16. września 2017
Inventer89
Mapa, poziomy trudności i hydraulika w NFS Payback
Podobno nie ma nowych informacji o Need for Speed Payback. Ale podobno nie znaczy na pewno. Mamy kilka nowych, ciekawych informacji.
Pierwszą z nich jest mapa. W najbliższych dniach poznamy szczegóły dotyczące wielkości terenu w Payback. Od kilku tygodni wiemy, że będzie on największy ze wszystkich dotychczasowych gier serii Need for Speed. Plik PSD mapy, nad którym pracowali graficy zajmuje 13 GB. Przypuszczalnie więc teren może być 2-4 razy większy od Ventura Bay.
Ponadto w Need for speed Payback będziemy mogli zdecydować o poziomie trudności gry. Do wyboru są 3: łatwy, średni i trudny. I choć wybór będzie dostępny na początku gry, to w każdej chwili będziemy mogli go zmienić, jeśli uznamy że gra jest dla nas zbyt trudna lub zbyt łatwa. Niestety jeszcze nie wiemy jakie korzyści będą płynęły z grania na danym poziomie. Dobrym pomysłem byłby specjalny mnożnik gotówki lub reputacji oraz odnotowanie w statystykach lub Autologu, który wyścig został wygrany na jakim poziomie.
Ostatnia informacja dotyczy tuningu. O tym, że w Payback pojawi się zawieszenie pneumatyczne informowaliśmy jakiś czas temu. Wiemy, że będzie można opuścić samochód praktycznie nie zostawiając prześwitu, ale nie pogardzilibyśmy też opcjami rodem z Underground 2, gdzie samochody dosłownie skakały! Dlaczego w ogóle poruszyłem ten temat? Jeden z pracowników studia Ghost zdradził, że już niedługo zobaczymy pneumatykę w akcji!
Pozostaje cierpliwie czekać. Najbliższe dwa tygodnie powinny być owocne pod względem nowych informacji! Obserwujcie NFSZone.pl, a nic nie przeoczycie!
Pierwszą z nich jest mapa. W najbliższych dniach poznamy szczegóły dotyczące wielkości terenu w Payback. Od kilku tygodni wiemy, że będzie on największy ze wszystkich dotychczasowych gier serii Need for Speed. Plik PSD mapy, nad którym pracowali graficy zajmuje 13 GB. Przypuszczalnie więc teren może być 2-4 razy większy od Ventura Bay.
Ponadto w Need for speed Payback będziemy mogli zdecydować o poziomie trudności gry. Do wyboru są 3: łatwy, średni i trudny. I choć wybór będzie dostępny na początku gry, to w każdej chwili będziemy mogli go zmienić, jeśli uznamy że gra jest dla nas zbyt trudna lub zbyt łatwa. Niestety jeszcze nie wiemy jakie korzyści będą płynęły z grania na danym poziomie. Dobrym pomysłem byłby specjalny mnożnik gotówki lub reputacji oraz odnotowanie w statystykach lub Autologu, który wyścig został wygrany na jakim poziomie.
Ostatnia informacja dotyczy tuningu. O tym, że w Payback pojawi się zawieszenie pneumatyczne informowaliśmy jakiś czas temu. Wiemy, że będzie można opuścić samochód praktycznie nie zostawiając prześwitu, ale nie pogardzilibyśmy też opcjami rodem z Underground 2, gdzie samochody dosłownie skakały! Dlaczego w ogóle poruszyłem ten temat? Jeden z pracowników studia Ghost zdradził, że już niedługo zobaczymy pneumatykę w akcji!
Pozostaje cierpliwie czekać. Najbliższe dwa tygodnie powinny być owocne pod względem nowych informacji! Obserwujcie NFSZone.pl, a nic nie przeoczycie!
Komentarze
Traficki. Choroby psychiczne botów prowadzące do tego że sądzili by że są zamachowcami i nie chcieli by wygrać wyścigu a zniszczyć auto, którym jadę. Model jazdy by się zmieniał na bardziej masło na Rozgrzanej patelni, niż samochód.
Ciekawe czy policja będzie trudniejsza na trudnym