Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
Artykuły

Need for Speed No Limits - Tuning

Jak na grę mobilną, tuning w Need for Speed No Limits jest bardzo rozbudowany. Zarówno wizualny jak i mechaniczny.


Tuning mechaniczny:
      1. Silnik
      2. Turbosprężarka
      3. E.C.U.
      4. Skrzynia biegów
      5. Zawieszenie
      6. Karoseria (redukcja wagi)
      7. Opony
      8. Nitro

Powyższe podzespoły wpływają na 4 osiągi:
- przyspieszenie (silnik, turbosprężarka),
- prędkość maksymalna (E.C.U., skrzynia biegów),
- prowadzenie (zawieszenie, karoseria, opony),
- nitro (nitro).

Każdy podzespół jest dostępny w kilku wersjach (klasach), które różnią się mocą. Można je dowolnie montować i wymieniać w zależności od tego, jakich osiągów potrzebujemy. Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość łączenia podzespołów. I to nie tylko w obrębie danego podzespołu czy osiągu, ale w ogóle wszystkich 8 części. Dlatego mając kilka silników możemy je połączyć w jeden, ale za to mocniejszy. Nic też nie stoi na przeszkodzie by np. zbytecznym silnikiem wesprzeć E.C.U. lub nawet opony. Oczywiście przyrost mocy w przypadku łączenia silnika i opon będzie mniejszy niż w przypadku łączenia dwóch opon czy dwóch silników.


Tuning wizualny
      1. Kolor:
            a. Felgi:
                  i. Połyskujący (21 kolorów)
                  ii. Metaliczny (40 kolorów)
                  iii. Cukierkowy (22 kolorów)
                  iv. Matowy (18 kolorów)
                  v. Chromowany (8 kolorów)
            b. Karoseria
                  i. Połyskujący (25 kolorów)
                  ii. Metaliczny (45 kolorów)
                  iii. Cukierkowy (33 kolorów)
                  iv. Matowy (15 kolorów)
                  v. Chromowany (7 kolorów)
            c. Klocki hamulcowe (14 kolorów)
            d. Szyby (23 kolory)
      2. Karoseria (od kilku do kilkunastu części, zależnie od modelu samochodu):
            a. Body kit
            b. Przednie światła
            c. Tylne światła
            d. Maska
            e. Wloty powietrza na dachu
            f. Felgi
            g. Lusterka
            h. Spoiler
            i. Końcówki wydechu

Inventer89 06. listopad 2014 3435 czytania 0 komentarze Drukuj


Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?

Shoutbox
Musisz się zalogować, aby opublikować wiadomość.
Siekierka
Siekierka9 godziny temu
Poza tym podstawowa różnica to wsparcie gry, które w FH jest genialne, w TC - niezłe, a w NFS - kiepskie. Pamiętajcie, że za wszystkie te gry na start płaciło się tyle samo.
Siekierka
Siekierka9 godziny temu
Raczej nisza osób szukających konkretnie nielegalnych wyścigów z policją jest znacznie mniejsza niż szukających po prostu arcade z otwartym światem, to raz. Dwa, Heat w dzień to praktycznie FH/TC2.
S
Samolocik1210 godziny temu
Odnośnie aktywności jestem na portalu jekies pół roku ale wolę tutaj popisać niż na FB
Radon
Radon12 godziny temu
Nie tych którzy szukają legalnych wyścigów, nielegalnych wyścigów, pościgów z policją lub wyścigów po torze. Dirt też jest konkurencją dla NFS, tylko oczywiście nie porównuje się ich tak otwarcie
Radon
Radon12 godziny temu
Ludzie nie mają czasu ani pieniędzy by tak przebierać w grach, grajacych w scigałki można podzielić na tych, którzy szukają gry wyscigowej i tych, którzy szukają gry wyscigowe nie będące symulatorami
michciu1907
michciu190712 godziny temu
Znaleźć przeciwnika Forzy to chyba graniczy z cudem XD
michciu1907
michciu190712 godziny temu
Ale trzeba mieć na uwadze fakt, że sporo osób (jak nie większość) grających w NFSa gra też i w Forzę, więc z tym odmiennym targetem bym nie przesadzał. Zawsze NFS będzie porównywany głównie do Forzy
Radon
Radon12 godziny temu
Target jest ten sam
Inventer89
Inventer8912 godziny temu
Dla mnie NFS to nielegalne wyścigi z policją, tuning i fabuła. Forza to legalne wyścigi, a tuning jest dodatkiem.
Z
Zivkovic81815 godziny temu
Forza jest fajną grą, tylko nie ma według mnie już tego samego klimatu co w pierwszej części, tam był niesamowity klimat
Radon
Radon19 godziny temu
W jaki sposób różni się target nfs od targetu forzy horizon, nie rozumiem nigdy tego rozróżniania targetów xd
Danio
Danio1 dzień temu
Niektóre ksywki rywali w wyścigach w Heat i tak są spolszczone, ale to nie jest wada. Nie ma takich ciarków żenady jak z Zablokowanym Drążkiem xD
Inventer89
Inventer891 dzień temu
Jeśli chodzi o polską wersję ankiety... raczej jej nie będzie - EA globalnie odchodzi od lokalizacji fanpage i promocji - dlatego tak cicho było o dubbingu i nie ma już polskich postów na fanpage FB.
Inventer89
Inventer891 dzień temu
Starałem się, by nasza (jako społeczności) prośba o niespalszczanie wszystkiego co popadnie dotarła jak najwyżej.
Inventer89
Inventer891 dzień temu
My ruszymy z ankietą po Nowym roku. Znów będzie długa Grin Jak się zamierzam dostać do Ghost? Niech to pozostanie tajemnicą Smile
R
RudyKN461 dzień temu
Gwozdek daję radę . jest lepiej niż w Paybacku z zablokowanym drążkiem xD
G
Gwozdek1 dzień temu
A jak dubbing w polskiej wersji językowej? Do przeżycia czy brać wersję eng? Pfft
Danio
Danio1 dzień temu
NFS powinno się porównywać z The Crew 2 - FH to ex (dopiero od jakiegoś czasu jest na PC), więc zawsze będzie miał wyższy budżet i większe studio, bo to w końcu marka, która stanowi o sile Xbox.
Danio
Danio1 dzień temu
Jak dla mnie NFS ma trochę inny target, Horizon to jakby nie patrzeć legalne wyścigi. Przynajmniej mają taką otoczkę
Radon
Radon1 dzień temu
Forza też ma swoich przeciwników, ale trudno wiele otwarcie zarzucić grze, która ogólnie jest bliska ideałowi. Różnica polega na tym, że nfs dawno ideałem nie był
R
RudyKN461 dzień temu
Na forum EA (nie PL ,chyba że dodali) jest ankieta https://answers.e...1353#M6738
michciu1907
michciu19071 dzień temu
Danio, w Forzę też gram więc wiem co mówię Smile Niektórzy po prostu za dużo narzekają na wszystko zamiast dobrze się bawić, bo przecież po to są gry
michciu1907
michciu19071 dzień temu
odwracał trend narzekania na tę serię
Danio
Danio1 dzień temu
Michciu, bardzo dobrze to podsumowałeś.
michciu1907
michciu19071 dzień temu
Od paru lat trwa hejt na NFSa dla zasady. W Forzie destrukcja jest super, w NFSie jest do kitu, normalka Grin Nie ulega jednak wątpliwości że Heat jest najlepszym NFSem ostatnich lat i będzie stopniowo
Ostatnio poruszane tematy
Ostatnie komentarze
Ostatnio dostępni
W
WojtassPL
Wyślij wiadomość
T
Tenebrarum666
Wyślij wiadomość
S
Samik101
Wyślij wiadomość
R
RudyKN46
Wyślij wiadomość
Inventer89
Inventer89
Wyślij wiadomość
Z
Zivkovic818
Wyślij wiadomość
N
NeMek
Wyślij wiadomość
Danio
Danio
Wyślij wiadomość
Reev
Reev
Wyślij wiadomość
Radon
Radon
Wyślij wiadomość
K
Kecjem
Wyślij wiadomość
MadaFaster
MadaFaster
Wyślij wiadomość
Radzio
Radzio
Wyślij wiadomość
Zientula
Zientula
Wyślij wiadomość
Kakarotto18
Kakarotto18
Wyślij wiadomość
L
LookAsh
Wyślij wiadomość
Siekierka
Siekierka
Wyślij wiadomość
K
kubgol77
Wyślij wiadomość
D
dyrt82
Wyślij wiadomość
S
Samolocik12
Wyślij wiadomość
L
lysyguzik
Wyślij wiadomość
J
Juliet2475
Wyślij wiadomość
Pirr
Pirr
Wyślij wiadomość
michciu1907
michciu1907
Wyślij wiadomość
P
parodixar
Wyślij wiadomość