam podsumowania, moje komentarze i replay'e z rozgrywek o ile gracz będzie posiadał możliwość jej nagrania. Nie chce żeby to było jedynie takie suche jeżdżenie dla samego jeżdżenia. Chce zrobić z tego takie małe Eddie's Challenge Wink

*************************

Z tego co widziałem, dragi nie są jeszcze dostępne. Powinny być aktywne od samego początku gry, czy dopiero po nabiciu jakiegoś poziomu czy wygrania odpowiedniej ilości wyścigów z Robyn? (widziałem na gameplay z PS4, jak w pewnym momencie Robyn dzwoni do "Nowego", że dostępne są nowe tryby wyścigów).
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Drag Racing Tournament 9 lata temu ( 16-03-2016 13:33 )
Re: Drag Racing Tournament
Może być ciężko, bo wysyłka pudełkowych gier niestety rozpoczyna się dopiero dzisiaj.
Scored
Scored Odpowiedział(a) w Always Online - dyskusja 9 lata temu ( 16-03-2016 13:30 )
Re: Always Online - dyskusja
Raczej wpadniesz wtedy w limbo. Jeżeli połączysz się ponownie z hotspota, powinno wszystko ładnie się zapisać, wraz z wysyłką do chmury.
W sumie nie wiem dokładnie, czy np. siedząc w garażu i tunując furkę w momencie DC wywala nas do ekranu oczekiwania na połączenie, czy po prostu jesteśmy offline?
Scored
Scored Odpowiedział(a) w Drag Racing Tournament 9 lata temu ( 16-03-2016 13:27 )
Re: Drag Racing Tournament
Już za niecałe 12 godzin rozpoczniemy oficjalne podbijanie Ventura Bay. Jak tylko wrócę z pracy, lecę podkręcić mojego GTR. Wink
Osoby chętne do wspólnej rozgrywki niech zaproszą mnie do znajomych na Origin itp.

Jeżeli będziemy posiadać tryb Drag, w okolicach piątku postaram się ogarnąć jakiś plan względem turnieju.

Stay tune!
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Always Online - dyskusja 9 lata temu ( 16-03-2016 13:20 )
Re: Always Online - dyskusja
Mam nadzieję, że po rozłączeniu gry będę mógł włączyć ruter w komórce i choćby zapisać przerwaną grę.
Scored
Scored Odpowiedział(a) w Always Online - dyskusja 9 lata temu ( 16-03-2016 12:56 )
Re: Always Online - dyskusja
Z dwojga złego dobrze ze nie poszli w aż tak ingerencyjne zabezpieczenia. Może głównie dlatego, że na ten moment nie ma wersji pudełkowej. Z tego co czytałem w Polsce może w ogóle się nie pojawić. Na szczęście to tylko plotki, więc zobaczymy co pokaże czas.
Osobiście posiadam domowy net po "kablu" z całkiem niezłą prędkością. Ale co mają powiedzieć osoby, które mają tak jak Ty radiówkę, albo inne mniej stabilne możliwości połączenia. Pozostaje chyba jedynie kupić sobie przenośny router Wifi LTE i jakiś pakiet danych na kartę, żeby móc komfortowo popykać Wink
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Always Online - dyskusja 9 lata temu ( 16-03-2016 12:36 )
Re: Always Online - dyskusja
Niedawno oglądałem na tvgry.pl nagranie o DRM i zakładając, że za jakiś czas pojawi się tryb offline, to Always online wydaje się być dość mało problematycznym zabezpieczeniem, bo jednak większość graczy ma stały dostęp do Internetu. W materiale były podane limity instalacji czy słynny Windows for Games właśnie z GTA IV - tutaj tego nie ma. Więc o ile tamte zabezpieczenia mogły dotknąć każdego użytkownika, o tyle Always Online dotyka tylko tych, którzy mają problem z Internetem. Na pewno będę jedną z nich, bo w weekendy mam w domu przerwy w dostępnie (Internet radiowy).
Scored
Scored Odpowiedział(a) w Always Online - dyskusja 9 lata temu ( 16-03-2016 11:55 )
Re: Always Online - dyskusja

Cytat

Inventer89 napisał(a):
Tylko nie rzucajcie się na mnie od razu - rozumiem postępowanie twórców. Jest to jeden z niewielu sposobów na wyeliminowanie piractwa. .

