16. października 2015
Inventer89
Podsumowanie bety NFS'15
Studio Ghost Games stara się słuchać graczy - taki wniosek możemy wysnuć z dzisiejszego komunikatu od twórców Need for Speed. Po upublicznieniu bety, do studia napłynęło wiele sugestii i część z nich zostanie wdrożona do gry.
Przeprowadzenie zamkniętych beta testów stanowiło ważny moment dla wszystkich członków studia Ghost Games – nie dość, że był to istotny sprawdzian naszej infrastruktury i systemów gry, to jeszcze wielu z was miało okazję po raz pierwszy na własne oczy zobaczyć Need for Speed.
Głównym celem zamkniętej wersji beta było stworzenie warunków do przeprowadzenia serii testów technicznych, które chcieliśmy wykonać przed listopadową premierą gry. Dzięki nim zdobyliśmy cenne informacje na temat funkcjonowania naszych systemów przy dużej liczbie graczy.
Symulacje i prognozy nie dają niestety pełnego obrazu, a uzyskane od was informacje okazują się niezwykle wartościowe w okresie przygotowań do premiery i nie tylko.
Choć testy techniczne stanowiły główny cel zamkniętej wersji beta, bardzo ucieszyła nas możliwość zapoznania się z pełnymi pasji komentarzami waszego autorstwa. Chcielibyśmy teraz poświęcić chwilę, żeby omówić kilka spraw, które poruszyliście podczas testowania wersji beta oraz powiedzieć wam, co zamierzamy z nimi zrobić.
Nadal staramy się analizować otrzymane od was informacje, przemyślenia i opinie dotyczące zamkniętej wersji beta, jednakże powyższe zmiany to zaledwie początek. Ponieważ nasza gra będzie nieustannie rozwijana, wasze opinie będą miały wpływ na kształt Need for Speed, dlatego warto je regularnie nadsyłać.
Niedawno rozesłaliśmy ankiety do wszystkich uczestników zamkniętej wersji beta – jeśli ją już wypełniłeś(aś), serdecznie ci dziękujemy. Jeśli natomiast nie miałeś(aś) jeszcze czasu, poświęć pięć minut i daj nam znać, co myślisz.
Wielu z was pytało się, czy możliwe jest stworzenie lustrzanego odbicia w edytorze winyli. Z przyjemnością ogłaszamy, że w nadchodzącej aktualizacji edytora faktycznie pojawi się taka możliwość. Więcej szczegółów na ten temat pojawi się później.
Niekórzy z was komentowali też prędkość postępów, zwłaszcza to, że szybko mogliście zapełnić garaż tuningowanymi autami. Będziemy kontynuować równoważenie ekonomii, zarówno w przypadku pieniędzy jak i punktów REP. W dniu premiery zauważycie z pewnością, że postępy dokonywane są w normalnym tempie.
Wielu z was mówiło też o prędkości, z jaką SI prowadzi auta oraz jej zaciętości. Ten aspekt również zostanie poprawiony w wersji finalnej. Gdy w dniu premiery wyruszycie na ulice Ventura Bay, spotkacie na nich kierowców SI, którzy nie jeżdżą, jakby zatankowali paliwo rakietowe, jak miało to miejsce w zamkniętej wersji beta.
Raz jeszcze dziękujemy za udział w zamkniętych beta testach. Już nie możemy się doczekać, kiedy spotkamy się wspólnie na ulicach Ventura Bay.
W ramach polskiej społeczności NFS utworzyliśmy temat na forum dotyczący błędów i sugestii (który następnie przesłaliśmy do EA Polska) i w nim również najczęściej padającą sugestią było dodanie opcji lustrzanego odbicia winyli. Podoba mi się takie podejście producenta do graczy i jako PCtowiec jestem w stanie przebaczyć nawet tę półroczną obsuwę jaką zaserwowało nam studio.
Przeprowadzenie zamkniętych beta testów stanowiło ważny moment dla wszystkich członków studia Ghost Games – nie dość, że był to istotny sprawdzian naszej infrastruktury i systemów gry, to jeszcze wielu z was miało okazję po raz pierwszy na własne oczy zobaczyć Need for Speed.
Głównym celem zamkniętej wersji beta było stworzenie warunków do przeprowadzenia serii testów technicznych, które chcieliśmy wykonać przed listopadową premierą gry. Dzięki nim zdobyliśmy cenne informacje na temat funkcjonowania naszych systemów przy dużej liczbie graczy.
Symulacje i prognozy nie dają niestety pełnego obrazu, a uzyskane od was informacje okazują się niezwykle wartościowe w okresie przygotowań do premiery i nie tylko.
Choć testy techniczne stanowiły główny cel zamkniętej wersji beta, bardzo ucieszyła nas możliwość zapoznania się z pełnymi pasji komentarzami waszego autorstwa. Chcielibyśmy teraz poświęcić chwilę, żeby omówić kilka spraw, które poruszyliście podczas testowania wersji beta oraz powiedzieć wam, co zamierzamy z nimi zrobić.
Nadal staramy się analizować otrzymane od was informacje, przemyślenia i opinie dotyczące zamkniętej wersji beta, jednakże powyższe zmiany to zaledwie początek. Ponieważ nasza gra będzie nieustannie rozwijana, wasze opinie będą miały wpływ na kształt Need for Speed, dlatego warto je regularnie nadsyłać.
Niedawno rozesłaliśmy ankiety do wszystkich uczestników zamkniętej wersji beta – jeśli ją już wypełniłeś(aś), serdecznie ci dziękujemy. Jeśli natomiast nie miałeś(aś) jeszcze czasu, poświęć pięć minut i daj nam znać, co myślisz.
Wielu z was pytało się, czy możliwe jest stworzenie lustrzanego odbicia w edytorze winyli. Z przyjemnością ogłaszamy, że w nadchodzącej aktualizacji edytora faktycznie pojawi się taka możliwość. Więcej szczegółów na ten temat pojawi się później.
Niekórzy z was komentowali też prędkość postępów, zwłaszcza to, że szybko mogliście zapełnić garaż tuningowanymi autami. Będziemy kontynuować równoważenie ekonomii, zarówno w przypadku pieniędzy jak i punktów REP. W dniu premiery zauważycie z pewnością, że postępy dokonywane są w normalnym tempie.
Wielu z was mówiło też o prędkości, z jaką SI prowadzi auta oraz jej zaciętości. Ten aspekt również zostanie poprawiony w wersji finalnej. Gdy w dniu premiery wyruszycie na ulice Ventura Bay, spotkacie na nich kierowców SI, którzy nie jeżdżą, jakby zatankowali paliwo rakietowe, jak miało to miejsce w zamkniętej wersji beta.
Raz jeszcze dziękujemy za udział w zamkniętych beta testach. Już nie możemy się doczekać, kiedy spotkamy się wspólnie na ulicach Ventura Bay.
W ramach polskiej społeczności NFS utworzyliśmy temat na forum dotyczący błędów i sugestii (który następnie przesłaliśmy do EA Polska) i w nim również najczęściej padającą sugestią było dodanie opcji lustrzanego odbicia winyli. Podoba mi się takie podejście producenta do graczy i jako PCtowiec jestem w stanie przebaczyć nawet tę półroczną obsuwę jaką zaserwowało nam studio.
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze