W Need for Speed Rivals podobnie jak w Need for Speed Hot Pursuit mamy do dyspozycji gadżety, które ułatwiają nam złapać uciekiniera bądź wygrać wyścig. O ile w Hot Pursuit były tylko 4 technologie na stałe przypisane do trybu gry, Rivals oferuje możliwość ich wyboru.
W sumie technologii pościgowych jest 10, ale tylko 6 dostępnych dla każdej ze stron. Do naszego pojazdu możemy zamontować 2 urządzenia. Jednak przedtem trzeba je odblokować, a następnie kupić. Każda posiada 4 poziomy: im wyższy, tym droższy i oczywiście lepszy.
Zagłuszacz
Zagłuszacz (Zag.) otacza samochód tymczasowym polem siłowym chroniącym przed działaniem technologii pościgowych. Ponadto pozwala neutralizować systemy pobliskich pojazdów, aby rywale nie mogli korzystać z technologii.
Poziom | Liczba ładunków | Cena |
---|---|---|
1 | 3 | 5,000 |
2 | 4 | 10,000 |
3 | 5 | 15,000 |
4 | 6 | 20,000 |
Fala uderzeniowa
Emiter fal uderzeniowych (FU) wywołuje ponaddźwiękowy wybuch. Jego promień rozszerza się stopniowo z punktu, w którym znajduje się pojazd korzystający z urządzenia. Samochody w jego zasięgu zostają odepchnięte i uszkodzone.
Poziom | Liczba ładunków | Cena |
---|---|---|
1 | 3 | 7,500 |
2 | 4 | 12,500 |
3 | 5 | 20,000 |
4 | 6 | 35,000 |
Mina ogłuszająca
Możesz zostawiać za samochodem miny ogłuszające. Każdy z tych niebezpiecznych obiektów poraża systemy elektryczne trafionego pojazdu, w wyniku czego kierowca traci panowanie nad swoim wozem.
Poziom | Liczba ładunków | Cena |
---|---|---|
1 | 3 | 5,000 |
2 | 4 | 15,000 |
3 | 5 | 30,000 |
4 | 6 | 60,000 |
Turbo
Turbo pozwala znacznie zwiększyć przyśpieszenie pojazdu. Będzie ono trwać, dopóki nie wyczerpią się rezerwy mocy lub samochód nie ulegnie poważnej kolizji.
Poziom | Liczba ładunków | Cena |
---|---|---|
1 | 3 | 15,000 |
2 | 4 | 25,000 |
3 | 5 | 35,000 |
4 | 6 | 45,000 |
Pole elektrostatyczne
Pole elektrostatyczne (PE) chroni samochód przed minami ogłuszającymi i IEM oraz poraża systemy wszystkich pojazdów, które za bardzo się zbliżą.
Poziom | Liczba ładunków | Cena | Cena |
---|---|---|---|
1 | 3 | 10,000 | 20,000 |
2 | 4 | 15,000 | 30,000 |
3 | 5 | 30,000 | 60,000 |
4 | 6 | 45,000 | 90,000 |
Impuls elektromagnetyczny
Namierz rywala i użyj impulsu elektromagnetycznego (IEM), aby wysłać promień energetyczny w linii prostej przed czołem pojazdu. Ładunek ten na chwilę sparaliżuje systemy trafionego celu.
Poziom | Liczba ładunków | Cena | Cena |
---|---|---|---|
1 | 3 | 10,000 | 20,000 |
2 | 4 | 17,500 | 35,000 |
3 | 5 | 25,000 | 50,000 |
4 | 6 | 35,000 | 70,000 |
Śmigłowiec
Łączność z helikopterem policyjnym zapewnia skuteczne wsparcie - wezwany śmigłowiec może zrzucać kolczatki na część trasy, którą jadą ścigani.
Poziom | Liczba ładunków | Cena |
---|---|---|
1 | 3 | 30,000 |
2 | 4 | 60,000 |
3 | 5 | 90,000 |
4 | 6 | 120,000 |
Blokada drogi
Uzyskaj zezwolenie na wezwanie sił Oddziału Pościgowego Redview (O.P.R.), które uniemożliwią przejazd rajdowcom, tworząc blokady drogi złożone z radiowozów i kolczatek.
Poziom | Liczba ładunków | Cena |
---|---|---|
1 | 3 | 15,000 |
2 | 4 | 40,000 |
3 | 5 | 65,000 |
4 | 6 | 95,000 |
Taran energetyczny
Taran energetyczny wywołuje ponaddźwiękowy wybuch przed czołem pojazdu. Samochody w zasięgu zostają odepchnięte i uszkodzone.
Poziom | Liczba ładunków | Cena |
---|---|---|
1 | 3 | 15,000 |
2 | 4 | 25,000 |
3 | 5 | 40,000 |
4 | 6 | 70,000 |
Kolczatka
Kolczatka wyrzucana z tyłu pojazdu skutecznie przebija opony każdego samochodu, który po niej przejedzie. Można w ten sposób unieszkodliwić nawet kilka aut, jeśli ich kierowcy nie zdołają wyminąć niebezpiecznego obiektu.
Poziom | Liczba ładunków | Cena |
---|---|---|
1 | 3 | 10,000 |
2 | 4 | 20,000 |
3 | 5 | 30,000 |
4 | 6 | 60,000 |
Informacje ogólne | Edycje | Sklep | Forum | Newsy | Pliki | Dreamshoty | Galeria | Tryby gry i rodzaje wyścigów | Samochody | Mapa | Soundtrack | AllDrive | DLC | Tuning | Technologie pościgowe | Network | OverWatch | Osiągnięcia | 60 FPS | Znajdźki | Speed Points | Tapety | Warto wiedzieć
Komentarze
Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?