26. lipca 2017
Radzio
Wszystko o tuningu! Cz. 2/2
Przeczytaliście część pierwszą? Pora na konkrety - tuning osiągów, modyfikacje wizualne i dostosowanie prowadzenia.
POPRAWIANIE OSIĄGÓW
W Need for Speed Payback części poprawiające osiągi są dużo ważniejsze niż poprzednio. Tym razem podzielone zostały na sześć kategorii: blok silnika, głowica, turbo, odprowadzanie spalin, ECU i skrzynia biegów. Każdy z elementów ma 18 poziomów. Ponadto: poziom części wpływa też na poziom samego samochodu. Jeśli twój samochód jest wyposażony w części 1 poziomu, jego poziom też będzie 1. Gdy w innym aucie zamontujesz części 18 poziomu (maksimum), jego poziom wzrośnie do 3,99. (needforspeed.com)
Całkowitą nowością w Payback będą części z premiami. Zwiększą one maksymalną prędkość, przyspieszenie, nitro, aerodynamikę oraz hamowanie. Zdobyć można modyfikacje bogate w kilka premii, ale to bardzo rzadki i cenny towar.
Znaczący wpływ mają też producenci kupowanych części. Jeśli zamontujemy kilka rzeczy jednej firmy nasze osiągi dodatkowo podskoczą w górę. Każda marka cechuje się czymś innym. Przykładowo elementy Americana maksymalnie doładują nam nitro, inne poprawią aerodynamikę itd.
DODATKI INDYWIDUALNE
Nową opcją modyfikacji wizualnej naszego samochodu będą dodatki indywidualne. Co to takiego? Kolor nitro, kolor dymu z opon, neony czy zawieszenie pneumatyczne.
Wiem, wiem... to ostatnie budzi najwięcej emocji - już tłumaczę. Jeśli się zatrzymamy/zgasimy silnik nasz samochód automatycznie się obniży. Warto wtedy strzelić dobrą fotkę albo po prostu popatrzeć jakie mamy stylowe cacuszko.
Pozostałych modów chyba tłumaczyć nie trzeba. Z resztą nie za dużo jest informacji na ich temat, czekamy na gamescom.
TUNING NA TRASIE
Prowadzenie w Need for Speed to bardzo drażliwy temat. Jedni go kochają, drudzy nienawidzą. Ghost wpadł na świetny pomysł i wprowadził możliwość dostosowania prowadzenia do indywidualnych potrzeb. Niestety nie wyglądało to tak jak powinno. W Payback wprowadzono pewne zmiany w tym aspekcie. Najważniejszą z nich jest możliwość zmiany ustawień podczas jazdy. Teraz będzie dużo łatwiej, szybciej i przyjemniej a przede wszystkim skuteczniej.
Każda klasa aut ma własny zestaw suwaków odpowiednio przystosowany do danych warunków. Oczywiście jest pewna granica i z samochodu terenowego nie zrobimy driftcara jednym przesunięciem suwaka. Dana klasa ma swoje podstawowe cechy prowadzenia, których nie da się zagiąć.
POPRAWIANIE OSIĄGÓW
W Need for Speed Payback części poprawiające osiągi są dużo ważniejsze niż poprzednio. Tym razem podzielone zostały na sześć kategorii: blok silnika, głowica, turbo, odprowadzanie spalin, ECU i skrzynia biegów. Każdy z elementów ma 18 poziomów. Ponadto: poziom części wpływa też na poziom samego samochodu. Jeśli twój samochód jest wyposażony w części 1 poziomu, jego poziom też będzie 1. Gdy w innym aucie zamontujesz części 18 poziomu (maksimum), jego poziom wzrośnie do 3,99. (needforspeed.com)
Całkowitą nowością w Payback będą części z premiami. Zwiększą one maksymalną prędkość, przyspieszenie, nitro, aerodynamikę oraz hamowanie. Zdobyć można modyfikacje bogate w kilka premii, ale to bardzo rzadki i cenny towar.
Znaczący wpływ mają też producenci kupowanych części. Jeśli zamontujemy kilka rzeczy jednej firmy nasze osiągi dodatkowo podskoczą w górę. Każda marka cechuje się czymś innym. Przykładowo elementy Americana maksymalnie doładują nam nitro, inne poprawią aerodynamikę itd.
DODATKI INDYWIDUALNE
Nową opcją modyfikacji wizualnej naszego samochodu będą dodatki indywidualne. Co to takiego? Kolor nitro, kolor dymu z opon, neony czy zawieszenie pneumatyczne.
Wiem, wiem... to ostatnie budzi najwięcej emocji - już tłumaczę. Jeśli się zatrzymamy/zgasimy silnik nasz samochód automatycznie się obniży. Warto wtedy strzelić dobrą fotkę albo po prostu popatrzeć jakie mamy stylowe cacuszko.
Pozostałych modów chyba tłumaczyć nie trzeba. Z resztą nie za dużo jest informacji na ich temat, czekamy na gamescom.
TUNING NA TRASIE
Prowadzenie w Need for Speed to bardzo drażliwy temat. Jedni go kochają, drudzy nienawidzą. Ghost wpadł na świetny pomysł i wprowadził możliwość dostosowania prowadzenia do indywidualnych potrzeb. Niestety nie wyglądało to tak jak powinno. W Payback wprowadzono pewne zmiany w tym aspekcie. Najważniejszą z nich jest możliwość zmiany ustawień podczas jazdy. Teraz będzie dużo łatwiej, szybciej i przyjemniej a przede wszystkim skuteczniej.
Każda klasa aut ma własny zestaw suwaków odpowiednio przystosowany do danych warunków. Oczywiście jest pewna granica i z samochodu terenowego nie zrobimy driftcara jednym przesunięciem suwaka. Dana klasa ma swoje podstawowe cechy prowadzenia, których nie da się zagiąć.
Komentarze
Inna sprawa - interfejs jest cholernie cukierkowy. Nie wygląda to zbyt dobrze :/