Ale już takiemu motorfestowi wyszło to na dobre. W FM nie szkodzi tyle sam model gry co koncept dodawania contentu wywołujący FOMO.
Danio10 miesiące temu
Oby nowa Forza Horizon nie stała się GaaS, bo najnowszej Forzie Motorsport nie wyszło to na dobre.
Danio10 miesiące temu
Ja jednak myślę, że to Criterion będzie głównie odpowiadać za nowego NFS, a nie Codemasters. Gdyby faktycznie tak było, wyraźnie powiedzieliby o zmianie studia w najnowszym komunikacie prasowym.
Siekierka10 miesiące temu
Ale przerwa między FH5 a FH6 wynosiłaby 4 lata, wczesniej to były 3 a jeszcze wcześniej 2. Jeszcze mają zrobić z tego GaS i tak, więc nie musi wychodzić kompletna
dev1ance10 miesiące temu
A co do FH6 to nie wiem czy w tym roku się ukaże, bo jednak też Fable wychodzi i tak PG jest podzielone, ale dwie gry od tego samego studia w tym samym roku? Tak czy siak FH potrzebuje świeżości
dev1ance10 miesiące temu
i mógłby być to naprawdę bardzo dobry NFS, bo handligowi z GRIDów nic nie brakuje jeśli mówimy o arcade pełną gębą
dev1ance10 miesiące temu
No tak zapomniałem o Codemasters, a raczej o tym że są własnością EA, ale właściwie wziąć taki Handling z GRID 2/2019/Legends do NFSa i resztę z Payback/Heat/Unbounda, doprawić to dobrym soundtrackiem
Radzio10 miesiące temu
Myślę, że jest to bardzo prawdopodobne, że to właśnie Codemasters będzie odpowiedzialne za NFSa a Criterion będzie studiem wspierającym i rozwijającym silnik Frostbite.
Danio10 miesiące temu
Mam nadzieję, że Codemasters będą mieć jeszcze większy udział przy tworzeniu nowego NFS niż przy Unbound.
Radzio10 miesiące temu
FH5 na PS5 - fajnie, ale kurcze jakoś się nie jaram tak jak kiedyś myślałem, że będę się jarał jak do tego dojdzie. Może jak FH6 zaoferuje coś świeżego to spróbuję.
Radzio10 miesiące temu
Nie zapominajcie o Codemasters. Myślę, że nowy NFS to nadal plan na 2026. Być może będzie wyścig z czasem jak w przypadku Unbound, być może znowu będzie coś niedopracowane, ale premiera koniec 2026
Danio10 miesiące temu
Które tyle lat nie było dostępne na PlayStation.
Danio10 miesiące temu
Maleją. Motorfest na pewno na tym skorzystał i wykorzystał swoją szansę. Jak ktoś wahał się nad kupnem TDU SC i czekał aż porządnie załatają grę, prawdopodobnie już sobie ją odpuści i sięgnie po FH
Danio10 miesiące temu
TDU SC przegapiło już swoją szansę. FH5 wkrótce debiutuje na PS5, FH6 też tam będzie. Właściwie to właściciele PS5 mogliby się rzucić na Motorfesta albo TDU, z nadejściem FH szanse te drastycznie
Siekierka10 miesiące temu
Można też spoglądać na mozolny rozwój TDU SC - jak naprawią AI i powiększą Ibizę to to będzie naprawdę coś.
Siekierka10 miesiące temu
A teraz pozostaje czekać właśnie na FH6 - to największa obecnie marka ścigałek i marek w ogóle, nie kończyliby wsparcia na zbyt długo.
Danio10 miesiące temu
FH6 pewnie wyjdzie w tym roku, gdyby każdy obawiał się tak GTA VI, to nikt nie wydawałby w ogóle gier xD Powoli już kończą wsparcie dla FH5 nieprzypadkowo właśnie teraz.
Siekierka10 miesiące temu
Apropos oddania komuś innemu, tak wróciłem do Grid Legends by ograć dlc-ki i... Kurczę, dodać części tuningowe i livery editor z Unbound i byłby z tego bardzo fajny NFS.
Danio10 miesiące temu
Jeśli zagwarantuje to porządną część - ok, możemy poczekać, jak mamy dostać kolejnego średniaka, jeszcze gorszego niż poprzednika, to niech oddadzą NFS komuś innemu.
Danio10 miesiące temu
Cały Criterion, nawet Ci od Kaizen, pracują teraz przy Battlefieldzie. Faktycznie nowy NFS prędzej będzie w 2027 niż w 2026, bo nie wiadomo, czy oni w ogóle zaczęli nad nim jakieś prace.
NFSPolska.pl używa ciasteczek, aby poprawić komfort korzystania z portalu. Kontynuując, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie zgodnie z naszym Regulaminem i Polityką ciasteczek.