@ashre
owszem, wybierają z tego powodu, co nie zmienia faktu, że NFS wybiera co najmniej 5x mniej graczy niż Forzę i The Crew.
kam9451 rok temu
Jutro update i zero info? XD Big effort od EA;/
Inventer891 rok temu
@Mateusz93
na szczęści póki co utrzymanie strony nie kosztuje krocie
Radzio1 rok temu
Mi i mojemu koledze też zniknął z garażu po vol3 xd
michciu19071 rok temu
Ja Maybacha cały czas mam w garażu więc zakładam że to jakiś bug, który pojawiał się tylko u niektórych
kam9451 rok temu
Teraz wyscigach fabula to jak mleko do kielbasy, meh. A Juiced mam wciaz na plytce na PC. Jednak nie pamietam jak to wygladalo bo wtedy mialem ~9lat i bardziej pamietam U1/U2 niz te gre
kam9451 rok temu
Ogolnie tez NFS moze byc inny bo proponuje Driftowy handling. The Crew z Forza w wyscigach nie maja takiej opcji. A dalej nwm jakie maja roznice. Fabula zawsze ssie
ashre1 rok temu
że potencjalnego typowego konsumenta gówno obchodzi, że nfs to zupełnie inna gra
ashre1 rok temu
Ja czy wielu moich znajomych i zapewne tysiace innych ludzi wybierają właśnie NFS'a bo to jest zupełnie inna gra względem forzy horizon. Nie wiem skąd u Ciebie takie stwierdzenie
ashre1 rok temu
@siekierka
Przecież to właśnie dlatego ludzie nadal grają w nfs'y bo to jest właśnie zupełnie inna gra wtf. Gdyby było tak jak mówisz to seria NFS upadła by już dawno temu
Mateusz931 rok temu
Ciepło się robi na serduszku widząc, że strona dalej funkcjonuje
Siekierka1 rok temu
Co do The Crew - jedynka była akurat mocno wycelowana w NFS, mając wątek fabularny i policję. Dwójka poszła w stronę Forzy, trójka już totalnie.
Siekierka1 rok temu
Jak pokazują sprzedaż itd, ludzie od arcade chcą sandboxów w które wchodzą na chwilę i robią co im się żywnie podoba, nie ograniczania rozgrywki i ganiania z policją.
Siekierka1 rok temu
@ashre
tylko 1) potencjalnego "typowego" konsumenta gówno obchodzi, że NFS to zupełnie inna gra, bo szuka arcade dla rozrywki, 2) to, co robi NFS to teraz nisza nisz.
ashre1 rok temu
Troszkę ubolewam nad tym, że nfs 2k15 został tak spartaczony obecnym tam handilingiem oraz chyba początkiem dominacji rsr w nfs'ach bo naprawdę ta gierka miała potencjał na bycie nfs u3
ashre1 rok temu
odnośnie rzeczy, które miały być a finalnie nie powstały, aczkolwiek szkoda bo może by to pomogło bardziej w zbalanoswaniu tej giery
ashre1 rok temu
Jeżeli chodzi o początki unbound'a to nie interesowałem się tematem jakoś specjalnie ponieważ patrząc na heat'a nie oczekiwałem zbyt wiele więc również zbyt wiele się wypowiedzieć nie mogę
Radzio1 rok temu
ashre - ciekawostka taka, że początkowo w NFS Unbound miała być klasa H ponad S+ Finalnie jednak zrezygnowano z pomysłu.
ashre1 rok temu
Prawda jest taka co raczej każdy wie, że EA zwyczajnie robi na ilość nie na jakość byleby jak najwięcej siana zgarnąć i dopóki to się nie zmieni to możemy pomarzyć o naprawdę nfs pokroju u2/mw/carbon
ashre1 rok temu
Tak czy siak w mojej opini nfs potrzebuje porządnej konkurencji abyśmy w końcu dostali naprawdę solidną grę, wsparcie długo terminowe, a nie na parę miesięcy.
Serwis NFSPolska.pl używa plików cookie do przechowywania informacji o sesji i analizowania danych w celu zapewnienia użytkownikom lepszej wrażeń z portalu.