Siekierka, takie różnice to nawet i w NFSach masz. Bardziej ciekawi mnie czy byłbyś w stanie rozróżnić po zachowaniu dwa z tych aut, które np. jak to napisałeś "trzeba traktować jak jajko". Ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz. Na jakiej podstawie stwierdzasz, że Subaru, Alfa i 12C są najlepiej prowadzącymi sie autami? O_O
Danio12 lata temu
Grał ktoś z Was w Drivera San Francisco? U mnie leży w folii od kilku dni i chcę jutro przetestować
Siekierka12 lata temu
Widocznie pan redaktor pisał to pod wpływem alkoholu. Jedne auta są przewidywalne, pewne w prowadzeniu, niektóre trzeba traktować jak jajko, z jeszcze innymi możesz zrobić dosłownie wszystko. Najbardziej śmieszy mnie jednak to, że ani Subaru BRZ, ani Alfa 4C, ani Mclaren MP4 mi nie pasują - a to niby najlepiej prowadzące się auta... do tego w żadnej grze nie ma takiego czucia prędkości.
Radon12 lata temu
Siekierka, wyluzuj. Nie grałem w GRIDa 2, nie wiem jak jest, taka opinia o modelu jazdy pojawiła się w recenzji CDA. W wielu NFSach bardzo fajnie czuc różnice w prowadzeniu róznych aut, w GRID 1 też.
Siekierka12 lata temu
Radon - nie czuć różnic? Czy Ty siebie w ogóle słyszysz? W żadnym NFSie ani w "jedynce" nie było aż takich różnic w prowadzeniu między autami. To właśnie w jedynce auta za mocno skręcały, teraz jest wszystko idealnie wyważone. Tyle, że to nie jest symulacja...
zidanek199912 lata temu
Wielkim plusem Grida 2 są też wybory moralne, np. przejechać wiewiórkę, która wybiegła na drogę, czy zjechać z optymalnego toru jazdy i stracić trochę czasu? :lol
Radzio12 lata temu
Takie rozmowy to na forum przeprowadzajcie, a nie w SB ;_;
Recek12 lata temu
Wiele uproszczeń trybu kariery, który nie jest tak porywający jak w jedynce, kiepsko zrealizowany model jazdy, bardzo mało typowo wyścigowych aut. Oj, chyba mocno zdepczę GRID 2. Tylko pytanie czy nagrywać z... "wersji testowej".
zidanek199912 lata temu
Co do SI to prawda - zazwyczaj jeździ bezbłędnie, a jak już zalicza faila to zazwyczaj leży na dachu Ale model jazdy jest ok.
Radon12 lata temu
Wyśmienity model jazdy był w pierwszym GRIDzie, wątpię, żeby GRID 2 z swoimi groteskowymi driftami go przebił. Podobno nie czuć nawet różnic w prowadzeniu między autami, a to już jest hańba.
Danio12 lata temu
Wiem, że to nie na temat, ale w Rivals oponenci mają popełniać błędy
Reev12 lata temu
Jednak SI jest za bardzo doskonałe, komputerowy gracz w ogóle nie popełnia błędów. Aby go wyminąć, trzeba z jego dupy zrobić oborę, albo po prostu być szybszym.
Siekierka12 lata temu
GRID 2 jest bardziej "NFS" niż Shift 2... zwalili po całości - brak popularnych torów, brak WYŚCIGOWYCH aut (w sumie są, ale strasznie mało), za to model jazdy jest wyśmienity.
Radon12 lata temu
GRIDa 2 nawet kijem nie tykam. Recenzje niby pozytywne są, ale do mnie kompletnie nie przemawia do mnie takie uproszczenie GRIDa.
Radon12 lata temu
Dla mnie DiRT3 był średni. Gymkhana jest fajna, ale szkoda, że klasyczne rajdy tak zostały spuszczone po bandzie. Dodatkowo fizyka silnika EGO mnie strasznie irytuje, w sumie tylko w GRID mi podeszła.
Recek12 lata temu
GRID 2 znowu strasznie zubożony względem jedynki.
Chad_MC12 lata temu
DiRT3 wyszedł całkiem dobrze jeśli pominiemy "efekciarską" gymkhane. Ciągle jeżdżę online.
Recek12 lata temu
A GRID 2 to już dla mnie zawód niemal totalny. ;_;
NFSPolska.pl używa ciasteczek, aby poprawić komfort korzystania z portalu. Kontynuując, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie zgodnie z naszym Regulaminem i Polityką ciasteczek.