31. lipca 2017
Radzio
BOTW #1 - CHEVROLET BEL AIR 1955
Do premiery Need for Speed Payback jeszcze 101 dni. Koniec z informacjami raz na miesiąc. Ghost wprowadził BUILD OF THE WEEK! Przez kolejne 13 tygodni będą publikowane zmodyfikowane samochody, a wraz z nimi wszystkie dane i statystki.
Dokładnie tak. Raz w tygodniu na needforspeed.com pokaże się nowe stuningowane auto z dokładnym opisem zmian, które wprowadzono. Dzięki temu już teraz oswoimy się z nowym systemem modyfikacji.
Na pierwszy ogień dobrze nam znany:
CHEVROLET BEL AIR (1955) T3 | 319
Wizualnie Chevrolet Bel Air zbudowany jest tak, aby można było jeździć po bezdrożach. Wyposażony został w grube opony z felgami Rekon B57B. Aby zapewnić miejsce na tak duże koła zamontowane zostały poszerzone błotniki z włókna węglowego. Dodano też wzmocniony przedni zderzak z lampami. Całość kończy spoiler typu "kaczy kuper". Wszystko to sprawia, że Bel Air jest jedyny w swoim rodzaju. To tylko jedna z wielu konfiguracji jakie możemy stworzyć w NFS Payback.
Dokładnie tak. Raz w tygodniu na needforspeed.com pokaże się nowe stuningowane auto z dokładnym opisem zmian, które wprowadzono. Dzięki temu już teraz oswoimy się z nowym systemem modyfikacji.
Na pierwszy ogień dobrze nam znany:
CHEVROLET BEL AIR (1955) T3 | 319
Wizualnie Chevrolet Bel Air zbudowany jest tak, aby można było jeździć po bezdrożach. Wyposażony został w grube opony z felgami Rekon B57B. Aby zapewnić miejsce na tak duże koła zamontowane zostały poszerzone błotniki z włókna węglowego. Dodano też wzmocniony przedni zderzak z lampami. Całość kończy spoiler typu "kaczy kuper". Wszystko to sprawia, że Bel Air jest jedyny w swoim rodzaju. To tylko jedna z wielu konfiguracji jakie możemy stworzyć w NFS Payback.
Komentarze