05. lutego 2011
Siekierka
Nowe auta w Shifcie 2!
Mimo tego, iż większość gdzieś powyjeżdżała, to na stronie dalej panuje nieustanny ruch. Z Shifta 2 dosłownie co chwilę wycieka coś nowego - to jakieś screeny, to jakieś gameplaye... Dzięki temu ci, którym ferie się skończyły, albo ci, którym podczas nich się nudzi, mają tak naprawdę co robić - aktualnie nie ma przecież w co grać. Hot Pursuit dawno stoi dawno odłożony na półce, inne tytuły się zapewne już znudziły... Dobrze, że w tym roku czeka nas kilka niezwykle gorących premier.
Pamiętacie, jak mówiłem o tym, że panowie z Electronic Arts w każdy poniedziałek ujawniać nam będą nowe marki, które znajdą się w Shifcie, a w czwartki trasy? Wczoraj zaprezentowałem Wam cztery nowe tory. Widocznie Slightly Mad Studios się trochę pośpieszyło, gdyż już dzisiaj, a nie w poniedziałek, zaprezentowano nam... Kolejną firmę! Auta przez nią wyprodukowane odnosiły sukcesy zarówno w takich wyścigach, jak LeMans, czy w zawodach driftingowych.
Mazda - znany, japoński producent, z siedzibą w Hiroshimie w Japonii. Słynie głównie ze stosowania w swoich "wyrobach" silników Wankla. Jak pisałem, odnosi spore sukcesy - modele RX-7 i RX-8 chętnie wykorzystywane są jako bazy aut do driftu, a prototyp 787b jest pierwszym na świecie samochodem z silnikiem rotacyjnym, który wygrał wyścig LeMans! Było to w 1991 roku. Mazda została pierwszą firmą spoza USA i Europy, której udało się tak zaszczytny tytuł zdobyć. Niestety, aktualnie w ofercie samochodów z "wirującym tłokiem" brak - model RX-8 został zniszczony przez normę emisji spalin Euro 5. Taka sytuacja ma się jednak zmienić...
W grze ujrzymy "aż" trzy modele japońskiego producenta: dwie odmiany RX-7 oraz jedną RX-8. Zdaje mi się jednak, że będzie ich co najmniej o jedną odmianę "siódemki" więcej, gdyż między nimi został wolne miejsce. Tak samo jest w przypadku innych producentów, więc tym, że podano tylko trzy modele Lamborghini nie musicie się martwić - na sto procent będą przynajmniej kolejne dwa.
Zacznijmy może od najbardziej znanego Wam auta, czyli RX-7. Samochód ten cieszy się niezwykłą popularnością w światku tuningowym - bardzo dużo osób jako bazę do przeróbek bierze właśnie ten model Mazdy. Danych technicznych niestety, nie mogę podać, bo to, co podano na stronie Shifta 2, jest co najmniej zaskakujące - 5.09s do setki i v-max 219 mph?! Według oficjalnych danych prędkość maksymalna wynosi 250 kilometrów na godzinę, a nie grubo ponad 300. To jednak wydanie od Speed Hunters, z dużym tylnym skrzydłem i złotymi felgami - szkoda tylko, że na zdjęciach na takie nie wyglądają.
Przyszła pora na mniej znany Wam model - RX-7 FC3S. Jest to jeden z debiutantów w serii NFS i miejmy nadzieję, iż trafi też do kolejnej części. Napędzana takim samym silnikiem, co jej następczyni, osiąga moc 185 koni mechanicznych i rozpędza się do 145 mph. Do setki rozpędza się w 8.6 sekundy, a więc dość niewiele, biorąc pod uwagę, iż samochód ma już przeszło 20 lat.
Na koniec został bardzo znany wam samochód, którego europejska produkcja zakończyła się z końcem 2010 roku - Mazda RX-8. Jest to chyba jedyny typowo sportowy samochód na świecie, który posiada 2 pary drzwi - tylne siedzenia należy raczej traktować jako awaryjne. Aktualnie RX-8 to ostatni samochód z silnikiem rotacyjnym, który wydał japoński producent. Napędzany 240-konną, 1.3-litrową jednostką osiąga prędkość maksymalną 139 mph i rozpędza się do setki w zaledwie 6.6 sekundy.
Jeśli chcecie zobaczyć zdjęcia owych samochodów, to zapraszam na oficjalną stronę Shifta 2: Unleashed, gdzie oprócz fotografii znajdziecie także dane techniczne oraz opisy wyżej opisanych samochodów.
Pamiętacie, jak mówiłem o tym, że panowie z Electronic Arts w każdy poniedziałek ujawniać nam będą nowe marki, które znajdą się w Shifcie, a w czwartki trasy? Wczoraj zaprezentowałem Wam cztery nowe tory. Widocznie Slightly Mad Studios się trochę pośpieszyło, gdyż już dzisiaj, a nie w poniedziałek, zaprezentowano nam... Kolejną firmę! Auta przez nią wyprodukowane odnosiły sukcesy zarówno w takich wyścigach, jak LeMans, czy w zawodach driftingowych.
Mazda - znany, japoński producent, z siedzibą w Hiroshimie w Japonii. Słynie głównie ze stosowania w swoich "wyrobach" silników Wankla. Jak pisałem, odnosi spore sukcesy - modele RX-7 i RX-8 chętnie wykorzystywane są jako bazy aut do driftu, a prototyp 787b jest pierwszym na świecie samochodem z silnikiem rotacyjnym, który wygrał wyścig LeMans! Było to w 1991 roku. Mazda została pierwszą firmą spoza USA i Europy, której udało się tak zaszczytny tytuł zdobyć. Niestety, aktualnie w ofercie samochodów z "wirującym tłokiem" brak - model RX-8 został zniszczony przez normę emisji spalin Euro 5. Taka sytuacja ma się jednak zmienić...
W grze ujrzymy "aż" trzy modele japońskiego producenta: dwie odmiany RX-7 oraz jedną RX-8. Zdaje mi się jednak, że będzie ich co najmniej o jedną odmianę "siódemki" więcej, gdyż między nimi został wolne miejsce. Tak samo jest w przypadku innych producentów, więc tym, że podano tylko trzy modele Lamborghini nie musicie się martwić - na sto procent będą przynajmniej kolejne dwa.
Zacznijmy może od najbardziej znanego Wam auta, czyli RX-7. Samochód ten cieszy się niezwykłą popularnością w światku tuningowym - bardzo dużo osób jako bazę do przeróbek bierze właśnie ten model Mazdy. Danych technicznych niestety, nie mogę podać, bo to, co podano na stronie Shifta 2, jest co najmniej zaskakujące - 5.09s do setki i v-max 219 mph?! Według oficjalnych danych prędkość maksymalna wynosi 250 kilometrów na godzinę, a nie grubo ponad 300. To jednak wydanie od Speed Hunters, z dużym tylnym skrzydłem i złotymi felgami - szkoda tylko, że na zdjęciach na takie nie wyglądają.
Przyszła pora na mniej znany Wam model - RX-7 FC3S. Jest to jeden z debiutantów w serii NFS i miejmy nadzieję, iż trafi też do kolejnej części. Napędzana takim samym silnikiem, co jej następczyni, osiąga moc 185 koni mechanicznych i rozpędza się do 145 mph. Do setki rozpędza się w 8.6 sekundy, a więc dość niewiele, biorąc pod uwagę, iż samochód ma już przeszło 20 lat.
Na koniec został bardzo znany wam samochód, którego europejska produkcja zakończyła się z końcem 2010 roku - Mazda RX-8. Jest to chyba jedyny typowo sportowy samochód na świecie, który posiada 2 pary drzwi - tylne siedzenia należy raczej traktować jako awaryjne. Aktualnie RX-8 to ostatni samochód z silnikiem rotacyjnym, który wydał japoński producent. Napędzany 240-konną, 1.3-litrową jednostką osiąga prędkość maksymalną 139 mph i rozpędza się do setki w zaledwie 6.6 sekundy.
Jeśli chcecie zobaczyć zdjęcia owych samochodów, to zapraszam na oficjalną stronę Shifta 2: Unleashed, gdzie oprócz fotografii znajdziecie także dane techniczne oraz opisy wyżej opisanych samochodów.
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze
taki sam którym G.Staszewski staruje w drifcie