u mnie tuning magisterki, na grudzien tez bedzie xd
Siekierka5 lata temu
Ale Twoje dopiero na grudzień.
Radon5 lata temu
I w Heat
Siekierka5 lata temu
Robimy jakieś tuny w Payback.
Radzio5 lata temu
Ale PS3 tylko w wersji 60gb odpadał gry z PS1, PS2. Byłem szczęśliwym posiadaczem takiej konsoli
Reev5 lata temu
Procesor bazował na Intelowskim Pentiumie, a GPU na Geforce 3
Reev5 lata temu
PS3, pierwszy model, głównie przez to, że miał w sumie dwie konsole w jednym, był tak cholernie drogi. Co do podobieństw wzgledem PC to już 1. Xbox architekturą mocno bazował na tym, co wkładali w PC
Gwozdek5 lata temu
Dlatego teraz moją główną platformą jest PC. Przy odrobinie wysiłku, idzie opalić niemal wszystko.
Danio5 lata temu
Ciekawe czy Microsoft dalej będzie rozbudowywał wsteczna z X360 i oryginalnego Xbox.
Gwozdek5 lata temu
Nie wiem, nie grałem. Może.
Zivkovic8185 lata temu
Underground 2 nie było czasem we wstecznej na X360?
Gwozdek5 lata temu
Po kilku latach, niby jakiś remaster (w opłakanym stanie technicznym notabene), a ja ogrywałem oryginała z pierwszego Xboxa.
Kakarotto185 lata temu
Ale SA na 360 wyszlo natywnie.
Gwozdek5 lata temu
Xbox 360 ma wsteczną kompatybilność, sam kiedyś grałem na tej konsoli w GTA III-SA. Choć, jak mnie pamięć nie myli, w przypadku niektórych gier wymagany jest emulator, który łatwo można dograć.
Radzio5 lata temu
Na olx
Zivkovic8185 lata temu
Radzio, tak w ogóle to gdzie dorwałeś GoTa za tą cene?
Radon5 lata temu
PS1 i PS2 są proste i z łatwością można by je emulować programowo na PS4 czy PS5, ale to nieopłacalne, stanowią zbyt bogate źródło potencjalnych remasterów.
Radon5 lata temu
PS2 było wstecznie kompatybilne, jeden z modeli PS3 również (obecnie poszukiwany i kosztowny). X360 miał bliską pecetowi architekturę, stąd wsteczna kompatybilność nie jest tak problematyczna.
Inventer895 lata temu
Nie wiem czy PS3 czy PS2 miało w którymś momencie wsteczną kompatybilność przez dodanie bodajże fizycznego procesora poprzedniej generacji, choć i tak nie było luksusu w działaniu. Arhn.eu wyjaśniał.
Inventer895 lata temu
Niestety starsze konsole mają inną architekturę procesora. Dopiero obecna generacja jest w miarę PC-podobna. Nawet, żeby gry X360 były zgodne z XO, trzeba je było zmodyfikować.
NFSPolska.pl używa ciasteczek, aby poprawić komfort korzystania z portalu. Kontynuując, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie zgodnie z naszym Regulaminem i Polityką ciasteczek.