Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Tuning Panel
Aktualności
21. sierpnia 2013 Radzio

Trochę nowych informacji o karierze

Trochę nowych informacji o karierzeWitajcie. Jeśli przegapiliście wczorajszą konferencje Electronic Arts na Gamescom 2013 TUTAJ możecie obejrzeć jej przebieg. Ja osobiście mam mały niedosyt, ponieważ liczyłem na jakiś konkretny gameplay z Rivals. Pozostaje tylko czekać na jakieś nagrania z targów...

Dzisiaj przygotowałem dla was trochę informacji. Po pierwsze, ścieżka kariery w Need for Speed: Rivals zapewni nam około 12 godzin zabawy, po 6 godzin dla ściganych i policji. Studio Ghost Games zapewnia, że każde podejście do gry zapewnia zupełnie inne emocje. Craig Sullivan, dyrektor kreatywny produkcji poinformował, że Rivals podzielono na dwie części.

W roli stróża prawa wykonujemy określone „Zadania” (ang. Assignments), w których skład wchodzi maksymalnie 6 wyzwań. Każda z takich list zadań będzie zupełnie odmienna i będzie posiadała poziom trudności (easy, medium, hard) W dowolnym momencie mamy do dyspozycji 3 pakiety zadań ( zapewne dostosowane do 3 klas: funkcjonariusz patrolujący drogi, egzekwujący przepisy (taran) oraz ujawniony wczoraj tajniak). Po ukończeniu wszystkich aktywności z danego zestawu, dostajemy nową co raz to trudniejszą.

Kariera ściganego wygląda podobnie, jednak "Zadania" zostają zastąpione „Listą Prędkości” (ang. Speed List), o której wspomniałem w poprzednim newsie. Tutaj również wybieramy spośród 3 zróżnicowanych list. Jedna z nich może koncentrować się na pościgach, druga na wyścigach, inna na naszych umiejętnościach takich jak drift czy długi skok.

- Pozytywnym elementem „List Prędkości” i „Zadań” jest różnorodność, którą wprowadzamy do rozgrywki i samego gatunku. Gry wyścigowe potrafią szybko się znudzić. Kocham grać w Forzę czy Gran Turismo, ale jedyne, co tam robimy, to bierzemy udział w wyścigach lub zdobywamy licencję. Forza Horizon jest nieco bardziej różnorodna, ale niewiele więcej. No i nie oferuje możliwości gry jako policjant.

- Różnorodność w naszej grze polega na możliwości wyboru strony konfliktu i przełączaniu się pomiędzy nimi; polega też na wyborze pomiędzy „Listami Prędkości” i „Zadań”, i różnych stylach rozgrywki wewnątrz samych list. W miarę rosnącego poziomu trudności, gracz może wybrać preferowaną ścieżkę.


Sullivan dodaje, że przechodząc jedną ze ścieżek w przeciągu 6 godzin powinniśmy zaliczyć około 20 takich list. Czyli w całej grze mniej więcej 40. Po ukończeniu gry, zawsze będzie istniała możliwość powrotu do pominiętych zestawów. Tryb singleplayer NFS Rivals ma otaczać pewna historia, którą przedstawią przerywniki filmowe. Szczegóły są jednak nieznane. Cieszy fakt, że coś takiego w ogóle będzie miało miejsce.

Informacje na podstawie:
artykułu Need for Speed: Rivals - tryb kariery "nigdy nie będzie taki sam" | eurogamer.pl

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Radzio
    Radzio  ·  11 lata temu
    Mam nadzieję, że dobrze to wytłumaczyłem xD
    • Inventer89
      Inventer89  ·  11 lata temu
      Wygląda to ciekawie, choć tylko 12h rozgrywki... Chyba więcej miał HP. Oczywiście EA będzie stawiać na pierwszy miejscu rozgrywkę online, ale jak widać po tym jak gram w MW, nie zawsze znajdzie się kompana do grania. Ja np. zasiadam do gier często po 22:00 gdzie część już idzie spać, więc dla mnie multi wciąż stanowi dodatek, a nie podstawę gry. Na pewno z czasem wydadzą DLC z nowymi samochodami i dodatkowymi Speed listami, ale płacić znów stówkę za parę zadań i samochodów to trochę przegięcie.
      • R
        Reev  ·  11 lata temu
        Hmm. Czyli możliwe, iż pojawi się coś w deseń fabuły. Jednak i tak The Crew > Rivals.
        • Radon
          Radon  ·  11 lata temu
          No, brzmi ciekawie. HP i MW pod względem konstrukcji trybu dla jednego gracza były dość prymitywne, tutaj zdaje się to być bardziej złożone. W połączeniu z jakąś "pewną historią", ładną grafiką, odpowiednio dobraną muzyką (która mam nadzieję, że będzie właśnie odpowiednio dobrana) daje to szanse na dobrą i klimatyczną grę wyścigową.
          • Bazyl
            Bazyl  ·  11 lata temu
            Jedyne co mi się podoba, że nie korzystają z nazwy ze starego NFS tak jak to było w HP i MW.
            • P
              piocar  ·  11 lata temu
              Zaciekawili mnie tym, zobaczymy jak to finalnie wyjdzie Grin

              Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
              10 (0)0 %
              9 (0)0 %
              8 (0)0 %
              7 (0)0 %
              6 (0)0 %
              5 (0)0 %
              4 (0)0 %
              3 (0)0 %
              2 (0)0 %
              1 (0)0 %
              Ostatnie tematy
              Ostatnie komentarze
              Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
              Natomiast jakbym miał klasyfikować ścigałki pod kątem odczuć z samej mapy, to po dodaniu drugiej...
              Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
              Do TCM doszła druga wyspa z ponad 400 km dróg, więc będzie już coś koło 1000. Zrobili tym niezły...
              Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
              Danio Ty ostatnio stwierdziłeś, że Unbound powinien wyjść na PS4, bo nie ma względem Heata dużej...
              Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
              Z pewnością Motorfest ma o wiele ładniejszą grafikę niż Unbound XDDDD Bez porównania jakiegokolwiek...
              Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
              Tylko jaki jest sens porównywania pod kątem realizmu "plastikowego" Motorfest z Unbound, które samo...
              Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
              Mówię o Motorfest, dla mnie ta grafika jest plastikowa. Ale każdy może mieć inne odczucia :)
              Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
              Motorfest ma imo lepszą grafikę. Mówimy o tej samej grze czy masz na myśli TC2?
              Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
              Ok przesadziłem, nie miażdży, ale w TC jest wyraźnie słabsza :) Heat nie miał wsparcia w ogóle...
              Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
              Swoją drogą imo w Unbound za 3 miesiące powinny zacząć rotować sezony wraz z nagrodami, jeśli...
              Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
              Oj nie, Motorfesta graficznie nie miażdży. No i raczej NFS 2025, eol dla Unbound na 2 lata przed premierą...
              Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
              Chyba chciałeś napisać NFS 2026 ;) Nadzieja jest, ale na przyszły rok lepiej się nie nastawiać....
              dev1ance > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
              Minus za motocykl(mi się to kojarzy z Burnout Paradise i Midnight Club LA) i drugi za Integrę poliftową,...
              Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
              Motocykl to jest coś czego kompletnie się nie spodziewałem! Tradycyjnie szkoda, że wszystkie nowości...
              Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
              Przecież mam bekę z Celiki i FTO. A co do przeciętniaków, nie trzeba długo szukać - CRX, Prelude.
              Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
              ITR to przeciętniak ale Celica której na drogach mozna spotkać całkiem sporo to już nie? xD
              Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
              Skoro ITR jest przeciętniakiem to wymień jeszcze z kilka równie dobrych, przednionapędowych hothatchy...
              Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
              Klasyków JDM + fur, do których Chad wali konia, tj. Mitsubishi FTO i ostatnia generacja Celiki. Za...
              Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
              Subaru jest mega, ciekawe kiedy dodadzą w końcu Skyline R33! Oby więcej takich klasyków JDM. Co...
              Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
              Integra totalnie mnie nie jara - uważam to auto za przeciętniaka z przerośniętą legendą, ale pewnie...
              702games_pl > Eclipse by serek
              Ja dodaje :)
              702games_pl > Ford Mustang
              Fajny. Ten biały pas robi robotę :D
              basiabuszak > RustyTheStalker
              o kurde, toz to moja mezczyzna B)
              Siekierka > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
              @Gustaw kiedy jakaś fura w jebound
              Radzio > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
              Fajnie, że za granicą update kosztuje 14,99 ($/€/£) :D a u nas 100zł XD Dlaczego nie w przedziale...
              Ostatnio dostępni
              M
              MikeOnTheRadio
              K
              kimiginho
              7
              702games_pl
              czablu012
              czablu012
              P
              Przemon89
              R
              r0zn33
              M
              mlodyboss
              Siekierka
              Siekierka
              M
              Mahonix
              O
              Outsider93
              T
              tomeczek8811
              Danio
              Danio
              J
              jokamaciek
              D
              dawdowy
              Radzio
              Radzio
              przemyslawj84
              przemyslawj84
              A
              attachemalina
              K
              Karennat
              G
              giorgio9106
              dev1ance
              dev1ance
              O
              Olber
              J
              j3ffro13
              S
              Shadow_Wraith
              J
              Janek2345
              E
              elopozdro
              Ankiety
              Jak oceniasz wsparcie NFS Unbound na 2024 rok?