13. listopada 2015
Radzio
POD MASKĄ #1 Szczegóły aktualizacji
Witajcie. Ghost rozpoczął serię artykułów Pod maską, dzięki którym zajrzymy za kulisy gry Need for Speed! Dzisiaj rozpoczynamy z implementowaniem pomysłów graczy. Mamy też rozpiskę zmian jakie przyniesie nowa aktualizacja!
Na dobry początek pracownicy Ghost Games chcieliby podziękować wszystkim fanom, którzy wspierali projekt nowego Need for Speeda Pozwólcie, że po prostu zacytuję fragment artykułu:
"Zanim omówimy plany na przyszłość, chcemy przede wszystkim Wam podziękować. To właśnie Wy, fani, wspieraliście nas w naszych wysiłkach, a ilość pochwał i komentarzy, jakie otrzymaliśmy od czasu ogłoszenia prac nad grą motywowała nas do stworzenia najlepszej gry z serii Need for Speed."
Pamiętajcie też, że przyszłość gry jest w Waszych rękach! Jeśli macie jakieś pomysły albo dostrzegacie jakieś błędy - informujcie. Ghost wyraźnie podkreślił, że chce stworzyć grę taką, jakiej chcecie i na jaką zasługujecie.
Need for Speed będzie cały czas rozbudowywany poprzez kolejne aktualizacje, w których znajdziemy nie tylko łatki, ale też zupełnie nową zawartość. I w tym miejscu przypomnę, że to wszystko za darmo.
Od czasu premiery najgorętszym tematem było zachowanie się kierowców SI. Skarżyliście się, że ich zachowanie było po prostu nienaturalne i bardzo denerwujące. Sztuczne zwalnianie oraz przyśpieszanie tuż przed linią mety strasznie rzucało się w oczy. W ramach nowej aktualizacji zostanie to poprawione.
A jeśli mowa o poprawkach to w zeszłym tygodniu pojawiła się łatka korygująca stabilność klatek na konsolach Xbox One. Jednak pierwszego, dużego update możemy się spodziewać pod koniec listopada. A co w nim znajdziemy?
- Lepiej wyważona sztuczna inteligencja
- Nowości w edytorze winyli:
Możliwość tworzenia lustrzanych odbić
Usprawniony system wyboru barwy
30 nowych, gotowych winyli
- Hoonicorn oraz Lamborghini Diablo Morohoshi-sana (jako prezenty po ukończeniu odpowiednich wątków fabularnych)
- Pierwsze spojrzenie na neony (wczesna wersja robocza Lamborghini Diablo Morohoshi-sana)
- Zwiększony maksymalny poziom REP (do 60)
- 3 nowe trofea i osiągnięcia
- Nowe wyzwania codzienne
- Ogólne poprawki i ulepszenia
Źródło: Need for Speed
Na dobry początek pracownicy Ghost Games chcieliby podziękować wszystkim fanom, którzy wspierali projekt nowego Need for Speeda Pozwólcie, że po prostu zacytuję fragment artykułu:
Pamiętajcie też, że przyszłość gry jest w Waszych rękach! Jeśli macie jakieś pomysły albo dostrzegacie jakieś błędy - informujcie. Ghost wyraźnie podkreślił, że chce stworzyć grę taką, jakiej chcecie i na jaką zasługujecie.
Need for Speed będzie cały czas rozbudowywany poprzez kolejne aktualizacje, w których znajdziemy nie tylko łatki, ale też zupełnie nową zawartość. I w tym miejscu przypomnę, że to wszystko za darmo.
Od czasu premiery najgorętszym tematem było zachowanie się kierowców SI. Skarżyliście się, że ich zachowanie było po prostu nienaturalne i bardzo denerwujące. Sztuczne zwalnianie oraz przyśpieszanie tuż przed linią mety strasznie rzucało się w oczy. W ramach nowej aktualizacji zostanie to poprawione.
A jeśli mowa o poprawkach to w zeszłym tygodniu pojawiła się łatka korygująca stabilność klatek na konsolach Xbox One. Jednak pierwszego, dużego update możemy się spodziewać pod koniec listopada. A co w nim znajdziemy?
- Lepiej wyważona sztuczna inteligencja
- Nowości w edytorze winyli:
Możliwość tworzenia lustrzanych odbić
Usprawniony system wyboru barwy
30 nowych, gotowych winyli
- Hoonicorn oraz Lamborghini Diablo Morohoshi-sana (jako prezenty po ukończeniu odpowiednich wątków fabularnych)
- Pierwsze spojrzenie na neony (wczesna wersja robocza Lamborghini Diablo Morohoshi-sana)
- Zwiększony maksymalny poziom REP (do 60)
- 3 nowe trofea i osiągnięcia
- Nowe wyzwania codzienne
- Ogólne poprawki i ulepszenia
Źródło: Need for Speed
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze