Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Tuning Panel
Aktualności
16. października 2015 Inventer89

Podsumowanie bety NFS'15

Podsumowanie bety NFS'15Studio Ghost Games stara się słuchać graczy - taki wniosek możemy wysnuć z dzisiejszego komunikatu od twórców Need for Speed. Po upublicznieniu bety, do studia napłynęło wiele sugestii i część z nich zostanie wdrożona do gry.

Przeprowadzenie zamkniętych beta testów stanowiło ważny moment dla wszystkich członków studia Ghost Games – nie dość, że był to istotny sprawdzian naszej infrastruktury i systemów gry, to jeszcze wielu z was miało okazję po raz pierwszy na własne oczy zobaczyć Need for Speed.

Głównym celem zamkniętej wersji beta było stworzenie warunków do przeprowadzenia serii testów technicznych, które chcieliśmy wykonać przed listopadową premierą gry. Dzięki nim zdobyliśmy cenne informacje na temat funkcjonowania naszych systemów przy dużej liczbie graczy.

Symulacje i prognozy nie dają niestety pełnego obrazu, a uzyskane od was informacje okazują się niezwykle wartościowe w okresie przygotowań do premiery i nie tylko.

Choć testy techniczne stanowiły główny cel zamkniętej wersji beta, bardzo ucieszyła nas możliwość zapoznania się z pełnymi pasji komentarzami waszego autorstwa. Chcielibyśmy teraz poświęcić chwilę, żeby omówić kilka spraw, które poruszyliście podczas testowania wersji beta oraz powiedzieć wam, co zamierzamy z nimi zrobić.

Nadal staramy się analizować otrzymane od was informacje, przemyślenia i opinie dotyczące zamkniętej wersji beta, jednakże powyższe zmiany to zaledwie początek. Ponieważ nasza gra będzie nieustannie rozwijana, wasze opinie będą miały wpływ na kształt Need for Speed, dlatego warto je regularnie nadsyłać.

Niedawno rozesłaliśmy ankiety do wszystkich uczestników zamkniętej wersji beta – jeśli ją już wypełniłeś(aś), serdecznie ci dziękujemy. Jeśli natomiast nie miałeś(aś) jeszcze czasu, poświęć pięć minut i daj nam znać, co myślisz.

Wielu z was pytało się, czy możliwe jest stworzenie lustrzanego odbicia w edytorze winyli. Z przyjemnością ogłaszamy, że w nadchodzącej aktualizacji edytora faktycznie pojawi się taka możliwość. Więcej szczegółów na ten temat pojawi się później.

Niekórzy z was komentowali też prędkość postępów, zwłaszcza to, że szybko mogliście zapełnić garaż tuningowanymi autami. Będziemy kontynuować równoważenie ekonomii, zarówno w przypadku pieniędzy jak i punktów REP. W dniu premiery zauważycie z pewnością, że postępy dokonywane są w normalnym tempie.

Wielu z was mówiło też o prędkości, z jaką SI prowadzi auta oraz jej zaciętości. Ten aspekt również zostanie poprawiony w wersji finalnej. Gdy w dniu premiery wyruszycie na ulice Ventura Bay, spotkacie na nich kierowców SI, którzy nie jeżdżą, jakby zatankowali paliwo rakietowe, jak miało to miejsce w zamkniętej wersji beta.

Raz jeszcze dziękujemy za udział w zamkniętych beta testach. Już nie możemy się doczekać, kiedy spotkamy się wspólnie na ulicach Ventura Bay.


W ramach polskiej społeczności NFS utworzyliśmy temat na forum dotyczący błędów i sugestii (który następnie przesłaliśmy do EA Polska) i w nim również najczęściej padającą sugestią było dodanie opcji lustrzanego odbicia winyli. Podoba mi się takie podejście producenta do graczy i jako PCtowiec jestem w stanie przebaczyć nawet tę półroczną obsuwę jaką zaserwowało nam studio.

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Dominik
    Dominik  ·  9 lata temu
    Panowie!!! Jestem spełniony. :3
    • Gregi
      Gregi  ·  9 lata temu
      Propsy dla Duchów za odbijanie naklejek Grin
      • sebastianek
        sebastianek  ·  9 lata temu
        Witness Them !!! Grin

        Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
        10 (0)0 %
        9 (0)0 %
        8 (0)0 %
        7 (0)0 %
        6 (0)0 %
        5 (0)0 %
        4 (0)0 %
        3 (0)0 %
        2 (0)0 %
        1 (0)0 %
        Ostatnie tematy
        Przywitajka
        18-11-2024 14:54dev1ance
        Strefa driftu
        03-11-2024 17:12Radzio
        Ekipa 50 lvl
        01-11-2024 11:14Windymanpol
        Problem z misją
        17-09-2024 04:43Ebeebe
        Polski jezyk
        13-09-2024 17:09dexterekk
        Prestige
        02-08-2024 22:34czablu012
        Ostatnie komentarze
        Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Z pewnością Motorfest ma o wiele ładniejszą grafikę niż Unbound XDDDD Bez porównania jakiegokolwiek...
        Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Z pewnością Motorfest ma o wiele ładniejszą grafikę niż Unbound XDDDD Bez porównania jakiegokolwiek...
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Tylko jaki jest sens porównywania pod kątem realizmu "plastikowego" Motorfest z Unbound, które samo...
        Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Mówię o Motorfest, dla mnie ta grafika jest plastikowa. Ale każdy może mieć inne odczucia :)
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Motorfest ma imo lepszą grafikę. Mówimy o tej samej grze czy masz na myśli TC2?
        Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Ok przesadziłem, nie miażdży, ale w TC jest wyraźnie słabsza :) Heat nie miał wsparcia w ogóle...
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Swoją drogą imo w Unbound za 3 miesiące powinny zacząć rotować sezony wraz z nagrodami, jeśli...
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Oj nie, Motorfesta graficznie nie miażdży. No i raczej NFS 2025, eol dla Unbound na 2 lata przed premierą...
        Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Chyba chciałeś napisać NFS 2026 ;) Nadzieja jest, ale na przyszły rok lepiej się nie nastawiać....
        dev1ance > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Minus za motocykl(mi się to kojarzy z Burnout Paradise i Midnight Club LA) i drugi za Integrę poliftową,...
        Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Motocykl to jest coś czego kompletnie się nie spodziewałem! Tradycyjnie szkoda, że wszystkie nowości...
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Przecież mam bekę z Celiki i FTO. A co do przeciętniaków, nie trzeba długo szukać - CRX, Prelude.
        Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        ITR to przeciętniak ale Celica której na drogach mozna spotkać całkiem sporo to już nie? xD
        Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Skoro ITR jest przeciętniakiem to wymień jeszcze z kilka równie dobrych, przednionapędowych hothatchy...
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Klasyków JDM + fur, do których Chad wali konia, tj. Mitsubishi FTO i ostatnia generacja Celiki. Za...
        Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Subaru jest mega, ciekawe kiedy dodadzą w końcu Skyline R33! Oby więcej takich klasyków JDM. Co...
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Integra totalnie mnie nie jara - uważam to auto za przeciętniaka z przerośniętą legendą, ale pewnie...
        702games_pl > Eclipse by serek
        Ja dodaje :)
        702games_pl > Ford Mustang
        Fajny. Ten biały pas robi robotę :D
        basiabuszak > RustyTheStalker
        o kurde, toz to moja mezczyzna B)
        Siekierka > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
        @Gustaw kiedy jakaś fura w jebound
        Radzio > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
        Fajnie, że za granicą update kosztuje 14,99 ($/€/£) :D a u nas 100zł XD Dlaczego nie w przedziale...
        MadaFaster > BMW M3 (Monopoly)
        Chyba jedyne co można ocenić na spokojnie, nie widząc że to próba replikowania auta z prawdziwego...
        Ostatnio dostępni
        czablu012
        czablu012
        Siekierka
        Siekierka
        Danio
        Danio
        dev1ance
        dev1ance
        J
        Jaurazi
        michciu1907
        michciu1907
        T
        Troepp
        D
        damczyk19934
        M
        msanchez96
        P
        pamoster
        Bazyl
        Bazyl
        K
        kemalkarasan7190
        Radzio
        Radzio
        C
        crisek1920
        przemyslawj84
        przemyslawj84
        Chad_MC
        Chad_MC
        Tobiasz Malicki
        Tobiasz Malicki
        P
        piecia15
        P
        pawcio137
        L
        luukisek
        M
        marioo231
        S
        szef12345
        7
        702games_pl
        F
        Foxxy97
        R
        reks12435
        Ankiety
        Jak oceniasz wsparcie NFS Unbound na 2024 rok?