Nie w całej europie, tylko w naszej pięknej polsce
Pirr5 lata temu
Dlatego, że w Europie mamy jakieś chore wyobrażenie, że Mustang nie jest basicowym autem — w tej materii rolę Mustanga pełni Focus lub Mondeo.
Radon5 lata temu
Bazowe wersje mustangów zawsze budziły śmiech, nie jadą ani nie brzmią i w dodatku trafiają na specyficznych właścicieli
Reev5 lata temu
@Pirr
, mustangi, dla amerykanow przynajmniej, to jedno z bardziej basicowych aut xD nie wiem dlaczego jest taki smiech z tego 2.3 ecoboost
Reev5 lata temu
wskazuje podobieństwo, tak jak siekierka wspomnial, 240/260z
Reev5 lata temu
Z tego co czytalem, to nowa Z-tka czerpie inspiracje ze wszystkich poprzednich aut z Z na nadwoziu. Przód, mimo że jest niżej osadzony, przypomina nowsze zetki, zaś linia boczna i tył wyraźnie...
Radon5 lata temu
Mondeo raczej nie doczeka się bezpośredniego następcy
Pirr5 lata temu
A biorąc pod uwagę Mustanga z 2.3 EcoBoost czy Mach-E... coraz bardziej zaczynam wierzyć w plotki o 4-drzwiowym Mustangu jako następcy Mondeo w ofercie
Pirr5 lata temu
Patrząc, ile w Polsce nagle wyrosło Mustangów... mam wrażenie, że ten model Forda staje się nowym Passatem
Radon5 lata temu
Ghibli w dieslu, Mustang 2.3, ewentualnie 5.0 jeśli naprawdę chcą zabijać ludzi xD
Siekierka5 lata temu
...Nissanowi, wątpię by mądrym ruchem było obciążenie każdej sztuki sprzedanych aut kolejnymi karami wprowadzając tutaj 400Z/Z Proto/jakkolwiek się ma nazywać do EU.
Siekierka5 lata temu
Radek, wtedy biorą prawdziwe Paserati w leasing tj. Ghibli w dieslu. Zivkovic - żaden z producentów aut nie wyrobi pod nowe normy emisji CO2, najbliżej są Toyota i PSA, ale nie ma się co dziwić...
Siekierka5 lata temu
Moim zdaniem Z Proto bliżej do 240/260Z niż do 350/370Z. Kształt przedniego wlotu/grilla i pokazanie go w tym lakierze mi się nie widzi, ale czekam na wersję "produkcyjną". I jakiś tuning.
Radon5 lata temu
Zobaczymy ale w rękach tych, którzy wiedzą co z tym robić a nie tych, którym jednocześnie stukła 30-tka i skończył się leasing passata xD
Zivkovic8185 lata temu
Szkoda że Unia Europejska wprowadza śmieszne zasady dotyczące spalin i nie zobaczymy go w Europie
Allure5 lata temu
Proto jest bardzo spoko, trochę oderwany, trochę widzę w nim porsche.
Radzio5 lata temu
Albercikowki - Z Proto dla mnie piękny! Tylko przód wolałbym trochę mniej kwadratowy Już go widzę w nowym NFS z fajnymi częściami
Radzio5 lata temu
To nie naciskaj drążka XD Nie wiem jak można skręcać i wciskać drążek jednocześnie, mi się to nigdy nie przytrafiło ? No ale ok - wyłączyć klaksonu nie można
lukasP825 lata temu
Czy ktoś wie czy można jakoś wyłączyć klakson w NFS Heat na ps4? Irytujące jest podczas wyścigu ciągle trąbienie. A klakson uruchamia się na drążku skrętu przez naciśnięcie.
Albercikowski5 lata temu
Jak lubię Zetki od Nissana tak muszę przyznać, że Proto Z jest brzydkie jak cholera XD
NFSPolska.pl używa ciasteczek, aby poprawić komfort korzystania z portalu. Kontynuując, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie zgodnie z naszym Regulaminem i Polityką ciasteczek.