26. lutego 2017
Inventer89
Prawdopodobne wymagania nowego NFS?
Odkąd Electronics Arts zaczęło stosować we wszystkich swoich grach jeden silnik graficzny, możemy nawet na kilka miesięcy przed premierą Need for Speeda przewidzieć jego prawdopodobne wymagania sprzętowe. I choćby z tego względu warto spojrzeć na opublikowaną dzisiaj specyfikację gry Mass Effect: Andromeda, która ukaże się w sprzedaży już 23 marca.
Kofiguracja minimalna:
System operacyjny: Windows 7, Windows 8.1 lub Windows 10 w wersji 64-bitowej,
Procesor: Intel Core i5-3570 lub AMD FX-6350,
Pamięć RAM: 8 GB,
Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 660 lub AMD Radeon HD 7850, ewentualnie inna z 2 GB pamięci,
Dysk twardy: co najmniej 55 GB wolnego miejsca.
Kofiguracja zalecana:
System operacyjny: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 w wersji 64-bitowej,
Procesor: Intel Core i7-4790 lub AMD FX-8350,
Pamięć RAM: 16 GB,
Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1060 3 GB lub AMD Radeon RX 480 4 GB,
Dysk twardy: co najmniej 55 GB wolnego miejsca.
O ile minimalna karta graficzna pozostaje bez zmian od jesiennej premiery Battlefield 1, to zaszła zmiana w procesorach. Need for Speed wymaga dwurdzeniowego, czterowątkowego CPU. Mass Effect: Andromeda wymaga już procesora czterordzeniowego, ale niżej taktowanego niż do Battlefield 1.
Wygląda na to, że znaczne wzrosty wymagań (jak choćby Rivals vs Need for Speed) mamy już za sobą, a silnik Frostbite jest teraz udoskonalany, by był bardziej wydajny i widowiskowy na możliwie najsłabszym sprzęcie.
Źródło: Origin
Kofiguracja minimalna:
System operacyjny: Windows 7, Windows 8.1 lub Windows 10 w wersji 64-bitowej,
Procesor: Intel Core i5-3570 lub AMD FX-6350,
Pamięć RAM: 8 GB,
Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 660 lub AMD Radeon HD 7850, ewentualnie inna z 2 GB pamięci,
Dysk twardy: co najmniej 55 GB wolnego miejsca.
Kofiguracja zalecana:
System operacyjny: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 w wersji 64-bitowej,
Procesor: Intel Core i7-4790 lub AMD FX-8350,
Pamięć RAM: 16 GB,
Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1060 3 GB lub AMD Radeon RX 480 4 GB,
Dysk twardy: co najmniej 55 GB wolnego miejsca.
O ile minimalna karta graficzna pozostaje bez zmian od jesiennej premiery Battlefield 1, to zaszła zmiana w procesorach. Need for Speed wymaga dwurdzeniowego, czterowątkowego CPU. Mass Effect: Andromeda wymaga już procesora czterordzeniowego, ale niżej taktowanego niż do Battlefield 1.
Wygląda na to, że znaczne wzrosty wymagań (jak choćby Rivals vs Need for Speed) mamy już za sobą, a silnik Frostbite jest teraz udoskonalany, by był bardziej wydajny i widowiskowy na możliwie najsłabszym sprzęcie.
Źródło: Origin
Komentarze
1. Czy szybciej będzie wersja konsolowa niż PC czy w takim samym czasie?
2. Obstawiamy zakłady czy w nowym NFS na PC będziemy zapadać się pod ziemię :v
Ad. 2. Nie, jeśli ma się w miarę nowy (i szybki) HDD lub SSD.
BTW Titanfall nie korzysta z Frostbite, co w ogóle trochę rujnuje ideę przewidywania wymagań NFS na pdostawie wymagań Andromedy i poprzednich gier EA.