21. sierpnia 2013
Radzio
Trochę nowych informacji o karierze
Witajcie. Jeśli przegapiliście wczorajszą konferencje Electronic Arts na Gamescom 2013 TUTAJ możecie obejrzeć jej przebieg. Ja osobiście mam mały niedosyt, ponieważ liczyłem na jakiś konkretny gameplay z Rivals. Pozostaje tylko czekać na jakieś nagrania z targów...
Dzisiaj przygotowałem dla was trochę informacji. Po pierwsze, ścieżka kariery w Need for Speed: Rivals zapewni nam około 12 godzin zabawy, po 6 godzin dla ściganych i policji. Studio Ghost Games zapewnia, że każde podejście do gry zapewnia zupełnie inne emocje. Craig Sullivan, dyrektor kreatywny produkcji poinformował, że Rivals podzielono na dwie części.
W roli stróża prawa wykonujemy określone „Zadania” (ang. Assignments), w których skład wchodzi maksymalnie 6 wyzwań. Każda z takich list zadań będzie zupełnie odmienna i będzie posiadała poziom trudności (easy, medium, hard) W dowolnym momencie mamy do dyspozycji 3 pakiety zadań ( zapewne dostosowane do 3 klas: funkcjonariusz patrolujący drogi, egzekwujący przepisy (taran) oraz ujawniony wczoraj tajniak). Po ukończeniu wszystkich aktywności z danego zestawu, dostajemy nową co raz to trudniejszą.
Kariera ściganego wygląda podobnie, jednak "Zadania" zostają zastąpione „Listą Prędkości” (ang. Speed List), o której wspomniałem w poprzednim newsie. Tutaj również wybieramy spośród 3 zróżnicowanych list. Jedna z nich może koncentrować się na pościgach, druga na wyścigach, inna na naszych umiejętnościach takich jak drift czy długi skok.
- Pozytywnym elementem „List Prędkości” i „Zadań” jest różnorodność, którą wprowadzamy do rozgrywki i samego gatunku. Gry wyścigowe potrafią szybko się znudzić. Kocham grać w Forzę czy Gran Turismo, ale jedyne, co tam robimy, to bierzemy udział w wyścigach lub zdobywamy licencję. Forza Horizon jest nieco bardziej różnorodna, ale niewiele więcej. No i nie oferuje możliwości gry jako policjant.
- Różnorodność w naszej grze polega na możliwości wyboru strony konfliktu i przełączaniu się pomiędzy nimi; polega też na wyborze pomiędzy „Listami Prędkości” i „Zadań”, i różnych stylach rozgrywki wewnątrz samych list. W miarę rosnącego poziomu trudności, gracz może wybrać preferowaną ścieżkę.
Sullivan dodaje, że przechodząc jedną ze ścieżek w przeciągu 6 godzin powinniśmy zaliczyć około 20 takich list. Czyli w całej grze mniej więcej 40. Po ukończeniu gry, zawsze będzie istniała możliwość powrotu do pominiętych zestawów. Tryb singleplayer NFS Rivals ma otaczać pewna historia, którą przedstawią przerywniki filmowe. Szczegóły są jednak nieznane. Cieszy fakt, że coś takiego w ogóle będzie miało miejsce.
Informacje na podstawie:
artykułu Need for Speed: Rivals - tryb kariery "nigdy nie będzie taki sam" | eurogamer.pl
Dzisiaj przygotowałem dla was trochę informacji. Po pierwsze, ścieżka kariery w Need for Speed: Rivals zapewni nam około 12 godzin zabawy, po 6 godzin dla ściganych i policji. Studio Ghost Games zapewnia, że każde podejście do gry zapewnia zupełnie inne emocje. Craig Sullivan, dyrektor kreatywny produkcji poinformował, że Rivals podzielono na dwie części.
W roli stróża prawa wykonujemy określone „Zadania” (ang. Assignments), w których skład wchodzi maksymalnie 6 wyzwań. Każda z takich list zadań będzie zupełnie odmienna i będzie posiadała poziom trudności (easy, medium, hard) W dowolnym momencie mamy do dyspozycji 3 pakiety zadań ( zapewne dostosowane do 3 klas: funkcjonariusz patrolujący drogi, egzekwujący przepisy (taran) oraz ujawniony wczoraj tajniak). Po ukończeniu wszystkich aktywności z danego zestawu, dostajemy nową co raz to trudniejszą.
Kariera ściganego wygląda podobnie, jednak "Zadania" zostają zastąpione „Listą Prędkości” (ang. Speed List), o której wspomniałem w poprzednim newsie. Tutaj również wybieramy spośród 3 zróżnicowanych list. Jedna z nich może koncentrować się na pościgach, druga na wyścigach, inna na naszych umiejętnościach takich jak drift czy długi skok.
- Pozytywnym elementem „List Prędkości” i „Zadań” jest różnorodność, którą wprowadzamy do rozgrywki i samego gatunku. Gry wyścigowe potrafią szybko się znudzić. Kocham grać w Forzę czy Gran Turismo, ale jedyne, co tam robimy, to bierzemy udział w wyścigach lub zdobywamy licencję. Forza Horizon jest nieco bardziej różnorodna, ale niewiele więcej. No i nie oferuje możliwości gry jako policjant.
- Różnorodność w naszej grze polega na możliwości wyboru strony konfliktu i przełączaniu się pomiędzy nimi; polega też na wyborze pomiędzy „Listami Prędkości” i „Zadań”, i różnych stylach rozgrywki wewnątrz samych list. W miarę rosnącego poziomu trudności, gracz może wybrać preferowaną ścieżkę.
Sullivan dodaje, że przechodząc jedną ze ścieżek w przeciągu 6 godzin powinniśmy zaliczyć około 20 takich list. Czyli w całej grze mniej więcej 40. Po ukończeniu gry, zawsze będzie istniała możliwość powrotu do pominiętych zestawów. Tryb singleplayer NFS Rivals ma otaczać pewna historia, którą przedstawią przerywniki filmowe. Szczegóły są jednak nieznane. Cieszy fakt, że coś takiego w ogóle będzie miało miejsce.
Informacje na podstawie:
artykułu Need for Speed: Rivals - tryb kariery "nigdy nie będzie taki sam" | eurogamer.pl
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze