Fabuła może i żenująca, ale przy tej całej otoczce Las Vegas wydawała mi się spoko. Szczególnie po NFS 2015, gdzie wszyscy byli ziomeczkami i pili monsterka xd
Radzio3 lata temu
Payback w dużej mierze stracił właśnie na tych kartach i złym balansie zarobionej kasy w dniu premiery. Trzeba było grindowac. Nie wykorzystali też odpowiednio potencjału pustyni i wyścigów offroad
witekzabujca3 lata temu
(wiem że regulamin ale trwa dyskusja ?) Chociaż ten system kart nie wygląda na bardzo mocno p2w, losowanie bonusów nie stanowi problemu
witekzabujca3 lata temu
ciężko mi wybrać co jest najgorsze w Payback - żenujące postacie i cały wątek czy sposób ulepszania pojazdów
witekzabujca3 lata temu
bo właśnie sobie gram i widzę, że poprawiono większość małych problemów '15, nastąpiło dużo zmian QoL
witekzabujca3 lata temu
a ja aż przecieram oczy że zdumienia jak bardzo żenującą fabułę i przede wszystkim bohaterów ma Payback. Nawet Most Wanted ze swoją się chowa pod dywan
Radzio3 lata temu
Natomiast jeśli NFS chce wrócić na szczyt i być TOP to muszą zajść ogromne zmiany - zaczynając od silnika. I przede wszystkim premiera nie wcześniej jak w 2025 - 2026.
witekzabujca3 lata temu
@dev1ance
warto sprecyzować, the run był ostatni od blackboxa :v a z tym carbonem to mój błąd, proszę wybaczyć
Radzio3 lata temu
... co powinno być od razu. Ale grając ze znajomymi był fun. Osobiście uważam, że ostatnie NFSy są dobre, przy każdym straciłem wiele godzin dobrze się bawiąc. Każdy miał w sobie coś innego.
Radzio3 lata temu
Nie wiem co Wy tak narzekacie na Unbound. Ma on świetne elementy. Ja tam bawiłem się świetnie przechodząc singla. W multi sporo było niedopracowane i dopiero po aktualizacjach jest namiastka tego...
dev1ance3 lata temu
No bo zaczęli wtedy robić gry na silniku stworzonym pod FPS'y(na małych mapach), dlatego dobrze by im zrobiło jakby zapożyczyli Ego od Codies, bo przed Rivalsem Criterion leciało na Chameleon
kam9453 lata temu
I jakims dziwnym trafem od Rivalsa zaczely sie mocno zbugowane NFSy;/
dev1ance3 lata temu
Rivalsa który właściwie był wydany rok po MW2012 i było to wspólne "dzieło" wczesnego Ghost Games i wtedy doświadczonego Criterion, które poza HP2010 i MW2012 mieli serię Burnout
dev1ance3 lata temu
Byłoby możliwe jeśli mieliby już przygotowane assety, ale wtedy byłoby narzekanie właśnie na to że robią recykling(jak przy premierze Carbona) owszem nie byłby na premiere idealny, ale coś na poziomie
dev1ance3 lata temu
Developer nie powtarzał się po Undercoverze(bo to przed ostatnia gra z serii NFS wydana przez Blackbox), no i NFSy były wydawane co roku do Rivalsa. Wydaje mi się że tworzenie gier jak NFS co roku
witekzabujca3 lata temu
Przy takim cyklu i rozbudowaniu nowszych tytułów niemożliwe jest wydawanie gry co roku.
witekzabujca3 lata temu
Mocno zmienił się cykl wydawniczy, wcześniej od Carbona wzwyż nigdy nie powtarzał się deweloper. Po oddaniu serii w ręce Duchów, wszystkie gry robili właśnie oni, z małą pomocą chłopaków z Criterionu
kam9453 lata temu
Wychodzily jako dobre produkcje, wzglednie dopracowane, malo bugow/glitchy. Tymczasem teraz potrzebuja pare lat a wychodzi kupa. Przypadek? Nah.
kam9453 lata temu
Przypomnijcie sobie, ze tak 10lat temu to: Fifa,BFy,NFS wychodzily co rok i byly bardzo spoko. Np NFS HP10/THE RUN/MW12 - co roku. BF BC2,BF3, 2 lata pozniej BF4..
kam9453 lata temu
Teraz maja na uwadze BFa bo wciaz jednak ma wiecej graczy i bardziej moga na tym zarobic. Obstawiam, ze beda trzymac sie silnika frostbite do konca, a NFS to side project teraz
NFSPolska.pl używa ciasteczek, aby poprawić komfort korzystania z portalu. Kontynuując, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie zgodnie z naszym Regulaminem i Polityką ciasteczek.