28. września 2015
Radzio
Volvo, Golf i dużo więcej!
Dzisiejszego popołudnia poznaliśmy aż 8 nowych aut! Ostrzegam - zróżnicowanie naprawdę powala na kolana i wprawi Was w osłupienie! Wśród motoryzacyjnch nowości debiutant w historii NFS, europejska legenda popularna także w Polsce, klasyczny muscle car, brytyjski supersamochód czy najnowsza generacja osławionego roadstera.
Volvo 242
Volvo 242 - DEBIUT MARKI W HISTORII NEED FOR SPEED!!! Absolutny szok, byłem przekonany, że obecność Szweda to jakaś pomyłka. Zaprezentowany w 1974 r. Ujmuje swoim wyglądem retro, na który ogromny wpływ mają kształt karoserii czy wygląd przednich reflektorów. Cechą charakterystyczną jest także długość pojazdu, wynosząca blisko 5 metrów. Bardzo popularny wśród skandynawskich tunerów.
Volkswagen Golf GTI
Volksvagen Golf GTI - któż z nas na polskich ulicach nie widział pierwszego Golfa? Malutkie autko idealnie nadające się do tuningu oraz driftingu. 112 koni mechanicznych aż prosi się o wsparcie, które będzie wymagało odpowiednich przeróbek mechanicznych. Niemiec ten posiada 4-cylindrowy silnik. Ostatnio pojawił się w The Run.
Porsche Cayman GT4
Porsche Cayman GT4 - jedno z najśliczniejszych Porsche ostatnich lat produkowane od 2012 roku. Projektując auto, wzorowano się na 550 Coupe i 904 Coupe z przełomu lat 50 i 60 XX wieku. Posiada silnik umiejscowiony centralnie, który pozwala rozwinąć aż 283 km/h. Przyspiesza od 0-100 km/h w 5 s. Konstrukcja zawieszenia jest oparta na tych samych rozwiązaniach, co w modelu Boxster.
Scion FR-S
Scion FR-S - odpowiednik obecnego w grze Subaru BRZ oraz Toyoty GT86. Japońskie auto sportowe z napędem na tylne koła oraz silnikiem typu "boxer". Dzięki zwrotnemu układowi kierowniczemu zakręty nie będą dla nas żadnym utrapieniem. Samochód, tak jak marka Scion należąca do Toyoty, kusi głównie rynek amerykańskiej motoryzacji. Prędkość maksymalna oscyluje w granicach 226 km/h.
McLaren 570S
McLaren 570S - ten Brytyjczyk po raz pierwszy pojawia się w świecie Need For Speed. Moc to słowo idealnie opisujące 570S - posiada on 3,8 litrowy silnik V8 generujący 562 KM. Przyspiesza do "setki" w zaledwie 3,2 s. Podwozie wykonano z lekkiego kompozytu węglowego. McLaren charakteryzuje się niepowtarzalnymi tylnymi reflektorami oraz drzwiami, przypominającymi motyla.
Ford Mustang Fox Body
Ford Mustang Fox Body - przedstawiciel III generacji nieśmiertelnych Mustangów. Był produkowany w latach 1978-1993. Pod maską kryje się 5-litrowy silnik V8. Dzięki m.in. napędowi na tylne koła idealnie nadaje się na driftu. Posiada niezwykle charakterystyczne tylne reflektory oraz kanciasty przód.
Mazda MX-5 [2015]
Mazda MX-5 [2015] - najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacyjny powraca w czwartym, najnowszym wcieleniu. Odróżnia się nowoczesnym i świeżym designem. Dzięki swojej lekkości będzie idealnie nadawał się do wyścigów po ciasnych i krętych uliczkach. Z pewnością cenny jest fakt, że "Miata" ma idealny rozkład masy - na każdą z osi przypada po 50%.
Ford Mustang Boss 302
Ford Mustang Boss 302 - żywa legenda i przedstawiciel amerykańskich "muscle carów". Debiutował w 1969 r. jako model homologowany tuningowanego Mustanga. Konkurent dla Chevroleta Camaro Z/28 pierwszej generacji. Charakteryzuje się głośnym silnikiem V8 i wyścigowym wyglądem, na który wpływają m.in. opcjonalne żaluzje i regulowany spoiler na klapie bagażnika.
