01. kwietnia 2015
Inventer89
Dobrze mieć znajomego w branży gier
W końcu! Ile można czekać na info o nowym NFSie? Jak wiecie (lub nie) Kid Kobon pracuje w firmie testującej gry komputerowe - testował m.in. Forzę Horizon 2 zanim pojawiły się o niej pierwsze informacje. Ostatnio przestał się pojawiać na multi w Most Wanted i dziś dowiadujemy się dlaczego.
Jak wiemy, o tej porze czy to Most Wanted 2012 czy Rivals były już w fazie późnej bety i spływały pierwsze grafiki owych NFSów. No ale o więcej info było już trudniej. Ale od czego są znajomi zatrudnieni w branży gier? Firma, w której pracuje Kid Kobon współpracuje z Microsoftem (testy gier na Xbox) i od jakiegoś czasu Kid gra w polską, na razie testową wersję nowego i ostatniego Need for Speeda. Nie od dziś wiemy, że seria NFS jest gorącym ziemniakiem - Black Box, Criterion Games, Ghost... w ostatnich latach więcej studiów woli wziąć każdą inną markę, byle by nie NFS. No, ale zanim to się stanie, spójrzmy jak prezentuje się gra:
Moim zdaniem będzie to najlepszy NFS ever, lecz już ostatni (tak nam powiedziało EA), dlatego tak chcą się postarać aby ostatnią dobrą grą zamknąć serię NFS. Otrzymamy to na co chyba wszyscy oczekiwali. Fabuła będzie osadzona w mieście Riversview i tak będzie to miasto, gdzie nie doświadczymy dużych i otwartych przestrzeni. Powróci dobrze znany tuning, niestety nie Autosculpt, ale przygotowane przez twórców części wizualne jak i mechaniczne. Powstanie też baza projektów aut w której to gracze będą oceniać projekty punktami RepPoints, które będą zdobywane za wygrane wyścigi. Niestety, nie zrezygnowano z kolizji w stylu Burnout, nadal je zobaczymy i będą denerwować nas jak zawsze do tej pory. Lista aut będzie chyba największą do tej pory, ale nie ogromną. Szacowana jest liczba aut na poziomie 80, ale w tej fazie projektu nie wiadomo ile będzie w jej końcowej fazie. Gra będzie posiadać cykl dnia i nocy, ale o każdej porze dnia będą inne wyścigi. W nocy bardziej undergroundowe i ustawione (większa liczba graczy), w dzień natomiast bardziej wymagająco (intensywny ruch uliczny), lecz mniej graczy (4 podczas wyścigu). Nie zabraknie też i zmiennych efektów pogodowych, ale nie będzie śniegu. Policja będzie działać i w dzień jak i w nocy, nie dając nam wytchnienia, dlatego też zamysł wyścigów z tak małą liczbą zawodników AI. Jak zawsze będzie nitro, lecz na ten moment designerzy nie mogą się zdecydować jak będzie ładowane (pojedyncze butle, czy pasek jak wcześniej). Fabuła dla pojedynczego gracza będzie przypominać trochę Undercovera. Filmowa fabuła pomimo jej krótkiego trwania (nie tak krótkiego jak The Run) będzie bardzo emocjonująca i trzymająca w napięciu. Z multiplayerem są rozważane dwie wersje i prawdopodobnie obie mogą wejść do finalnej wersji gry.
Tak więc szykujcie komputery i konsole, bo ta bestia ma problemy z optymalizacją i może sporo potrzebować, ale może uda się ją okiełznać. Pozostaje czekać do późnej jesieni
Aktualizacja 2.04.2015:
Oczywiście informacje o nowym NFSie były primaaprilisowym żartem
Jak wiemy, o tej porze czy to Most Wanted 2012 czy Rivals były już w fazie późnej bety i spływały pierwsze grafiki owych NFSów. No ale o więcej info było już trudniej. Ale od czego są znajomi zatrudnieni w branży gier? Firma, w której pracuje Kid Kobon współpracuje z Microsoftem (testy gier na Xbox) i od jakiegoś czasu Kid gra w polską, na razie testową wersję nowego i ostatniego Need for Speeda. Nie od dziś wiemy, że seria NFS jest gorącym ziemniakiem - Black Box, Criterion Games, Ghost... w ostatnich latach więcej studiów woli wziąć każdą inną markę, byle by nie NFS. No, ale zanim to się stanie, spójrzmy jak prezentuje się gra:
Moim zdaniem będzie to najlepszy NFS ever, lecz już ostatni (tak nam powiedziało EA), dlatego tak chcą się postarać aby ostatnią dobrą grą zamknąć serię NFS. Otrzymamy to na co chyba wszyscy oczekiwali. Fabuła będzie osadzona w mieście Riversview i tak będzie to miasto, gdzie nie doświadczymy dużych i otwartych przestrzeni. Powróci dobrze znany tuning, niestety nie Autosculpt, ale przygotowane przez twórców części wizualne jak i mechaniczne. Powstanie też baza projektów aut w której to gracze będą oceniać projekty punktami RepPoints, które będą zdobywane za wygrane wyścigi. Niestety, nie zrezygnowano z kolizji w stylu Burnout, nadal je zobaczymy i będą denerwować nas jak zawsze do tej pory. Lista aut będzie chyba największą do tej pory, ale nie ogromną. Szacowana jest liczba aut na poziomie 80, ale w tej fazie projektu nie wiadomo ile będzie w jej końcowej fazie. Gra będzie posiadać cykl dnia i nocy, ale o każdej porze dnia będą inne wyścigi. W nocy bardziej undergroundowe i ustawione (większa liczba graczy), w dzień natomiast bardziej wymagająco (intensywny ruch uliczny), lecz mniej graczy (4 podczas wyścigu). Nie zabraknie też i zmiennych efektów pogodowych, ale nie będzie śniegu. Policja będzie działać i w dzień jak i w nocy, nie dając nam wytchnienia, dlatego też zamysł wyścigów z tak małą liczbą zawodników AI. Jak zawsze będzie nitro, lecz na ten moment designerzy nie mogą się zdecydować jak będzie ładowane (pojedyncze butle, czy pasek jak wcześniej). Fabuła dla pojedynczego gracza będzie przypominać trochę Undercovera. Filmowa fabuła pomimo jej krótkiego trwania (nie tak krótkiego jak The Run) będzie bardzo emocjonująca i trzymająca w napięciu. Z multiplayerem są rozważane dwie wersje i prawdopodobnie obie mogą wejść do finalnej wersji gry.
Tak więc szykujcie komputery i konsole, bo ta bestia ma problemy z optymalizacją i może sporo potrzebować, ale może uda się ją okiełznać. Pozostaje czekać do późnej jesieni
Aktualizacja 2.04.2015:
Oczywiście informacje o nowym NFSie były primaaprilisowym żartem
Komentarze