15. listopad 2013
Radzio
Chevrolet w Rivals - piękna i bestia?
Tak jak wczoraj obiecałem, dwa samochody dostaną newsa. Najwięcej waszych głosów zdobył CHEVROLET CORVETTE STINGRAY, który nie dał żadnych szans Pagani. Wśród policyjnych wozów było już bardziej ciekawie. Tylko jednym głosem CAMARO ZL1 wygrał z Ferrari.
Nowy Chevrolet Corvette C7 otrzymał oznaczenie Stingray. Nazwą tą mogą się poszczycić tylko najlepsze modele Corvetty - idealne połączenie technologii z nowoczesnym wyglądem. Siódma generacja sportowego auta została skonstruowana od podstaw z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań. Podwozie, rama, jednostka napędowa oraz nadwozie to zupełna rewolucja dla Corvetty. W celu obniżenia masy własnej, samochód został skonstruowany z włókna węglowego, kompozytów oraz aluminium. Środek ciężkości przesunięto do tyłu, czego efektem jest optymalny rozkład mas w stosunku 50/50.
Mimo wagi rzędu 1500 kg oraz opływowym kształtom, Stingray nie należy do najmocniejszych wozów. Silnik LT1 V8 o pojemności 6,2 litra generuje moc 460 KM (gdyby było o te 100 więcej...). Rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 320 km/h.
Drugim autem jakie wybraliście jest Chevrolet Camaro ZL1. Chyba idealnie pasujący do roli radiowozu. Niezwykle mocny, muscle z prawdziwego zdażenia. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Sercem tego potwora jest silnik V8 o pojemności 6,2 l z kompresorem i mocą 580 KM. Prędkość maksymalna wynosi 300 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h to tylko 3,9 s. Jak to jest, że duże i ciężkie Camaro jest niemal równe ze Stingray?
Układ wydechowy pozwala silnikowi oddychać pełnym gardłem, co objawia się bardzo głośnym rykiem! Na pewno może to zdekoncentrować, a nawet przestraszyć naszych rywali w Need for Speed Rivals. Gotowi na polowanie?
Nowy Chevrolet Corvette C7 otrzymał oznaczenie Stingray. Nazwą tą mogą się poszczycić tylko najlepsze modele Corvetty - idealne połączenie technologii z nowoczesnym wyglądem. Siódma generacja sportowego auta została skonstruowana od podstaw z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań. Podwozie, rama, jednostka napędowa oraz nadwozie to zupełna rewolucja dla Corvetty. W celu obniżenia masy własnej, samochód został skonstruowany z włókna węglowego, kompozytów oraz aluminium. Środek ciężkości przesunięto do tyłu, czego efektem jest optymalny rozkład mas w stosunku 50/50.
Mimo wagi rzędu 1500 kg oraz opływowym kształtom, Stingray nie należy do najmocniejszych wozów. Silnik LT1 V8 o pojemności 6,2 litra generuje moc 460 KM (gdyby było o te 100 więcej...). Rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 320 km/h.
Drugim autem jakie wybraliście jest Chevrolet Camaro ZL1. Chyba idealnie pasujący do roli radiowozu. Niezwykle mocny, muscle z prawdziwego zdażenia. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Sercem tego potwora jest silnik V8 o pojemności 6,2 l z kompresorem i mocą 580 KM. Prędkość maksymalna wynosi 300 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h to tylko 3,9 s. Jak to jest, że duże i ciężkie Camaro jest niemal równe ze Stingray?
Układ wydechowy pozwala silnikowi oddychać pełnym gardłem, co objawia się bardzo głośnym rykiem! Na pewno może to zdekoncentrować, a nawet przestraszyć naszych rywali w Need for Speed Rivals. Gotowi na polowanie?
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze
Cytat
To prawda. Mi brakuje 5km/h do papierkowej prędkości w moim Polo. xD
Ale z kolei niektóre seryjne wozy mają blokadę do 250km/h a w rzeczywistości można by wycisnąć dużo więcej, ale trzeba ściągnąć blokadę, a z kolei to wiąże się z utrata gwarancji.