BMW M3 E92
Honda S2000
Chevrolet Camaro Z28
Źródło: Need for Speed
By Danio & Radzio
Volvo 242
Volvo 242 - DEBIUT MARKI W HISTORII NEED FOR SPEED!!! Absolutny szok, byłem przekonany, że obecność Szweda to jakaś pomyłka. Zaprezentowany w 1974 r. Ujmuje swoim wyglądem retro, na który ogromny wpływ mają kształt karoserii czy wygląd przednich reflektorów. Cechą charakterystyczną jest także długość pojazdu, wynosząca blisko 5 metrów. Bardzo popularny wśród skandynawskich tunerów.
Volkswagen Golf GTI
Volksvagen Golf GTI - któż z nas na polskich ulicach nie widział pierwszego Golfa? Malutkie autko idealnie nadające się do tuningu oraz driftingu. 112 koni mechanicznych aż prosi się o wsparcie, które będzie wymagało odpowiednich przeróbek mechanicznych. Niemiec ten posiada 4-cylindrowy silnik. Ostatnio pojawił się w The Run.
Porsche Cayman GT4
Porsche Cayman GT4 - jedno z najśliczniejszych Porsche ostatnich lat produkowane od 2012 roku. Projektując auto, wzorowano się na 550 Coupe i 904 Coupe z przełomu lat 50 i 60 XX wieku. Posiada silnik umiejscowiony centralnie, który pozwala rozwinąć aż 283 km/h. Przyspiesza od 0-100 km/h w 5 s. Konstrukcja zawieszenia jest oparta na tych samych rozwiązaniach, co w modelu Boxster.
Scion FR-S
Scion FR-S - odpowiednik obecnego w grze Subaru BRZ oraz Toyoty GT86. Japońskie auto sportowe z napędem na tylne koła oraz silnikiem typu "boxer". Dzięki zwrotnemu układowi kierowniczemu zakręty nie będą dla nas żadnym utrapieniem. Samochód, tak jak marka Scion należąca do Toyoty, kusi głównie rynek amerykańskiej motoryzacji. Prędkość maksymalna oscyluje w granicach 226 km/h.
McLaren 570S
McLaren 570S - ten Brytyjczyk po raz pierwszy pojawia się w świecie Need For Speed. Moc to słowo idealnie opisujące 570S - posiada on 3,8 litrowy silnik V8 generujący 562 KM. Przyspiesza do "setki" w zaledwie 3,2 s. Podwozie wykonano z lekkiego kompozytu węglowego. McLaren charakteryzuje się niepowtarzalnymi tylnymi reflektorami oraz drzwiami, przypominającymi motyla.
Ford Mustang Fox Body
Ford Mustang Fox Body - przedstawiciel III generacji nieśmiertelnych Mustangów. Był produkowany w latach 1978-1993. Pod maską kryje się 5-litrowy silnik V8. Dzięki m.in. napędowi na tylne koła idealnie nadaje się na driftu. Posiada niezwykle charakterystyczne tylne reflektory oraz kanciasty przód.
Mazda MX-5 [2015]
Mazda MX-5 [2015] - najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacyjny powraca w czwartym, najnowszym wcieleniu. Odróżnia się nowoczesnym i świeżym designem. Dzięki swojej lekkości będzie idealnie nadawał się do wyścigów po ciasnych i krętych uliczkach. Z pewnością cenny jest fakt, że "Miata" ma idealny rozkład masy - na każdą z osi przypada po 50%.
Ford Mustang Boss 302
Ford Mustang Boss 302 - żywa legenda i przedstawiciel amerykańskich "muscle carów". Debiutował w 1969 r. jako model homologowany tuningowanego Mustanga. Konkurent dla Chevroleta Camaro Z/28 pierwszej generacji. Charakteryzuje się głośnym silnikiem V8 i wyścigowym wyglądem, na który wpływają m.in. opcjonalne żaluzje i regulowany spoiler na klapie bagażnika.
BMW M3 E92
Honda S2000
Chevrolet Camaro Z28
Źródło: Need for Speed
By Danio & Radzio
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze
Ogólnie carlista już wygląda genialnie