15. września 2015
Radzio
Tuning - personalizacja prowadzenia
Informacji o tuningu ciąg dalszy. Nadszedł czas na kolejną część - personalizacja prowadzenia.
W nowej odsłonie Need for Speed możemy dostosować styl prowadzenia naszego auta do osobistych upodobań i umiejętności. Fani starszych części serii z pewnością wybiorą przyczepność a zwolennicy najnowszych odsłon drift.
Jeśli myślicie, że regulacja prowadzenia będzie odbywała się za pomocą jednego suwaka to jesteście w błędzie. Ghost znowu zaskakuje! Dostępne będą opcje o jakich nawet nie marzyliśmy. Ciśnienie w oponach, siła docisku, kąt obrotu kierownicy, układ różnicowy czy siła hamowania - wszystko możemy dostosować.
Szczegółową listę dostępnych opcji możecie zobaczyć poniżej:
Źródło: Need for Speed
W nowej odsłonie Need for Speed możemy dostosować styl prowadzenia naszego auta do osobistych upodobań i umiejętności. Fani starszych części serii z pewnością wybiorą przyczepność a zwolennicy najnowszych odsłon drift.
Jeśli myślicie, że regulacja prowadzenia będzie odbywała się za pomocą jednego suwaka to jesteście w błędzie. Ghost znowu zaskakuje! Dostępne będą opcje o jakich nawet nie marzyliśmy. Ciśnienie w oponach, siła docisku, kąt obrotu kierownicy, układ różnicowy czy siła hamowania - wszystko możemy dostosować.
Szczegółową listę dostępnych opcji możecie zobaczyć poniżej:
Ciśnienie w przednich i tylnych oponach
Zmiana ciśnienia w oponach jest dobrym sposobem, by wyregulować przyczepność z przodu i z tyłu. Nieważne, czy zwiększysz ją z przodu, czy zmniejszysz z tyłu – w rezultacie otrzymasz auto, które łatwiej wchodzi w drift. Podobnie zmniejszenie przyczepności z przodu auta i zwiększenie jej z tyłu sprawia, że podczas wchodzenia w zakręty tyłem auta będzie mniej zarzucać.
Reakcja na ruch kierownicy
Szybka reakcja na ruchy kierownicą sprawia, że auto będzie reagować gwałtowniej, co doskonale sprawdza się przy jeździe driftem. Wolniejsza reakcja oznacza z kolei, że auto będzie stabilniejsze i trudniej będzie ci stracić nad nim panowanie.
Kąt obrotu kierownicy
Większy kąt obrotu kierownicy oznacza, że łatwiej ci będzie zachować drift. Z kolei mniejszy kąt obrotu wiąże się z niższym współczynnikiem poślizgu bocznego, przez co utrzymanie pełnego driftu jest trudniejsze.
Asysta driftu z hamowaniem
Włączenie asysty driftu z hamowaniem zwiększa prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem. Wyłączenie tej opcji zmniejsza prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem.
Asysta stabilności driftu
Asysta stabilności driftu znacznie ułatwia utrzymywanie driftu i panowanie nad nim. Wyłączenie tej opcji oznacza, że kontrola stabilności driftu nie będzie dostępna. Zachowaj rozwagę, kiedy korzystasz z tej opcji!
Kontrola startu
Kontrola startu pozwala na stabilizować auto podczas ruszania, ograniczając zarzucanie tyłem i buksowanie kół.
Układ różnicowy
Zablokowany układ różnicowy oznacza, że koła po lewej i prawej zawsze będą się obracać w tym samym tempie. Sprawia to, że auto będzie łatwiej wpadać w poślizg, a zarazem w drift.
Siła docisku
Siła docisku zwiększa trakcję przy dużych prędkościach, przez co auto pewniej wchodzi w zakręty.
Siła hamowania
Mocne hamulce blokują koła wcześniej, wprowadzając auto w poślizg, który można wykorzystać podczas driftu.
Rozkład siły hamowania
Regulacja rozkładu siły hamowania zwiększa przeniesienie masy podczas hamowania. Jeśli przesuniesz ją naprzód, auto łatwo będzie tracić przyczepność, naturalnie wchodząc w drift.
Przyczepność opon
Od przyczepności opon będzie zależeć łatwość, z jaką auto wchodzi w drift podczas manewrów kierownicą.
Siła hamulca ręcznego
Mocny hamulec ręczny ułatwia wykonanie zwrotu o 180 stopni. Słabszy hamulec pozwala wchodzić w drift przy mniejszej utracie prędkości, a także umożliwia wykonywanie serii driftów.
Sztywność sprężyn
Regulacja sztywności sprężyn pozwoli ci wyregulować uginanie się zawieszenia i skłonność pojazdu do nurkowania. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z przodu i z tyłu.
Stabilizatory
Stabilizatory pozwalają wyregulować przechył poprzeczny pojazdu. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z lewej i prawej strony auta.
Nitro
Zwiększenie mocy sprawi, że nitro będzie bardziej zwiększać prędkość auta kosztem czasu przyspieszenia. Wydłużenie czasu sprawi, że nitro będzie słabsze, ale efekty jego działania będą trwać dłużej.
Źródło: Need for Speed
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze