No bo zaczęli wtedy robić gry na silniku stworzonym pod FPS'y(na małych mapach), dlatego dobrze by im zrobiło jakby zapożyczyli Ego od Codies, bo przed Rivalsem Criterion leciało na Chameleon
kam9452 lata temu
I jakims dziwnym trafem od Rivalsa zaczely sie mocno zbugowane NFSy;/
dev1ance2 lata temu
Rivalsa który właściwie był wydany rok po MW2012 i było to wspólne "dzieło" wczesnego Ghost Games i wtedy doświadczonego Criterion, które poza HP2010 i MW2012 mieli serię Burnout
dev1ance2 lata temu
Byłoby możliwe jeśli mieliby już przygotowane assety, ale wtedy byłoby narzekanie właśnie na to że robią recykling(jak przy premierze Carbona) owszem nie byłby na premiere idealny, ale coś na poziomie
dev1ance2 lata temu
Developer nie powtarzał się po Undercoverze(bo to przed ostatnia gra z serii NFS wydana przez Blackbox), no i NFSy były wydawane co roku do Rivalsa. Wydaje mi się że tworzenie gier jak NFS co roku
witekzabujca2 lata temu
Przy takim cyklu i rozbudowaniu nowszych tytułów niemożliwe jest wydawanie gry co roku.
witekzabujca2 lata temu
Mocno zmienił się cykl wydawniczy, wcześniej od Carbona wzwyż nigdy nie powtarzał się deweloper. Po oddaniu serii w ręce Duchów, wszystkie gry robili właśnie oni, z małą pomocą chłopaków z Criterionu
kam9452 lata temu
Wychodzily jako dobre produkcje, wzglednie dopracowane, malo bugow/glitchy. Tymczasem teraz potrzebuja pare lat a wychodzi kupa. Przypadek? Nah.
kam9452 lata temu
Przypomnijcie sobie, ze tak 10lat temu to: Fifa,BFy,NFS wychodzily co rok i byly bardzo spoko. Np NFS HP10/THE RUN/MW12 - co roku. BF BC2,BF3, 2 lata pozniej BF4..
kam9452 lata temu
Teraz maja na uwadze BFa bo wciaz jednak ma wiecej graczy i bardziej moga na tym zarobic. Obstawiam, ze beda trzymac sie silnika frostbite do konca, a NFS to side project teraz
dev1ance2 lata temu
Mnie tak jak Danio ciekawi, jak będzie wyglądał NFS 2024, czy może w końcu zmienią silnik, czy Codies pomogą przywrócić dawną sławe NFSa, czy zachowają "tradycje" czyli z części na część coraz gorzej
dev1ance2 lata temu
@witekzabujca
Undercover jest spoko, ale jest niestety niedopracowany, ale wszyscy znamy EA i wiemy że to przez nich jest jaki jest
kam9452 lata temu
Ale tak samo zabugowany jak Unbound czy Heat. W kazdej grze po 2013 sa randomowe blokowanie kol, kierownicy, koszmar. W Unbound doszedl Burst, ktory tez jest zbugowany na potege?
kam9452 lata temu
Unbound dla mnie tez jest tak samo zly jak Rivals czy Heat. Choc rivals jak na tamte czasy mial mega kozak grafike, spox soundtrack, no i porownujac do tego co bylo pozniej to nienajgorszy handling
Danio2 lata temu
Ciekawe jaką drogą podąży NFS 2024.
witekzabujca2 lata temu
Tryb pojedynczego gracza w Most Wanted był średni, ale multiplayer jest najlepszy w serii :v Wyraźnie widać że to gra robiona pod multika.
witekzabujca2 lata temu
a shifty to kapitalne gierki, jak ktoś uważa że shifty są słabe to znaczy że gówno wie o dobrych gierkach, tak dobrych Simcade wcześniej nie było i już nie będzie
witekzabujca2 lata temu
Unbound to wg mnie najgorsza część serii. The Run był absurdalnie krótki, ale fajny. Undercover jest trochę niedoceniony, uważam że miał bardzo fajny model jazdy
kam9452 lata temu
Kazdy NFS przed 2013 byl lepszy niz kazdy po 2013. No moze NFS 15 byl spoko, Payback mial w miare handling. Ale to Tyle. no trzymajta sie uguem
kam9452 lata temu
pozniej czesc z ghost games musiala byc wyslana do wsparcia Frostbite, a pozniej Criterion dostal NFSa bo w sumie od 10lat nic nie robili. Dolaczyla sie czesc Ghosta i tadam.wyszlo jak zwykle.EA ssie
Serwis NFSPolska.pl używa plików cookie do przechowywania informacji o sesji i analizowania danych w celu zapewnienia użytkownikom lepszej wrażeń z portalu.