Jeżeli ktoś jest na tyle rozumny i wie czemu i po co wprowadzane są takie zabezpieczenia, to raczej na Ciebie nie najedzie Wink
Wiadomo, że pod otoczką autologu, możliwością aktualizacji "live" kryje się zabezpieczenie przed piratami i jak najbardziej to rozumiem. Niestety w większości przypadków DRM psuje krew nie tylko piratom, ale też uczciwym graczom. Dla przykładu BioShock. Co prawda nie grałem osobiście, ale rozmawiałem z ziomkiem, który po kilku instalacjach tej gry NA SWOIM KOMPIE musiał grę wywalić do śmietnika. DRM stwierdził, że starczy tego dobrego i zablokował dostęp. Podobnie miało wielu innych posiadaczy swojej kopii. Ja miałem tak z GTA IV. Zakupiłem x lat temu wersję pudełkową (około 160 PLN), pograłem jakiś czas i odłożyłem. Pod koniec 2k15 znów chciałem zagrać. Po instalacji z płytek ni huhu nie dało się odpalić, bo securom nie chciał mnie przepuścić mimo tego, że posiadałem klucz i w pełni legalną wersję. Musiałem w tej sytuacji kupić grę ponownie -.- tym razem poprzez Steam. GTA IV z dwoma dodatkami za jakieś 70 zeta na allegro. Wszystko działa jak należy. Szkoda tylko, że z pudełkowej wersji pozostała mi jedynie mapa na ścianę, a płytki mogą służyć jako podstawka do kawy.
Zabezpieczenia te są mieczem obosiecznym. Głównie skierowanym na nielegal, ale legal też dostanie po głowie po jakimś czasie.

Dodając na koniec. Jestem jak najbardziej za tym, żeby najpierw EA na spokojnie zebrało plony po premierze i jak tylko gra zacznie być tańsza, żeby dalej przynosiło dochód. Jeżeli np. po roku albo dwóch (jak tylko popyt zmaleje do odpowiedniego poziomu) wprowadzą offline albo inne rozwiązanie, które pozwoli na granie nie dość że bez dostępu do neta jako singleplayer, ale też z dostępem "wieczystym" wiele lat później, będę jak najbardziej zadowolony i uścisnę wirtualną dłoń EA.

Możecie mi jeszcze wytłumaczyć ostatni zapis zamieszczony na Wiki dotyczącej Always-on DRM?
"As of October 2015, always-online games with single player modes that now have had dead servers for six months and longer are now exempt from DMCA prohibitions on circumventing copyright protection"

Źródło
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Always Online - dyskusja 9 lata temu ( 16-03-2016 11:39 )
Re: Always Online - dyskusja
Always Online jest zabezpieczeniem typowo pirackim. Tylko nie rzucajcie się na mnie od razu - rozumiem postępowanie twórców. Jest to jeden z niewielu sposobów na wyeliminowanie piractwa. Wiem jakie się wiążą z tym problemy, bo kupowałem preorder SimCity (2013). Byłby problemy z serwerami i gra również była dostępna tylko online. Po roku twórcy zdjęli zabezpieczenie i można już grać offline. Efekt był taki, że przez rok nie było ani jednego działającego pirata, a po wprowadzeniu trybu offline pierwszy działający pirat pojawił się po kilku godzinach. Myślę, że za jakiś czas to zabezpieczenie zostanie zdjęte. Niekoniecznie za rok, ale myślę, że kilka miesięcy po premierze następnej pudełkowej wersji. Need for Speed jest innym produktem niż NFS World i myślę, że twórcy postąpią inaczej.
  • You can view all discussion threads in this forum.
  • You cannot start a new discussion thread in this forum.
  • You cannot start on a poll in this forum.
  • You cannot upload attachments in this forum.
  • You cannot download attachments in this forum.